Azt hiszem van itt egy srác aki el akarta adni,és az tényleg nagyon szép hanggal,és küllemmel rendelkezik. Pápán lakik. Hogy el akarja-e még adni,azt nem tudni.
fzrmesu a nick. Mostanában nem nagyon írt,de azért be szokott köszönni. Próbáld meg elérni.
Ahhoz türelmesnek kell lenni vagy külföldről hozni egyet. Ezeket általában nem nagyon keresik így az ára nem veszélyes. (általában mindenkinek az újabb kéne)
A 600-as (3HE) jó választás mert nincs semmilyen kimondott nyavalyája. A 18-as hátsó kerékre gumit találni nem olyan egyszerű, meg esetleg a feszültségszabályozója gyengélkedhet. Mechanikailag ha nem hajtották szét hidegen és normális olaj volt benne akkor gyakorlatilag örökéletűek.
Nincs semmi olyasmi rajtuk amit az alapdolgokon kívül nézegetni kéne.
SAjna mostanában nem sok időm volt benézni:szoba,radiátor festés,meló,villanyszerelés stb
A Frézit is most indítottam be 2 hét után.csapattam vele egy kis kört ,nagyon jól esett
Hirdettek párat de már csak 1 van fent ami dupla körlámpás. Teljesen piros. Nekem inkább a tarka változat tetszik (fehér/piros). Mindenképp jó állapotú érdekel.
Üdv Mindenkinek!
Kedves hozzáértők, segítségre lenne szükségem! A szerelőm elmondása szerint a karburátorban felfúrta maximum értékre a fúvókát, ami így több benzint enged át, így nagyobb teljesítményt ad le.
Én ezt a felfúrt fúvókát cserélném gyári méretűre egy bontott karbiból, viszont gőzöm sincs, hogy melyik ez a fúvóka, a karbiban ez hol található. A szerelési útmutatóban se találtam meg, hogy mi a francot kéne kitekerni, kicserélni.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
Tanyo
fzrmesu a nick. Mostanában nem nagyon írt,de azért be szokott köszönni. Próbáld meg elérni.
Nem egy gyakori járgyán
Nincs semmi olyasmi rajtuk amit az alapdolgokon kívül nézegetni kéne.
600-as érdekelne. 1000-res nem nagyon érdekel. Nem számít a erő/gyorsaság. A forma és a retro hangulat érdekel.
A Frézit is most indítottam be 2 hét után.csapattam vele egy kis kört ,nagyon jól esett
Kedves hozzáértők, segítségre lenne szükségem! A szerelőm elmondása szerint a karburátorban felfúrta maximum értékre a fúvókát, ami így több benzint enged át, így nagyobb teljesítményt ad le.
Én ezt a felfúrt fúvókát cserélném gyári méretűre egy bontott karbiból, viszont gőzöm sincs, hogy melyik ez a fúvóka, a karbiban ez hol található. A szerelési útmutatóban se találtam meg, hogy mi a francot kéne kitekerni, kicserélni.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
Tanyo