Aztán persze néha vissza a rajtvonalhoz, miután az ember elbődül az udvar közepén hogy "felgyújtom ezt az egész rakás sz&rt úgy ahogy van"
De aztán úgy ahogy elkészül és évekkel később is azon agyal hogy még mennyi minden van amit tökéletesítenie kell(ene).
A két motor vázgeometriája teljesen eltérő és az idomok még véletlenül sem fognak igazodni a motor testéhez, így kell csinálni takaró-toldó-kiegészítő betéteket, amit célszerű üvegszálas-gyantás anyagból csinálni. (azaz meg kell formatervezni és le kell gyártani)
A fejidomtartó konzol jó ha van az idomhoz tartozó gyári de itt jön majd az első kihívás, hogy ezt most rögzíteni kéne valahogy a vázhoz.
Igen, de milyen magasra tegyem hogy legalább nagyjából folytatódhasson a fejidom íve az oldalidomokkal?
Hmm....Nem rossz, nem rossz de így meg a hasidom van túl közel az első kerékhez........ha meg feljebb húzom akkor lesz egy pár centis rés a két idom között.........hopp, itt a vázbölcsőnél ehhez a csavarhoz lehetne is rögzíteni az oldalidomokat ......b&sszameg akkor meg túl hátul van az egész és beleér a térdem .....jó, akkor kicsit előrébb viszem...de j.qrva annyáér ilyen széles a hűtőőőőő
Szóval valami ilyesmi zajlik.
Hátsó segédváz: igen azt jobb legyártani egyet mint hézagolgatni/vagdalni a gyárit mert a gyári köszönő viszonyban sem lesz az új ülésidommal.
Ha belevágsz, készülj fel:
- sok utánjárásra
- sok munkára
- sok pénzre
- sok szívásra
És ha kész lesz, lesz egy egyedi motorod, ami - talán - csak neked teccik
...de én nem akarom elvenni a kedved semmitől
Köszönöm :)
mihez kell az epoxys téma? rések kitöltése vagy ilyesmi?
Szükségem lesz egy hátsó segíédvázra és egy fejidomtartó konzolra is ?
(bocsi a hülye kérdésért)
komolyan szeretnék okulni a témában esetleg ha valaki foglalkozott ilyennel szívesen megnézném az eredményt és kíváncsi lennék a tapasztalatokra
előre is köszi mindenkinek
Ilyenek.
Kérdőn rád néz amikor rászólsz (közöd hogy épp mit csinálok?) majd tüntetően lelöki a poharat-vázát-bármit amivel kárt okozhat majd öntelt elégedett pofával továbbáll.
Nekünk a 3 macska még nem okozott kárt, ez a kutya rengeteget ehhez valami 7. érzéke van. És a sunyi dög mindig tudja, mikor rossz, mert akkor leszegett fejjel húz el a kert legtávolabbi zugába, ha meglát (pedig akkor még el se kezdek ordítani, még fel se fedeztem az aktuális csínyt )
Én meg a jövő hónapban leszek 40.
De aztán úgy ahogy elkészül és évekkel később is azon agyal hogy még mennyi minden van amit tökéletesítenie kell(ene).
A fejidomtartó konzol jó ha van az idomhoz tartozó gyári de itt jön majd az első kihívás, hogy ezt most rögzíteni kéne valahogy a vázhoz.
Igen, de milyen magasra tegyem hogy legalább nagyjából folytatódhasson a fejidom íve az oldalidomokkal?
Hmm....Nem rossz, nem rossz de így meg a hasidom van túl közel az első kerékhez........ha meg feljebb húzom akkor lesz egy pár centis rés a két idom között.........hopp, itt a vázbölcsőnél ehhez a csavarhoz lehetne is rögzíteni az oldalidomokat ......b&sszameg akkor meg túl hátul van az egész és beleér a térdem .....jó, akkor kicsit előrébb viszem...de j.qrva annyáér ilyen széles a hűtőőőőő
Szóval valami ilyesmi zajlik.
Hátsó segédváz: igen azt jobb legyártani egyet mint hézagolgatni/vagdalni a gyárit mert a gyári köszönő viszonyban sem lesz az új ülésidommal.
- sok utánjárásra
- sok munkára
- sok pénzre
- sok szívásra
És ha kész lesz, lesz egy egyedi motorod, ami - talán - csak neked teccik
...de én nem akarom elvenni a kedved semmitől
mihez kell az epoxys téma? rések kitöltése vagy ilyesmi?
Szükségem lesz egy hátsó segíédvázra és egy fejidomtartó konzolra is ?
(bocsi a hülye kérdésért)
komolyan szeretnék okulni a témában esetleg ha valaki foglalkozott ilyennel szívesen megnézném az eredményt és kíváncsi lennék a tapasztalatokra
előre is köszi mindenkinek
Kérdőn rád néz amikor rászólsz (közöd hogy épp mit csinálok?) majd tüntetően lelöki a poharat-vázát-bármit amivel kárt okozhat majd öntelt elégedett pofával továbbáll.
Először is bódogat Atinak ,
mászodszor még mindig mem jelentkezett kié a kék myuszis töröllöző