Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hengerfejtömítésnél a bal oldalon elég sokat elszór.
Jó lenne ha idetalálnának.
Egy szinkronizálás helyretenné az ingadozást és normális tűkkel kicsit el is lehetne még venni az üzemanyagból.
viszont az olajat csipegeti!
6,5-7 liter 150-160-as tempo utassal!
Eltűntek az éterben...
Mennyit fogyasztott nem mérted? Kicsit feketén füstöl mintha sokat kapna...
Azért nagyon szépen köszönöm a segítséget az időt és az ötleteket. Ha rájövök miféle ufo csinálja ezt , megírom.
szépen indul,megy rendessen bár hidegen 1000 körül kicsit ingadozik az alapjárat melegen fölmegy 1600 körülire viszont mind a 4henger jár!
és hogY feltudják idegesitteni az embert!
Azóta valami fejlemény?
Az elmondásod alapján másra nem tudok gondolni.
uuu de gonosz sötét alattomos ufókok ezek
látom Józsi elemedbe vagy!
Az attól hogy az el nem égett benzingőz kapott egy kóbor szikrát a kip.dobban és a kutya csuklani kezdett.
Reggel kezdek.
Egy sötét és félelmetes éjszaka amíg ő az irigylésre méltóan csinos-kedves-fiatal-magas felesége mellett aludt, egy sunyi sötét árny jelent meg a garázs sarkában és alattomos módon a hármas henger karburátorában felcserélte a szívató fúvókát a főfúvókával, a súbertűket meg leengedte teljesen.
Aztán meg az egyes és a kettes henger pipáit is felcserélte amitől csak durrogott néha meg nem nagyon indult.
Robi meg pár nap múlva jött volna Tiszafüredre FZR találkozóra így segítségért kiáltott.
szép estét! nekem az ufók mindent össze kevertek! a 3-as hengerben a fő fúvóka volt felcserélve az inditó fúvókával! valamint este járó motorral vittem a garázsba,másnap csak durrogot! két pipa felcserélődött!
be vannak számozva a gyujtókábelek és figyeltem rá mindig hogy mind oda kerüljön ahova való. Ezt a bazinagy pukkanást sem értem mitöl lehetett.
Ma is szabad vagy?
Robién mitöl és mi keveredett össze?
Cső sanya
A gyertyapipákat nem cserélted fel véletlenül ellenőrzés közben? (egyik trafó 1-4 a másik a 2-3 hengerre megy)