Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amióta arcade lövöldözős szintre süllyedt nem foglalkozom vele. (a hajós még jó bár már azzal sem mentem vagy 3 hónapja)
Lehetne a kuplungkosár fellazult rögzítő anyja de akkor is és a szőrös bovdennél is lötyögnie kellene a kuplungkarnak. Lehetne még a kuplungkinyomó fellazult állítócsavarja de az pont nem kiemelne hanem szintén lógna a kuplungkar. (qrva földönkívüliek már megint kiqrtak robival )
És mi van a többi fokozattal? A többiben ha megtolod?
Bowdenes? akkor 1ccerű... kiszőrösödött a bowden, és behúzva megszorult, nem megy vissza, ezért kiemelve maradt.

Robesz, ezt nézd meg!
bovdenes
Ábrus ötlet?az 500-as is hidraulikus vagy bowdenes a kuplung.
Ez viszont érdekes szitu,itt vagy valami szétesett a kuplungnál,de akkor annak lenne valami előzménye
Benzin volt benne amikor toltad?
Kuplung kar nem lötyög, rendesen működik ahogy szokott?
Hm,az összes fokozatban ezt csinálja?
Sziasztok! A fogaskerék a helyén van!
Én még tennék rá. Ennyi a fali konnektorig nem fog elfolyni.

Biztos,ami biztos
Jó estét az Uraknak
És boldog Nőnapot a hölgyeknek
Hy nézted már nem forgott le az első lánckerék????
Járt már itt így más is
...láttam ilyesmiket saját praxisban is Mikor alapot+procit vett okoska, hogy majd ő összerakja... mondom, inkább én, áááá neeee.
Másnap hozza be a gépet, hogy beszerelte, ment, de most nem indul. Néztem, úszik a proci 3 centis környéke a szürke trunyában
- mennyi zsírt tettél a proci meg a venti közé?
- hát amit adtak vele, azt rákentem
- jólvan, hülyegyerek, fél gyufafejnyi kellett volna
Precízen - el van baxva Egyébként is kényes mindenre ez az LGA foglalat, de ezt biztos kézzel szúrták torkon
ott mit keres paszta?
Nem tudjátok elég ennyi paszta a procira?
Basszus,fèlreèrtettem .De továbbolvastam
ha jár a motor és ráhúzom a szivatót reagál rá