én azt nem ertem aki motorozik miert sajnal ujj fektárcsát a mocijárol meg uj láncot ? az kopik azt meg kell venni ennyi :-) senki nem nonta motorozás kurva olcso!!!!!
Tudod jól,nekem a 3db új féktárcsa került vámmal.áfával 78 ezerbe. Vissza is keresheted,Ábrus intézte. A telószár nem tudom,de a láncszett is sztem max 40-50 lehet újban. A gumit meg lehet jót kapni olcsóbban,azt meg Te tudod.
Ezek mind kopó dolgok. Ha veszel egy másik motort akkor lehet, hogy ezeket ugyan úgy rá kell költeni. Ha meg újabbat veszel akkor az meg annyival többe kerül mintha ezt ráköltenéd erre és akkor ez legalább rendben lenne tuti. Szerintem a teló nem fog folyni nekem is kráteres és karcos rendesen az egyik szár. A féktárcsát meg kell mérni milyen vastag ha határon van akkor cserés. Ha pár tized még van rajta akkor az még jó egy darabig. Szelepfedél tömítés nem nagy ügy a hengerfej alól nem valószínú, hogy folyik. Nem kell mindent elhinni a szerelőnek. A gumit meg láncot lánckereket cserélni kell ha kopott ez egy ilyen hobbi meg kell mérni mit mutat aztán ahogy van pénzed lecserélgeted fontossági sorrendben.
Lacikám féktárcsa lutri. Lánckereket láncot bontóból na ne röhögtess. Tömítést bontóból? egyedül a telószár amit talán de sporólsz akkor is csak 40 et mert 50 az új akkor is 320.......
Persze, írkálj új árakat, biztos nem bontóba fognak keresgélni cuccot egy 25 éves motorhoz... aki a 150-et érő vasára 340-et kidob pár db alkatrészre, az hülye
Venni kell egy papír nélkülit, esetleg olaszból, és legózni - vagy CHF hitelre venni egy újat
Én az enyémet 450 alatt biztos nem adnám el,pedig az egyik legöregebb az itt lévők között.
Lehet venni 1000-est már 199-ért kinti papírosat,ha forgalomba helyezed,az egy 100 még,és akkor kezdődik csak a móka! Ez kell,az kell hozzá.és már 500-ban benne van.
Sziasztok.Sajnos meg kell válnom az ezredestől anyagi okok miatt.Teleszkóp szár szimering cserére vittem el a szerelőhöz de mint kiderült elég sok mindent kellene cserélni rajta.a teleszkópot cserélni kell mert egy pici karcolás van a rugóúton és szerinte ott folyni fog az olaj.két gumi lassan cserés,féktárcsák cserések elől hátul,lánc,lánckerék cserés.olaj szivárog a szelepfedéltől meg a hengerfejtől.szóval a szerelő szerint inkább adjam el vagy vegyek egy kinti motort papírok nélkül és a kettőből csinálni egyet.szerintetek mennyiért lehet eladni igy?köszönöm
Ne hűtsd, ne kend semmivel mert 35perc alatt sem vágod el. Ahol forgalmaznak ilyen szalagokat végtelenítik is. Ha érdekel holnap tudok mondani jót forgalmazó céget.(mi mindig tőlük rendelünk bimetal lapot.És el szokott szakadni és kopik is, hiszen ha egyiket sem csinálná nem lehetne kapni mert minden forgalmazó cég csődbe menne.)
Venni kell egy papír nélkülit, esetleg olaszból, és legózni - vagy CHF hitelre venni egy újat
És bontott cuccokat nem néztél hozzá? Ha veszel egy másikat,annak alapból az átírása kb 80 körül. Ha ezt rádobod már sokkal jobban hangzik a dolog.
Lehet venni 1000-est már 199-ért kinti papírosat,ha forgalomba helyezed,az egy 100 még,és akkor kezdődik csak a móka! Ez kell,az kell hozzá.és már 500-ban benne van.
http://totalcar.hu/magazin/hir...