Hát sztem ha ilyen átalakításon töröd a fejed,akkor jobban jársz egy R6,vagy egy R1 vásárlásával. Lehet költségesebb lesz az átalakítás,mint a fiatalabb motor vásárlása.
Meggondolandó.
Sziasztok:)
Egy FZR 4-600- as vásárlása előtt állok :)
a motor külcsínyre hibátlan, friss pár hónapos fényezés. Viszont és a kicsit modernebb stílusú motorokat szeretem, és ettől a fejidomtól a hideg ráz :D ezt mindenképp szeretném lecserélni, legalább a fejidomot(mi az ami nagyából passzolna rá?) de amint gyújtök egy kis pénzt szeretnék ráfaragni vagy egy 2009 es R1 vagy egy R6 komplett idomszettet :) elméletileg némi felfogatásmódosítással ez megoldható. Ez esetben a komplett idomszett eladó lesz ha valakit érdekel. Ennek megvalósításában szeretnék némi tapasztalatot és tanácsot kérni :) esetleg egy szép hangú kipufogó is érdekelne:)
előre is hálásan köszönom
Ami csak gőzzel nyomja át (a legegyszerűbbek) az max. 3 bar. Az olcsóbb pumpások tudnak akár 15-el is nyomni, de általában mechanikailag gyengék ilyen tartós használatra (magyarul: ha aprót teszel bele, bexarik nemsoká) rosszabb esetben ha befullad, ki is veri a biztonsági megoldását (szelep, dugó, hol milyen)
A normálisban van kb. 15 bart tudó szivattyú, meg egy állítható nyitású (~10 bar) megkerülő szelep, ez nem károsodik, legfeljebb nem jön a csészébe semmi
Szóval minél finomabbra (akkor a legnagyobb a kv vízzel érintkező felülete, ez nyilvánvaló) csakhogy ha gyenge a gép, nem nyomja át vagy olcsó kotyesz esetleg ledobja a tetejét, beterítve mindent (tapasztalat )
Ja. Nem szabad bekenni semmivel, csak fékfolyadékkal. Az olaj alapú kenőcs báncsa meg amit rákensz, "beleoldódik" a fékfolyadékba.
De majd jön Ábrus, és megaszonygya a tutit
Kiszedted teljesen a dugattyúkat? Ha igen vagy a nagy része kint van valami finom csiszoló alkalmassággal (fémszövet) próbálj lecsiszolni róla minden rozsdát. Aztán kend be vékonyan vazelinnel vagy szilikonzsírral a tömítéseket és rakd össze.
Adott nekem ábrus ilyen kemény szilikon zsírt. Ha jól emlékszem ő azzal szokta bekenni. Én a fékbetét tartókat szoktam vele meg a betét alját ahol érintkezik a dugóval.
Megkeresem ha megtaláltam írok a fórumra és át tudsz ugrani érte.
Szia Ábrus!
Volna egy LÁMA kérdésem!
Azt szeretném kérdezni tőled,hogy adott egy első fék munkahenger,amiben minden dugattyúnak 2 db szimeringje van.Fékbetét cserénél miután megpucováltam a dugattyúkat,be kell zsírozni v olajozni a dugók oldalát hőálló valamivel,mert a külső szimeringek nem kapnak kenést,vagy nem.
Sziasztok szeretnék segítséget kérni be kéne állítani a karbimat
Yamaha fzr 1000 exup
Ja és régi tag vagyok itt képes motoron de új tulaj a 1000 világában :)
Kérdés kinek van esetleg müszere mert mint szerelő ha lehet nem adnék érte egy vagyont
Meggondolandó.
Egy FZR 4-600- as vásárlása előtt állok :)
a motor külcsínyre hibátlan, friss pár hónapos fényezés. Viszont és a kicsit modernebb stílusú motorokat szeretem, és ettől a fejidomtól a hideg ráz :D ezt mindenképp szeretném lecserélni, legalább a fejidomot(mi az ami nagyából passzolna rá?) de amint gyújtök egy kis pénzt szeretnék ráfaragni vagy egy 2009 es R1 vagy egy R6 komplett idomszettet :) elméletileg némi felfogatásmódosítással ez megoldható. Ez esetben a komplett idomszett eladó lesz ha valakit érdekel. Ennek megvalósításában szeretnék némi tapasztalatot és tanácsot kérni :) esetleg egy szép hangú kipufogó is érdekelne:)
előre is hálásan köszönom
link
A normálisban van kb. 15 bart tudó szivattyú, meg egy állítható nyitású (~10 bar) megkerülő szelep, ez nem károsodik, legfeljebb nem jön a csészébe semmi
Szóval minél finomabbra (akkor a legnagyobb a kv vízzel érintkező felülete, ez nyilvánvaló) csakhogy ha gyenge a gép, nem nyomja át vagy olcsó kotyesz esetleg ledobja a tetejét, beterítve mindent (tapasztalat )
De majd jön Ábrus, és megaszonygya a tutit
Megkeresem ha megtaláltam írok a fórumra és át tudsz ugrani érte.
Volna egy LÁMA kérdésem!
Azt szeretném kérdezni tőled,hogy adott egy első fék munkahenger,amiben minden dugattyúnak 2 db szimeringje van.Fékbetét cserénél miután megpucováltam a dugattyúkat,be kell zsírozni v olajozni a dugók oldalát hőálló valamivel,mert a külső szimeringek nem kapnak kenést,vagy nem.
Yamaha fzr 1000 exup
Ja és régi tag vagyok itt képes motoron de új tulaj a 1000 világában :)
Kérdés kinek van esetleg müszere mert mint szerelő ha lehet nem adnék érte egy vagyont