Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan 4-500 ezer! Reményeim szerint!
A lényeg: egy blokk van amire azt mondanám hogy nem szeretnék foglalkozni, ez pedig a Honda VF750 a 80-as évek elejéről. Annál az elején valóban volt komoly konstrukciós gond a vezérművel de még garanciális idő alatt javították is őket.
Ennek ellenére szerintem semmi bajom sem lenne ha még 30 évesen is működik de az az egy amire azt mondom hogy talán mégsem kezdenék vele. (ezt hívják előítéletnek és az még néha nekem is van )
A Kawasaki GPZ-k vezérmű tengelyének a felülete hajlamos a kipattogzásra, tudtam ezt akkor is amikor megvettem a GTR-t (a GPZ1000RX kissé átdolgozott blokkja van benne) és nemrég vettem is két nyitott 86-os, állítólag ~50e km-t ment GPZ vez. tengelyt tarcsiba amiken már látszik is hogy kezdődik rajta a jelenség. (6e Ft volt a kettő)
Mikor a GTR-ét néztem szelepállításkor, azokon semmi sem látszik 74e km után, szóval hiába típushiba (volt valamikor) attól még közel sem biztos hogy épp a te vagy az én gépemen ez jelentkezni is fog.
Mennyi pénzed lesz rá?

Vegyél Thunderacet-t.
Az az igazság hogy én nem értek hozzá,nem is tagadom! Ezért probálom az infokat gyűjteni inkább több helyen érdeklődni
A hiteles forrás: "Egy Pécsi szerelő haverom mesélte!"
"Nem tudom azt hallottátok-e, hogy hány 2003-as rr-be kellett motort cserélni mert egyszerűen keresztbe repedt a blokk! Volt olyan amibe még 100 km sem volt!"
Ilyeneket is szoktak írni fórumokon (CBR900) de az nem jelenti azt hogy ez így is van.
Ha meg a ZX9-re gondolsz arra ugyanezt mondanám.
A kawa 9esére értettem! Legalábbis a forumon azt írták!
" a 99 elötti szeret gátas lenni "
Nem volt dolgom még CBR900-as blokkal de nehezen tudom elképzelni hogy hétköznapi használatnál ez tömegesen fordulna elő. Ha barom módon használják vagy sokat ütik-vágják pályanapokon akkor még talán azt mondanám hogy előfordulhat de hogy hengerfej repedés legyen egy CBR-en (akár konstrukciós hiba miatt is) azt nehezen tudom elhinni.
Néztem a 9est is de ha már 9es akkor inkább a cbr900rr-t választanám :-) meg arra azt irták hogy a 99 elötti szeret gátas lenni
Ha neked egyedül kell és nem akarsz utast (Zsani) vinni akkor egy nagyon kellemes kis műszer. (fizikai méretei miatt kicsi)
Menni jobban megy mint az FZR-ed (erősebb-fürgébb-pörgősebb) és a fék/futómű is sokkal ügyesebb lévén jóval modernebb tervezés.
Konkrét típushibáról nem tudok, szerintem ha a szokásos dolgokat rendben találod rajta akkor nem jobb vagy rosszabb mint bármelyik másik hasonló korú kis méregzsák. (nem, nem kényes)
(mondjuk ha én keresnék ilyet akkor a 6-ost inkább fejre állítanám és azt választanám de ez nem jelenti azt hogy a kicsi rossz választás lenne )
Mik a tipus hibái,mire érdemes kimondottan figyelni,mennyire kényes! Ilyenek! Most van egy kiszemelt,de nem szeretnék mellényulni
Mire vagy kíváncsi?
Sziasztok! Srácok nincs véletlenül valakinek tapasztalata a 97 környéki zx6-r-rel? :-)
O basszus koszi reg voltam itt a sportmotoron es elneztem a topikot mert most csak telon tudom nyomni koszi megegyszer
Mondok véleményt róla: Jó lesz.
Szia!

Ez lesz a Te fórumod:https://www.sportmotor.hu/foru...

Itt csak öreg FZR-ek vannak.
Sziasztok azt kerdeznem hogy 2005 os fz6s gyertyacserehez menyire kel szetkapni a gepet eleg levenni a tankot meg legszurot es felulrol megy vagy le kel venni a hutot es elorebillenteni mint az R1 nel
Persze elötte belinkelem,hogy mondjatok véleményt róla.
A héten lefoglalom a szállásokat.
Ez jó kis csapat
Ahogy látom ez marad a létszám???
Józsi(Nagykárolyig)
Sanyi
Laci
Csövi
Fabi
Én
Jászi(csak utolsó héten tudja meg)
Emre, nem is gondoltam, hogy a Füredi úti laktanya még mindig üzemel... ott voltam tegnap reggel, meg 88-ban 4 hónapot Gondoltam, bemegyek körülnézni, de nem lehet, zárt kapu, porta... a legtöbb laktanya mára átalakult (általában) ipari parkká, abajai is, ahol voltam még - de ott fel is tudtam menni az ex körletembe bár üres az épület, és elhanyagolt.
Csak a neve változott.