Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezek szerint semmi
Sziasztok. Mi újság erre?
Mikor próbáltuk én csak harmadikba váltottam fel.
Igen,utánanéztem,a haveré nem ilyen,ilyet még itthon nem láttam.
http://youtu.be/t-94eYqAuFM
Gyulám, mindegyik ETZ 5 sebességes.
Mikor az újraegyesítés volt a németeknél, tele volt az út széle a volt NDK-ban Trabival, Varnyúval, meg MZvel, lehet, beszivárgott pár db, de sztem az csont gyári, amiről beszélsz.
Ha már statisztika, akkor nézd meg, hogy ebből a boxeres hajtásláncból (RT, GS, R, mindegy) hány db-ot adtak el... sztem többet, mint a többi hasonló kategóriásból EGYÜTT.
Plusz azt is le kéne statisztikázni, hogy ezekben ÁTLAGOSAN hány km van

Persze, fáj, ha javítani kell, mert pénzes (mint a Yamaha membrán, szívócsonk ) de néhány gyakoribb hibától eltekintve nincs vele baj.
Épp egy éve hoztunk egy ilyen ETZ-t Békésről haveromnak,egy katonáé volt.Katonai zöld festése van,azt mondta ő fújta le,de annyira kopott,meg az elektromos gyújtás és öt(!)sebesség miatt szerintem ez eredeti NDK katonai motor volt.Mondtam neki el ne adja,ez kincset ér.A karbija se ugyanaz,külön kell állítani az alapjáratot meg az üzemit mint nekünk,kínlódtunk is vele.És úgy gyorsul mint a Yami,nagyon tetszett!
Úgy hallottam eladó.
Bezze az én olaszom!
De szeretem az ilyet! Erre szoktuk mondani kamionos haverommal hogy van sportértéke.
Épp ma hívott egy ~400-450 km-es kanyarra pénteken ha normális idő lesz hogy nézzünk már el a déli határra migránsokat látni, ő a pesti napi mászkálós 125-ös Yamaha YBR-rel, én meg a Hexagonnal mert a GSX-szel és a GTR-rel méltatlanul könnyű lenne. (de én meg az eddig megtett mindössze 250 km alapján még nem nagyon bízok ebbe az Olasz f.sban annyira hogy el merjek vele ennyire menni )
A gyertyakábelre ment az első tippem mert engem is az szívatott a 250-es ETZ-n vagy egy évig. (kidörzsölődött a váz mellett és ha épp letestelt akkor gondolt egyet és leállt, többnyire valamelyik forgalmas lámpánál vagy a tömött buszmegálló előtt )
Egy estébe nyúló szerelés közben vettem észre hogy szikrázik az Isten f.sza is az oldalfedél előtt.
Aztán ha ennyien állítják erről hogy bekövetkezett akkor az mlas szerint nem lehet mendemonda hanem kőkemény statisztika. (egyébként sajnálom mert jó gépek, gyerekkorom óta szerettem volna egyet )
Na szóval tudom mert ott van (949 kanadai dollár) de ha gondolnom kéne akkor ennyire nem gondolnék.
Igazából én ettől f.stam. (többek között)
Nem tudom hogy mennyi lehet a "fejlesztett" tengely de gondolom bármilyen sokra is gondolnék az jóval több lenne.
Milyen doboza van...
Túra sport vagy sport túra. A kormány ezen felfele áll nem úgy lefele mint az FZR-en.
Tènleg szèp!De túramotor?Mert ő ezt irja.
FZ 750 Ez szép
A GS drága. Viszont az ALDI olcsó!
kuplung elárasztása olajjal, szöghajtáshalál, hátsó csapágy, váltócink... De mivel gs-esek nem állnak sorban nagyrobesz beszámítással, ezért most valszeg honda lesz mégha mius nem is boldog, de lehet tavasszal meghirdetem az africát (ha összejön és amíg lemegyek érte nem viszi el valaki, bár most nem gondolom ebben az időben) és a végén németből hozok egy feldobozolt gs-t, még az is lehet. Az lenn az igazi csel. De csak ha nem szeretek bele a hondába addig. Gs-sel már mentem eleget, azt tudom milyen.
meg ez
na ez volr nekem a nagy matek
Jó reggelt!
GS