Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért azt nem árt ha megnézed hogy most mennyi és bejelölöd mint eddigi etalon.
A benzinszintet úgy nézd hogy fent legyen karbisor a helyén és függőlegesen álljon a motor mert satupadon beállítva a jó értéket könnyen lehet hogy a helyén meg hülyeséget fog mutatni. (nem vízszintesen áll a helyén hanem egy kicsit előredől és emiatt volt már hogy felrakva és ellenőrizve nem ugyanaz volt)
Milyen régi jó kis reklám anyagot találtam
link
Nyolcast belövök neki abból nagy baj nem lehet.
Ez pedig az ezresé (jobb szélső oszlop a svájci 90Le-s változaté)
Most akkor nézzük a benzinszinteket:
- a Haynes azt írja hogy 7,3 to 9,3mm (aminek a közepe 8,3mm ugye)
- az FZ750-é meg azt írja hogy 8,3+-1mm (ami 7,3 és 9,3 mm ugye)
- az ezresé 7,3~9,3mm-t ad meg
- a BDST38-ra 7,8-8,8mm-t ad meg de a tiédnek ahhoz köze sincs
Akkor most melyik lehet a helyes a négy közül?
Most akkor a benzinszint mennyi legyen ment mindegyik mást ír...
A fúvókaméretek és a tű kódja piaconként változhatott az éghajlat és a teljesítmény előírások miatt. (meg az olyanok miatt mint én is, aki fúvókázgatta ide-oda az optimális fogyasztás miatt)
Ez itt pl. a 94-es FZ750 Német piacos, a harmadik oszlopban viszont a svájci méretek.
Éppen lehet 100-as főfúvókád (ami indokolhatná a pofátlanul alacsony fogyasztást)
A főfúvókán 100-at olvastam az alapjáratin meg 15-öt. Az lehet?
34 a torokátmérő. Milyen tű számát? A súbertű? Valami 8EF van ráírva...
BDS37 (sanya-pupu-exenyém ami olyan mint a tiéd csak 37mm-es szívótorokkal)
BDST38
Megméred a torokátmérőt (34mm-esnek kéne lennie) és a tűnek a számát.
Egyébként a BDST38 az ezres exup (és az YZF750) karbija aminek lapos súbere van (tehát nem olyan mint a tiéd)
Azt csak zárójelben említem meg hogy előfordul hogy a Haynes könyv néha hülyeséget ír.
Akkor most melyik? Három féle van?
Az a baj hogy kanokkal nem hajlandók harcolni,nem lehet keverni őketEzért kell mindet megszerezni.
Amúgy csajokkal nem mennék csatába.
Ha épp elkezd görcsölni a hasuk akkor lövöldöznének össze-vissza.
Én is ott tartok,ne aggódj,nem megy ez olyan gyorsan,főleg hogy még tüzérségi lövegem sincs az artys küldikhez!
Én már nyomom egy ideje és pont hogy jóval pörgősebb mint a tankos.
Tudomásom szerint az FZ/FZR 750 csak ezzel jött ki gyárilag, a másik verzió az OW01-é de olyat max. képen találsz. (ahogy a versenyváltozatokét is)
Az ezres Genesis karburátor felépítésileg ugyanaz mint a tiéd, csak a torokátmérő (így a pillangószelep is) nagyobb és a fúvókázás/súbertű más méretű.
Az OW01 karbi viszont minden tekintetben más.
Asszem tavaly raktam fel havas félbevágott autós filmes képeket. Ma jött ki a film Extiniction néven magyarul.
De én még csak a stug nál tartok. Nem érdekel amúgy csak ahogy játszok dobálja ki melyik küldik lettek meg én meg csak csodálkozok
6000 sebzést kéne összekotornom egy nehéz tankkal,és meg lenne a harmadik puncim.A T26E4-el már volt ennyi,de az közepes tank,vinné el az ördög!
László! Ma úgy éreztem, nosztalgiáznom kell jólesne egy kis szalonnás hús mint amilyet Horvátországban ettünk. El is mentem a henteshez. Mondtam neki, hogy messzeföldön híres a szalonnája. Jól esett neki, hízott a mája.
Köszi. 750-re többfélét tettek és más a benzinszintje...