ja, nem fogalmaztam 1értelműen, az elsőre gondoltam, az is fix nálam. A háccsót sztem 3x nyomtam meg, mióta megvan a motor az akkor használható csak, ha utas van, különben már közepes lassításnál is annyira elkönnyül, hogy nem sokat lassít, elég a motorfék hátra.
Igen, ismerem én is ezeket a "stabilizáló" fékezéseket, meg bója kerülgetésnél is kell állítólag, de eddig megvoltam ezek nélkül.
22-én lejár az enyém is. A háccsó tárcsám szemre nagyon kopott, de jól fog érzésre, kiwi vok, mit mutat majd de remélem, megbukni nem fog... oda viszem, ahova eddig az FZ-t, az bevált
órával megnézem majd érdekességképp, ez nem úszó, mint a Frézim volt, merev, mint a szög.
Most reggel kimentem pimazsában megnézni neked, remélem, értékeled...
Csak akkor gyullad ki, ha beindul, és tompítottra lekapcsol - helyzetjelzőre még ég, Közelre jobban világít, mint a tompított, beálláskor, szűk parkoláskor este hasznos, szórtan bevilágít mindent 5m-es körzetben elöl.
És mind a 3 új tárcsa üt?
Sanyám: már mondtam párszor hogy mérőóra.
Amikor én mentem vele és szétfékeztem mindent, azok nem ütöttek/rángattak az 118%. (Tiszatóról visszafelé sem)
Az még lehet hogy a fékbetétek anyaga és a tárcsa nem akar passzolni (nem tudom hogy milyen anyagot használnak ahol csináltattad őket) de ha ütne azt a mérőóra megmutatná.
A GTR jobbos tárcsája az üt egy kicsit de az is csak nagy tempóról fékezve észrevehető. (arról tettem már fel vidit is többször, a mérőóra nem hazudik)
Én ilyet vettem és fasza . 1500 pénzért.
http://www.aliexpress.com/item...
Fzr1000 Genesis 2la-hoz mekkora markolat gumi kell?
Köszi
na mék hegeszteni, mert ebből a fórumozásból nem élünk meg
Fészen megtalálod.
Igen, ismerem én is ezeket a "stabilizáló" fékezéseket, meg bója kerülgetésnél is kell állítólag, de eddig megvoltam ezek nélkül.
órával megnézem majd érdekességképp, ez nem úszó, mint a Frézim volt, merev, mint a szög.
Csak akkor gyullad ki, ha beindul, és tompítottra lekapcsol - helyzetjelzőre még ég, Közelre jobban világít, mint a tompított, beálláskor, szűk parkoláskor este hasznos, szórtan bevilágít mindent 5m-es körzetben elöl.
Sanyám: már mondtam párszor hogy mérőóra.
Amikor én mentem vele és szétfékeztem mindent, azok nem ütöttek/rángattak az 118%. (Tiszatóról visszafelé sem)
Az még lehet hogy a fékbetétek anyaga és a tárcsa nem akar passzolni (nem tudom hogy milyen anyagot használnak ahol csináltattad őket) de ha ütne azt a mérőóra megmutatná.
A GTR jobbos tárcsája az üt egy kicsit de az is csak nagy tempóról fékezve észrevehető. (arról tettem már fel vidit is többször, a mérőóra nem hazudik)