igy van olyan helyre vigyed ahol kicsit elnézőbek!!!! bar fék nem játék de szedd szét rakd őssze motul 5.1 fékfolyadék lucas betétek eggyutt nagyon jo enyemen basszott jo hatso fék is!!
Neked, öreg buszosnak, illett volna tudni, hogy a féket meg kell "vasalni". De a te esetedben a kíméletlen bánásmód és a durva fékezések miatt sztem fel vannak tükrösödve a betétek, be vannak állva a dugattyúk (így téli szünet után)
A tárcsákra fújni féktisztítót, a betéteket kivenni, megcsiszolni smirglivel finoman, a dugókat megkenni fékfolyadékkal és megjáratni. Utána összerakni, és semmi baja nem lesz.
Olyan helyre kell menni, ahol van vizsgára felkészítés (legalábbis a számlán ) ez úgy néz ki, hogy vizsgáztatják, ha átmegy, OK, ha nem, akkor "próba" volt, megcsinálják ők vagy elhozod, utána mehet megint. Ezek a helyek picit drágábbak, de az FZ-m úgy átment, hogy teljesen xar volt mindene, be se indult, akku lemerülve, gumik bakelit kemények
Az még 2 hónap, Sanyi, addig csak megoldod valahogy... pl. elviszed egy normális helyre
Mihez 20-40% az eltérés? Nem tűnt fel nekik, hogy ez nem autó, itt egy fékkörön 1 kerék van... Vagy mit mértek %-ban?
Jó még a fék. Engem a kattogása sem zavar, mivel tudom hogy miért van. Bár általában be van melegítve rendesen a tárcsa Viszont a k.rva akksi mindig lemerül mire mennék vele! Le kéne már egyszer venni a sarut, hogy úgy mi a helyzet. De most már legalább szikrázik mind a 4 gyertya!
Rátették fékpadra,és azt mondák,hogy ez nem jó így. Nagyot üt az eleje is,és a hátulja is. 20% a megengedett legnagyobb eltérés,és az enyém sajna majdnem 40% elöl. Hátul kicsi fékerőnél jó,de ahogy fokozni kellett volna a fékerőt,már ott is rossz az érték.
Én az FZR-re a két általam bontott tárcsát 15-ért vettem. (snoopy szerintem még mindig elégedetten használja)
Telószáram is volt de az mintha kellett volna valakinek (hirtelen pupu villant be de ő nem lehetett mert újakat vett) Meg volt még egy kazal tartalék cucc is.
A GTR-hez szinte semmi sincs, ehhez is bontott tárcsákat vettem (bár csak az egyik üt de párban volt olcsó) Remélem telószár meg más nem fog kelleni hozzá.
Még jó hogy tárcsából van még 1 garnitúra, első telóból pedig egyet biztos, de lehet két párat is össze tudok rakni, meg még ott a donor ezres is.
Az a titok, hogy akkor kell venni mikor olcsón van jó minőségű használt, nem amikor muszáj.
A tárcsákra fújni féktisztítót, a betéteket kivenni, megcsiszolni smirglivel finoman, a dugókat megkenni fékfolyadékkal és megjáratni. Utána összerakni, és semmi baja nem lesz.
Olyan helyre kell menni, ahol van vizsgára felkészítés (legalábbis a számlán ) ez úgy néz ki, hogy vizsgáztatják, ha átmegy, OK, ha nem, akkor "próba" volt, megcsinálják ők vagy elhozod, utána mehet megint. Ezek a helyek picit drágábbak, de az FZ-m úgy átment, hogy teljesen xar volt mindene, be se indult, akku lemerülve, gumik bakelit kemények
Na mindegy is.
Majd este benézek még.
De most már tényleg megyek,mert elkések a melóból.
Sziasztok.
Mihez 20-40% az eltérés? Nem tűnt fel nekik, hogy ez nem autó, itt egy fékkörön 1 kerék van... Vagy mit mértek %-ban?
Hát ebből nem lesz Erdélyi kiruccanás.
lehet még savazni engem de felesleges
Telószáram is volt de az mintha kellett volna valakinek (hirtelen pupu villant be de ő nem lehetett mert újakat vett) Meg volt még egy kazal tartalék cucc is.
A GTR-hez szinte semmi sincs, ehhez is bontott tárcsákat vettem (bár csak az egyik üt de párban volt olcsó) Remélem telószár meg más nem fog kelleni hozzá.
Az a titok, hogy akkor kell venni mikor olcsón van jó minőségű használt, nem amikor muszáj.
Tényleg, a tiéd is azóta nem folyik amióta ilyeneket vettél bele.