Én kb. 20 éve voltam, amikor épp játékautomatákban akartunk utazni és csak 70-es, 80-as évekbeli flipperekre/gépekre volt lóvénk. http://jatekautomata.j9.hu/bud... (De jó volt.... )
Nem tudom hogy mennyit mész egy évben de pl. pupunál még megértenék egy tarcsi blokkot, nálam viszont eleve tök értelmetlen lenne az átlag éves ~2e km-nyi GTR használat mellett.
Oké beüt (de hány I. gen. Genesis blokkról tudsz ahol bekövetkezett?) akkor hogy papírozod át az FZR blokkot az FZ-be? (hivatalosan nem hinném hogy kérsz rá átépítési engedélyt, Caprinál csináltam anno lefelé 2,3V6-ról 2,0V6-ra a KPM-nél és ráadásul gyárilag volt is olyan de még így sem volt olyan egyszerű, na meg persze olcsó)
Ha "félhivatalosan" akkor az drága, ha meg "nem hivatalosan" kerül bele akkor műszakin és eladásnál szintén nem egyszerű a helyzet. (tudom, én sem terveztem eladni az FZR-t /nem is lett volna szabad / aztán látod hogy mi történt azóta)
Én nem tartogatnák ezért egy komplett gépet lezsírozva a garázs sarkában, amit ha egyszer esetleg kell akkor szétszednék. (bár nekem is volt egy 90%-os FZR1000 de azt már eleve szétszedve vettem 80e-ért)
http://jatekautomata.j9.hu/bud... (De jó volt.... )
Ha "félhivatalosan" akkor az drága, ha meg "nem hivatalosan" kerül bele akkor műszakin és eladásnál szintén nem egyszerű a helyzet. (tudom, én sem terveztem eladni az FZR-t /nem is lett volna szabad / aztán látod hogy mi történt azóta)
Én nem tartogatnák ezért egy komplett gépet lezsírozva a garázs sarkában, amit ha egyszer esetleg kell akkor szétszednék. (bár nekem is volt egy 90%-os FZR1000 de azt már eleve szétszedve vettem 80e-ért)
http://youtu.be/1I43t2wWNyw
De ha beüt a szar akkor mennyit ér egy hibátlan blokk?