Tanácsokat várok. Tegnap indítom a Bélust. Mintha meg akadt volna valamibe, fél fordulat után megállt az indítózás, olyan igazán határozottan.
Aztán a 3. indításra beindult 2 aztán 3 henger és 4 . Füstölt mint állat erőteljes CO szag kb 4-5 percig füst, a csőből szokatlanul sok vizet permetezett ki. Este néztem vizet 4,5dl kellett rátölteni ( nálam megszokott) és a kupak szisszent mikor levettem. Most reggel egyből pöcc röff indult 4 henger elsőre gond nélkül vizet nem permetezett csak a minimal kondenz ami megjelent a csővégen. De a CO szagú füst megint itt van. http://youtu.be/KP2Hvtr1Yp4
Jobbulást! Velük vedd fel a kapcsolatot. Profik, kifejezetten motoros érdekképviselettel foglalkoznak. Ismeretségi körben már bizonyítottak: http://motorosbiztositas.hu/
Szegény Robi de örüljünk, hogy viszonylag kis sérüléssel megúszta.
Nekem, mikor GTK az Astra, mondtak egy roncs árat, a többit fizették, de sajna Eurotax alapján, ami azért volt kellemetlen, mert 1 éves volt a verda, és az első évben legnagyobb az értékvesztés
A roncsra mondtak valami 700-at, plusz kaptam egy címet, ahol garantáltan átveszik ennyiért, sztem Robinál is ilyesmi lesz.
(mellesleg eladtam neten a roncsot 1,1-ért, így csak pár 100ezret buktam a dolgon)
Én is valami ilyesmire számittok! A biztositósom már írt is nekik,hogy miképpen fog zajlani a dolog! Mert ugye sérült a ruha 1hónapos sisak kuka,3hónapos telefonom kuka! Munkábol kiesés,orvoshoz mászkálás és egyebek
Akkor a biztosító 99,9% hogy totálkárra veszi. Sejtésem szerint felajánlanak ~150-180e körüli kártérítést amibe belegondolják a ruhád és az egyéb dolgaidat is és persze megtarthatod a motort.
Innen a te dolgod hogy akarsz-e motort építeni vagy veszel egy másikat.
Ha nem értesz egyet a motor roncsértékével amit a biztosító állít (mert ők valami komolyabb összeget állapítanak meg ami ugye nálad marad és eladhatod alkatrésznek) akkor kérheted tőlük hogy oké,legyen annyi de akkor segítsenek a roncs értékesítésében. ( a velük kapcsolatban álló szervizeken-bontókon keresztül) Meglepő lehet de az esetek többségében hajlanak rá vagy mikor látják hogy ezzel a T. ügyféllel is csak a sz&rakodás lesz, még felajánlanak valamennyi lét csak írd alá hogy elfogadod és húzz innen. Biztosítója válogatja.
Jobbulást!Nekem is van alkatrészem ha kell,de ha a váz kapott és nem fut egy nyomban a két kerék akkor felejtsd el.Fogadj ügyvédet,kelleni fog,és próbálj minél több pénzt kisajtolni a biztosítótól.Minden kárt fel kell számolni,a kifolyt olajtól a csizmáig.Amikor anyám biciklijét elvitték a pincéből a lakatot is felirattuk,de így is csak a forgalmi érték kétharmadát ajánlotta az alkusz.
Tanácsokat várok. Tegnap indítom a Bélust. Mintha meg akadt volna valamibe, fél fordulat után megállt az indítózás, olyan igazán határozottan.
Aztán a 3. indításra beindult 2 aztán 3 henger és 4 . Füstölt mint állat erőteljes CO szag kb 4-5 percig füst, a csőből szokatlanul sok vizet permetezett ki. Este néztem vizet 4,5dl kellett rátölteni ( nálam megszokott) és a kupak szisszent mikor levettem. Most reggel egyből pöcc röff indult 4 henger elsőre gond nélkül vizet nem permetezett csak a minimal kondenz ami megjelent a csővégen. De a CO szagú füst megint itt van.
Sziasztok!
Nekem, mikor GTK az Astra, mondtak egy roncs árat, a többit fizették, de sajna Eurotax alapján, ami azért volt kellemetlen, mert 1 éves volt a verda, és az első évben legnagyobb az értékvesztés
A roncsra mondtak valami 700-at, plusz kaptam egy címet, ahol garantáltan átveszik ennyiért, sztem Robinál is ilyesmi lesz.
(mellesleg eladtam neten a roncsot 1,1-ért, így csak pár 100ezret buktam a dolgon)
Innen a te dolgod hogy akarsz-e motort építeni vagy veszel egy másikat.
Ha nem értesz egyet a motor roncsértékével amit a biztosító állít (mert ők valami komolyabb összeget állapítanak meg ami ugye nálad marad és eladhatod alkatrésznek) akkor kérheted tőlük hogy oké,legyen annyi de akkor segítsenek a roncs értékesítésében. ( a velük kapcsolatban álló szervizeken-bontókon keresztül) Meglepő lehet de az esetek többségében hajlanak rá vagy mikor látják hogy ezzel a T. ügyféllel is csak a sz&rakodás lesz, még felajánlanak valamennyi lét csak írd alá hogy elfogadod és húzz innen. Biztosítója válogatja.
Ha a váz is meg lett ütve akkor nem javaslom a javítgatást, sosem lesz már igazán jó.
Jobbulást.