Amennyiért ott csinálnak neked attól szerintem gyorsan leülnél. Ehhez képest csak nagyjából méretpontosak, legalább kétszer olyan nehezek (üvegszálas-gyantás a gyári hegeszthető műanyaggal szemben) szóval érdemesebb egy bontott gyárit megvenni (lehetőleg nem bontóból) még ha esetleg kicsit javítani is kell valahol.
Bocs, elnéztem, éjszakás után vagyok. (a biztonság kedvéért azért beteszem a 91-es 3HE FZR600 karburátorát)
A típusismeretem meg valóban nem túl komoly, bár azt hittem hogy számít valamit hogy az utóbb 20 évben olyan szervizbe hordtam a motorjaimat ahol nem csak találgatnak hanem tudják hogy mit csinálnak.
Az AC pumpáról: 3 féle létezik a 600-ason. Gondolom amelyik neked van azt sikerült "felújítani"
Nyilván nagy a típusismereted, a múltkori kérdésemre a benzinszivattyúval kapcsolatban nem is válaszoltam komolyabban, mert abból hogy ecsetelted hogy nem bontható a szivattyú, biztos voltam benne, hogy nem vagy tisztában azzal hogy konkrétan melyikről is beszélünk. Ha figyelmesen megnézed a képet akkor láthatod hogy 80-as fúvóka nem arra vonatkozik mint amire gondoltad, de a biztonság kedvéért azért beteszem a manuál előző oldalát is.
ernike
Egy motorkód valóban segítene, de ha a 4JH-s akkor az általam írt értékkel érdemes kezdeni a szinkront, ez előző táblázatban a benzinszintet is megtalálod. Természetesen ahogy ábrus is célzott rá, ha gyári a motor (kipu, levegőszűrő, stb.)
Üdv.
Bár úgy vagyok vele mostanában hogy nem nagyon szólok a műszaki kérdésekhez mert legutóbb is gépeltem a Kedves Ismeretlennek vagy másfél oldalt, aztán még annyi sem volt benne hogy ideböffentsen annyit hogy "köszi b&sszátokmeg erre jutottam" csak eltűnt ahogy jött.
Rendes tőled és értem én hogy segíteni akarsz de látod ez az az eset amikor dobálózunk értékekkel de azt sem tudjuk hogy
1: eddig milyen volt a gép és változtattak-e valamit vagy csak egyszerűen az jelentkezett hogy nem úgy működik a gép mint eddig.
2: most lett véve a gép és a lóf&sz se tudja hogy miért ilyen (akkor egy kicsit jobban bele kell mélyedni a dolgokba)
3: tudjuk egyáltalán pontosan hogy MELYIK FZR-ről van szó? (3HE, 4JH mert az hogy 91-es az nem jelenti azt hogy nem alakítottak át rajta semmit az eltelt huszonakárhány év alatt)
És legyen az a csavar inkább 2,5-3 fordulatra kitekerve (a gyári érték 3 ford.) ugyanis amit beraktál az 80-as főfúvókával valamelyik fojtott kalózverzióé lehet.
Viszont keverékcsavart nem így tekergetünk (azt szinkron közben-után kell) és ez a 3 ford. csak ideális esetben lenne igaz, azaz köze sincs a pontos valósághoz de iránynak jó.
Szia!
Gyorsan megkerestem neked a manuálban, koppra betekerni, vissza 1 egész és 3/4-ed fordulatot. De javaslom a benzinszinteket is megnézni, fúvóka méreteket, tűk mindenhol ugyanott vannak-e stb. A szinkronnál ki kellett volna jönnie ha elvan tekerve a pilot csavar, persze attól függ hogy lett szinkronizálva. Ha tudsz mérj kompressziót, ha az rendben van, mindent gyári értékre raksz és utána állíttatok egy szinkront akkor jónak kell lennie.
Sziasztok
Tudja valaki hogy mennyire kell a karbiknál kitekerni a benzincsavarokat?
Jelenlegi tünetei hogy erőtlen fuldoklik a motor 2800-3000rpm alatt.Szinkron beállítva szépen veszi a fordulatot terheletlenül csak amikor megyek vele akkor olyan erőtlen tud lenni mint egy 125-ös.Nehezen veszi a fordulatot csuklik néha mintha torpanna,szerintetek benzincsavar probléma ez vagy valami mást kellene beállítan?
Előre is köszi a válaszokat
Ui.: '91-es 600-as fzr a beteg
http://szorolap.lidl.hu/9264f5...
A típusismeretem meg valóban nem túl komoly, bár azt hittem hogy számít valamit hogy az utóbb 20 évben olyan szervizbe hordtam a motorjaimat ahol nem csak találgatnak hanem tudják hogy mit csinálnak.
Az AC pumpáról: 3 féle létezik a 600-ason. Gondolom amelyik neked van azt sikerült "felújítani"
ernike
Egy motorkód valóban segítene, de ha a 4JH-s akkor az általam írt értékkel érdemes kezdeni a szinkront, ez előző táblázatban a benzinszintet is megtalálod. Természetesen ahogy ábrus is célzott rá, ha gyári a motor (kipu, levegőszűrő, stb.)
Üdv.
1: eddig milyen volt a gép és változtattak-e valamit vagy csak egyszerűen az jelentkezett hogy nem úgy működik a gép mint eddig.
2: most lett véve a gép és a lóf&sz se tudja hogy miért ilyen (akkor egy kicsit jobban bele kell mélyedni a dolgokba)
3: tudjuk egyáltalán pontosan hogy MELYIK FZR-ről van szó? (3HE, 4JH mert az hogy 91-es az nem jelenti azt hogy nem alakítottak át rajta semmit az eltelt huszonakárhány év alatt)
És legyen az a csavar inkább 2,5-3 fordulatra kitekerve (a gyári érték 3 ford.) ugyanis amit beraktál az 80-as főfúvókával valamelyik fojtott kalózverzióé lehet.
Viszont keverékcsavart nem így tekergetünk (azt szinkron közben-után kell) és ez a 3 ford. csak ideális esetben lenne igaz, azaz köze sincs a pontos valósághoz de iránynak jó.
Te is bulizni vótál?
Jó reggelt!
Gyorsan megkerestem neked a manuálban, koppra betekerni, vissza 1 egész és 3/4-ed fordulatot. De javaslom a benzinszinteket is megnézni, fúvóka méreteket, tűk mindenhol ugyanott vannak-e stb. A szinkronnál ki kellett volna jönnie ha elvan tekerve a pilot csavar, persze attól függ hogy lett szinkronizálva. Ha tudsz mérj kompressziót, ha az rendben van, mindent gyári értékre raksz és utána állíttatok egy szinkront akkor jónak kell lennie.
Tudja valaki hogy mennyire kell a karbiknál kitekerni a benzincsavarokat?
Jelenlegi tünetei hogy erőtlen fuldoklik a motor 2800-3000rpm alatt.Szinkron beállítva szépen veszi a fordulatot terheletlenül csak amikor megyek vele akkor olyan erőtlen tud lenni mint egy 125-ös.Nehezen veszi a fordulatot csuklik néha mintha torpanna,szerintetek benzincsavar probléma ez vagy valami mást kellene beállítan?
Előre is köszi a válaszokat
Ui.: '91-es 600-as fzr a beteg