Télleg hihetetlenül hangzik, de Sanyisan hajtva, elszegényítve, meg kipufogó oldalon is fojtva (=az állandó 30-40-től olajsárral telerakódott dob) nem lehetetlen.
Emlékeim szerint nekem 2,5 körül evett, mindig fél literrel többet, mint a Babettás haveré
(ezt most is átélem, mikor Csövivel megyek bárhova )
pont ilyenem volt 83-ban imádtam. De én nem tudtam vele 45-el menni, inkább mindig 65-70
Miután meglett az ETZ250, utána eladtam (feleslegessé vált, meg kellett a pénz is)
Állandóan ledobált, ha meg nem akkor lagolt szinte folyamatosan.
Felmentem a wotra hogy megnézzem nem-e a gép b&szkodik valamin és azért lassú de ott ment rendesen minden.
Aztán visszamentem hajózni fél óra múlva és akkor már ott is ment rendesen.
Gyerekek! Ez az Omega mindig meglep valami jó dologgal. Képzeljétek! Tankoltam 10000ft-ért,és elmentem Pécsről Bajára,onnan Kalocsa-Solt-Dunaföldvár-Budapest a régi 6-oson. Bp-en szombat délután a Hungária M3 bevezető 5km 30 perc . Majd ma Bp-Dunaföldvár-Pécs. 495km. 10000ft-ból. Ez teljesen rendben van. Tök jó kis kocsi.
Emlékeim szerint nekem 2,5 körül evett, mindig fél literrel többet, mint a Babettás haveré
(ezt most is átélem, mikor Csövivel megyek bárhova )