Szereztem 1 ilyet, sokat kell vágni. Megcsináltam, hogy menjen 1 fázisról (eredetileg 3F) egyet vágtam, és elpattant a lap most keresgélhetek, ki fogja ezt nekem meghegeszteni xopás
Ui: a gép eladó, új ára 125e, ajánlatot várok
De hát itt nem az ébresztés a lényeg, hanem hogy mire felébredsz éppen kifolyik a friss kávé.
Még hogy yacht.....el sem tudnál aludni olyan tengeribeteg lennél.
Az én ETZ-m jó volt... 84-ben vettem újonnan imádtam, és persze semmi baja sem volt soha. Csak 6 évig volt meg. 90-ben eladtam haveromnak, mert akkor költöztem Pécsre, és kocsim is volt már akkor, azzal mentem többet, nem akartam, hogy évekig álljon a motor.
Aztán jól szét is baxta 1-2 év alatt sajnáltam, mert patika állapotú volt, mindig kényes voltam rá.
Csak a munkába járás havonta 500 km volt (télen is éveken keresztül ezzel jártam hacsak nem volt térdig érő hó) és ehhez jött még az egyéb ügyintézni való, valamint néha még némi egyéb célú motorozás is.
A Rönó előtt (amit 2003-ban vettem) két évig autónk sem volt így ez volt a mindenes: két személlyel járás, bevásárlás, nyaralás, stb. mindenre az MZ volt az ESZKÖZ. (150-esként nem sok mindenre volt jó de vitt valahogy kettőnket is és a mobilizáció volt a lényeg)
Inspekció címén ~68e-nél húztam szét a blokkot először, kapott pár új váltócsapágyat (az egyiknek kis ügyességgel kézzel sikerült kiszedni a közepét annyira el volt kopva már) egy új gyári főtengelyt és csapágyakat (a főtengelyre nem volt igazán szükség, a csapágyak viszont már kicsit hangosak voltak) valamint egy 14Le-s új hengert (asszem Lengyel utángyártott) dugattyústól, bár elég lett volna meggyűrűzni a régit mert még egész jó állapotban voltak.
A meglepő futásteljesítmény és állapot nagy részben vszeg ennek http://www.energyrelease.hu/ tudható be mivel majdnem az elejétől öntöttem a benzinbe. (a Romet ami új kora óta az enyém volt szintén kapta 3-e km után és abban is volt vagy 35-40e km mikor eladtam a gyári főtengellyel és hengerrel)
Én az enyémmel megjártam Ausztriát és ott autópályáztam vele,nagyon elégedett voltam a motorral. Igaz volt vele egy kis váltó gebasz,de miután orvosoltam a problémát hibamentes működés garantált volt.
Na sikerült dűlőre jutni az öreggel. Csak annyit mondott:"Persze hogy megcsinálom,csak ne sürgess." Az anyagvastagság módosításra került,az eddigi tervek szerint 6mm-es helyett 8mm-es köracélból lesz legyártva.Véleménye szerint ez bőven elegendő,mivel a keret profil két helyen kap merevítést. Az anyagot jövő héten veszi meg hozzá.
Csak ettől a "ne sürgess" dumától nem vagyok nyugodt. Igazából eddig sem jártam a nyakára.
http://www.fetis.hu/format_gep...
Ui: a gép eladó, új ára 125e, ajánlatot várok
http://illuzio.cafeblog.hu/201...
Még hogy yacht.....el sem tudnál aludni olyan tengeribeteg lennél.
Aztán jól szét is baxta 1-2 év alatt sajnáltam, mert patika állapotú volt, mindig kényes voltam rá.
A Rönó előtt (amit 2003-ban vettem) két évig autónk sem volt így ez volt a mindenes: két személlyel járás, bevásárlás, nyaralás, stb. mindenre az MZ volt az ESZKÖZ. (150-esként nem sok mindenre volt jó de vitt valahogy kettőnket is és a mobilizáció volt a lényeg)
Inspekció címén ~68e-nél húztam szét a blokkot először, kapott pár új váltócsapágyat (az egyiknek kis ügyességgel kézzel sikerült kiszedni a közepét annyira el volt kopva már) egy új gyári főtengelyt és csapágyakat (a főtengelyre nem volt igazán szükség, a csapágyak viszont már kicsit hangosak voltak) valamint egy 14Le-s új hengert (asszem Lengyel utángyártott) dugattyústól, bár elég lett volna meggyűrűzni a régit mert még egész jó állapotban voltak.
A meglepő futásteljesítmény és állapot nagy részben vszeg ennek http://www.energyrelease.hu/ tudható be mivel majdnem az elejétől öntöttem a benzinbe. (a Romet ami új kora óta az enyém volt szintén kapta 3-e km után és abban is volt vagy 35-40e km mikor eladtam a gyári főtengellyel és hengerrel)
Csak ettől a "ne sürgess" dumától nem vagyok nyugodt. Igazából eddig sem jártam a nyakára.