Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem olyan vészes 100ba van már komplett idomszett
Hát sztem ha ilyen átalakításon töröd a fejed,akkor jobban jársz egy R6,vagy egy R1 vásárlásával. Lehet költségesebb lesz az átalakítás,mint a fiatalabb motor vásárlása.
Meggondolandó.
Sziasztok:)
Egy FZR 4-600- as vásárlása előtt állok :)
a motor külcsínyre hibátlan, friss pár hónapos fényezés. Viszont és a kicsit modernebb stílusú motorokat szeretem, és ettől a fejidomtól a hideg ráz :D ezt mindenképp szeretném lecserélni, legalább a fejidomot(mi az ami nagyából passzolna rá?) de amint gyújtök egy kis pénzt szeretnék ráfaragni vagy egy 2009 es R1 vagy egy R6 komplett idomszettet :) elméletileg némi felfogatásmódosítással ez megoldható. Ez esetben a komplett idomszett eladó lesz ha valakit érdekel. Ennek megvalósításában szeretnék némi tapasztalatot és tanácsot kérni :) esetleg egy szép hangú kipufogó is érdekelne:)
előre is hálásan köszönom
Nézelődtem oldalakon,és azt írják,hogy a külső szimering csak porvédő gumi és nem kell kenni,mert jobban beleragad a por.
Természetesen a fékolaj is megteszi.
Nem,csak kinyomtam maxra és finoman lecsiszoltam smirglivel a dzsuvát.
Én nem megbaxni szoktam, csak simán összerakom arra meg elég az is, ha féklötyis ujjal körbekenem, becsúszik, nem kell vazelin
Ami csak gőzzel nyomja át (a legegyszerűbbek) az max. 3 bar. Az olcsóbb pumpások tudnak akár 15-el is nyomni, de általában mechanikailag gyengék ilyen tartós használatra (magyarul: ha aprót teszel bele, bexarik nemsoká) rosszabb esetben ha befullad, ki is veri a biztonsági megoldását (szelep, dugó, hol milyen)
A normálisban van kb. 15 bart tudó szivattyú, meg egy állítható nyitású (~10 bar) megkerülő szelep, ez nem károsodik, legfeljebb nem jön a csészébe semmi

Szóval minél finomabbra (akkor a legnagyobb a kv vízzel érintkező felülete, ez nyilvánvaló) csakhogy ha gyenge a gép, nem nyomja át vagy olcsó kotyesz esetleg ledobja a tetejét, beterítve mindent (tapasztalat )
A vazelin és a szilikon zsír nem báncsa, csak az első olcsóbb. Én azt szoktam használni, vékonyan kenve nem okoz semmi problémát.
Ja. Nem szabad bekenni semmivel, csak fékfolyadékkal. Az olaj alapú kenőcs báncsa meg amit rákensz, "beleoldódik" a fékfolyadékba.
De majd jön Ábrus, és megaszonygya a tutit
Ezek az egyszerű kávéfőzők mekkora nyomáson dolgozhatnak? Szóval minél finomabbra darálom a kv-t annál jobb? Csak a tömörítés mértékét kell eltalálni?
Kiszedted teljesen a dugattyúkat? Ha igen vagy a nagy része kint van valami finom csiszoló alkalmassággal (fémszövet) próbálj lecsiszolni róla minden rozsdát. Aztán kend be vékonyan vazelinnel vagy szilikonzsírral a tömítéseket és rakd össze.
Adott nekem ábrus ilyen kemény szilikon zsírt. Ha jól emlékszem ő azzal szokta bekenni. Én a fékbetét tartókat szoktam vele meg a betét alját ahol érintkezik a dugóval.
Megkeresem ha megtaláltam írok a fórumra és át tudsz ugrani érte.
Akkor valaki esetleg tudja a választ?
Ábrus keni-vágja a kérdést,csak most éjszaka dolgozik.
Szia Ábrus!
Volna egy LÁMA kérdésem!
Azt szeretném kérdezni tőled,hogy adott egy első fék munkahenger,amiben minden dugattyúnak 2 db szimeringje van.Fékbetét cserénél miután megpucováltam a dugattyúkat,be kell zsírozni v olajozni a dugók oldalát hőálló valamivel,mert a külső szimeringek nem kapnak kenést,vagy nem.
Sziasztok szeretnék segítséget kérni be kéne állítani a karbimat
Yamaha fzr 1000 exup
Ja és régi tag vagyok itt képes motoron de új tulaj a 1000 világában :)
Kérdés kinek van esetleg müszere mert mint szerelő ha lehet nem adnék érte egy vagyont
Lenyútam tőle
Na ezt hogy sikerü,lt így eltörni?Beállt a csapágy,és elnyírta a csontokat? .