A Franciákhoz pl. tök felesleges új tömítés a csavar alá mert azoknál már pár éves korukban úgyis szivárog innen-onnan az olaj, akkor meg nem mindegy hogy egy hellyel több vagy kevesebb?
Nyilván olyan helyről van szó ahol nincs nyomás (pl: olajleeresztő csavar) ahol van ott célszerű cserélni. (bár ott sem feltétlenül szoktam de én legyek a rossz példa)
Tudom hogy jól írja mivel tekercselőként már huszonévvel ezelőtt is így lágyítottuk a nagyobb gépek réz pálcáit.
Mindössze arra utaltam hogy előírt nyomatékkal (és nem megtépve) meghúzva nem fog folyni és többször is felhasználható, nem feltétlenül kell kicserélni. (mivel én nemigen szoktam, csak ha megsérült a tömítés)
De persze cserélje mindenki mert az úgy szakszerű.(én meg már megint hülye vagyok hogy egyáltalán megemlítettem)
A réz nyomásra megkeményedik utána már nem fog tömíteni. Fel kell izzítani és beletenni hirtelen vízbe akkor kilágyul így újra fel lehet használni. Csak vigyázni kell mert nekem már volt úgy hogy izzításkor elcsöppent
Már megint a rézalátét.....
Érdekes módon én sosem szoktam kicserélni hanem megy vissza a régi, nyomatékra meghúz és nem folyik az sem.
Ha gyanús a tömítő felület akkor meg kap a régi tömítés egy pötty tömítőpasztát és újra tökéletes.
Nem értem hogy miért kell már megint ennyit rugózni ezen.
Valaki nem hagyott még itt törülközőt Tfüreden:kék szìnű és valami nyuszik vannak rajta
Mindössze arra utaltam hogy előírt nyomatékkal (és nem megtépve) meghúzva nem fog folyni és többször is felhasználható, nem feltétlenül kell kicserélni. (mivel én nemigen szoktam, csak ha megsérült a tömítés)
De persze cserélje mindenki mert az úgy szakszerű.(én meg már megint hülye vagyok hogy egyáltalán megemlítettem)
Érdekes módon én sosem szoktam kicserélni hanem megy vissza a régi, nyomatékra meghúz és nem folyik az sem.
Ha gyanús a tömítő felület akkor meg kap a régi tömítés egy pötty tömítőpasztát és újra tökéletes.
Nem értem hogy miért kell már megint ennyit rugózni ezen.
morning