Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs Söndör de a telefonom szarakodott azért hivogattalak
Nem semmi dolgok
1-ik barátomnál voltam a napokban,I. és II. világháborús dolgokat gyűjt,szinte minden tárgynak tudja az eredetét történetét.Gyorsba elmondta,1,5 óra volt
Szép autó! De a BMW se rossz...
Debibe jártunk
Az utolsó kép az elköteletség és a név kötelez
Sziasztok
"kishibás"1000 Exup eladó
Szia!
Köszönöm szépen a választ, akkor hétvégén kicserélgetem a fúvókákat.
Üdt!
Tanyo
Köszi, email címe él még? Arra írtam. Remélem megkapja
Szerintem ezek beállított képek vevő egy sincs. Szimót Pesten is pult alól árulták...
Itt vidéken ilyet, hogy Simson álljon a bótban, ilyet nem láttunk sosem Pult alól mentek, kitéve csak Komar meg Riga volt meg esetleg 125 MZ, a 250-eket már csak rendelésre hozták.
Nekem van egy csak kicsit ki kell tömíteni!
Ha négy 125-ös van benne az is jó úgy, a többi fúvókát nem szokták b&szkurálni mert nincs is értelme. (lev.kev. csavar 2,5-3 fordulat kifelé)
zöld: főfúvóka (két középső 125, két szélső 127,5)
kék: alapjárati fúvóka
piros: szivatóé
fekete: levegő keverék csavar
Üdv!
Jogos az észrevétel!
FZR1000 exup 91` évjárat. Az előző üzenetből lemaradt, mert kidobott a rendszer levélírás közben és másodjára lemaradt. Bocsi!
Üdv!
Tanyo
Tudom de a hexagonon meg nem annyira. Kb. egy hét állás után vagy fél percig kell masszírozni az önindítóval mire végignyomja a benzint a méter hosszú benzincsövön és feltölti az úszóházat.
Mivel ezen a lábdeszka alatt van a tank így nem folyik rá a pumpára mint az FZR-nél, ezért gondoltam betenni egy FZR ac-t indításhoz az ilyen esetekre.
Ja neeeem. A mocijára gondoltam.. Mesu mocija tényleg szép,és jó. Nagyon vigyáz rá.
Snoopy mondta,hogy működik a vákumos ac pumpa.