Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igy van olyan helyre vigyed ahol kicsit elnézőbek!!!! bar fék nem játék de szedd szét rakd őssze motul 5.1 fékfolyadék lucas betétek eggyutt nagyon jo enyemen basszott jo hatso fék is!!
Neked, öreg buszosnak, illett volna tudni, hogy a féket meg kell "vasalni". De a te esetedben a kíméletlen bánásmód és a durva fékezések miatt sztem fel vannak tükrösödve a betétek, be vannak állva a dugattyúk (így téli szünet után)
A tárcsákra fújni féktisztítót, a betéteket kivenni, megcsiszolni smirglivel finoman, a dugókat megkenni fékfolyadékkal és megjáratni. Utána összerakni, és semmi baja nem lesz.
Olyan helyre kell menni, ahol van vizsgára felkészítés (legalábbis a számlán ) ez úgy néz ki, hogy vizsgáztatják, ha átmegy, OK, ha nem, akkor "próba" volt, megcsinálják ők vagy elhozod, utána mehet megint. Ezek a helyek picit drágábbak, de az FZ-m úgy átment, hogy teljesen xar volt mindene, be se indult, akku lemerülve, gumik bakelit kemények
Ja,és ami a legelszomorítóbb az,hogy két vizsga között 2800km használtam. És ebbe ment tönkrebár már akkor sem volt 100%-os állítólag.

Na mindegy is.

Majd este benézek még.
Ahogy tartja egy fékerőn,úgy a mutatott érték min.és max értéke közt az eltérés 40%. Sajna igazuk van. Szar az egész úgy ahogy van.

De most már tényleg megyek,mert elkések a melóból.

Sziasztok.
Az még 2 hónap, Sanyi, addig csak megoldod valahogy... pl. elviszed egy normális helyre
Mihez 20-40% az eltérés? Nem tűnt fel nekik, hogy ez nem autó, itt egy fékkörön 1 kerék van... Vagy mit mértek %-ban?
De hát új a tárcsád elöl hátul
Jó még a fék. Engem a kattogása sem zavar, mivel tudom hogy miért van. Bár általában be van melegítve rendesen a tárcsa Viszont a k.rva akksi mindig lemerül mire mennék vele! Le kéne már egyszer venni a sarut, hogy úgy mi a helyzet. De most már legalább szikrázik mind a 4 gyertya!
Most kicsit elment a kedvem a motortól. Na megyek vissza dolgozni.
Rátették fékpadra,és azt mondák,hogy ez nem jó így. Nagyot üt az eleje is,és a hátulja is. 20% a megengedett legnagyobb eltérés,és az enyém sajna majdnem 40% elöl. Hátul kicsi fékerőnél jó,de ahogy fokozni kellett volna a fékerőt,már ott is rossz az érték.

Hát ebből nem lesz Erdélyi kiruccanás.
Kibaszták a motoromat műszaki vizsgáról.
kostólgassál még........
amúgy meg szarok rá hogy használjátok engem nem baszogatnak a többi a ti dolgotok.

lehet még savazni engem de felesleges
de motornál más ott engedve van
Thomasnak szereztem egy telószárat az ezreshez aprópénzért.
Én az FZR-re a két általam bontott tárcsát 15-ért vettem. (snoopy szerintem még mindig elégedetten használja)
Telószáram is volt de az mintha kellett volna valakinek (hirtelen pupu villant be de ő nem lehetett mert újakat vett) Meg volt még egy kazal tartalék cucc is.
A GTR-hez szinte semmi sincs, ehhez is bontott tárcsákat vettem (bár csak az egyik üt de párban volt olcsó) Remélem telószár meg más nem fog kelleni hozzá.
Ez tényleg szerencse!.
Megfeledkeztem róla hogy már nem FZR-em van. A GTR-hez szerencsére egy kicsit olcsóbb.
Még jó hogy tárcsából van még 1 garnitúra, első telóból pedig egyet biztos, de lehet két párat is össze tudok rakni, meg még ott a donor ezres is.
Az a titok, hogy akkor kell venni mikor olcsón van jó minőségű használt, nem amikor muszáj.
Ha kellene és természetesen azonnal cselekednék akkor így nézne ki egy rendes fékfelújítás elöl. (tegyük fel hogy a hátsó még jó)
"Teleszkópcső (átmérő: 41 mm, hossz: 615 mm) 50310 Ft /db"
Tényleg, a tiéd is azóta nem folyik amióta ilyeneket vettél bele.