Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megoldotta a teflon szalag
Hali,sajna nem találtam meg az olajteknőt,de megnéztem a fennt lévőt és azt is 19-es kulcs fogja
Sziasztok!
Valaki nem hagyott még itt törülközőt Tfüreden:kék szìnű és valami nyuszik vannak rajta
A Franciákhoz pl. tök felesleges új tömítés a csavar alá mert azoknál már pár éves korukban úgyis szivárog innen-onnan az olaj, akkor meg nem mindegy hogy egy hellyel több vagy kevesebb?
Jó de gondolom az azért van mert a BMW-hez (mással ellentétben) olyat terveztek ami legalább 51 olajcserét kibír.
A BMW (autóm) olajleeresztő csavarja alatt még az eredeti van megélt már vagy 8 olajcserét Szemre ép, nincs elnyomódva, elnyírva, mehet vissza.
Nyilván olyan helyről van szó ahol nincs nyomás (pl: olajleeresztő csavar) ahol van ott célszerű cserélni. (bár ott sem feltétlenül szoktam de én legyek a rossz példa)
Tudom hogy jól írja mivel tekercselőként már huszonévvel ezelőtt is így lágyítottuk a nagyobb gépek réz pálcáit.
Mindössze arra utaltam hogy előírt nyomatékkal (és nem megtépve) meghúzva nem fog folyni és többször is felhasználható, nem feltétlenül kell kicserélni. (mivel én nemigen szoktam, csak ha megsérült a tömítés)
De persze cserélje mindenki mert az úgy szakszerű.(én meg már megint hülye vagyok hogy egyáltalán megemlítettem)
JA hoppá
Pedig jól írja rézCsövi,én is utána nèztem.Kb.450-fokra kell felmelegíteni és hirtelen hűteni,a réz erre lágyul.Az acélt viszont így lehet edzeni.
Nem neked írtam.
Olajcserekor én is cserélem,de ha finoman húzom meg,újra használható.
Értelmeztem és már rég elővettem a teflonszalagot
Ajánlom figyelmedbe a második mondat újraértelmezését.
A réz nyomásra megkeményedik utána már nem fog tömíteni. Fel kell izzítani és beletenni hirtelen vízbe akkor kilágyul így újra fel lehet használni. Csak vigyázni kell mert nekem már volt úgy hogy izzításkor elcsöppent
Azért mert eddig nekem nem volt alatta semmi, és eddig nem is folyt, de most elkezdett nem csepegni hanem folyni olajcsere után.
sziasztok!
Már megint a rézalátét.....
Érdekes módon én sosem szoktam kicserélni hanem megy vissza a régi, nyomatékra meghúz és nem folyik az sem.
Ha gyanús a tömítő felület akkor meg kap a régi tömítés egy pötty tömítőpasztát és újra tökéletes.
Nem értem hogy miért kell már megint ennyit rugózni ezen.
Nem fog folyni. Ott nincs nyomás.
az van 1 csomó




morning
Akkor viszont a tömítő felület is odavan... Lehet teflon szalagot kellene a menetre tekerni...
Lehet beleszakították és felfúrták. Nekem 19-es kulcs nyitja.
nem már meghaltam
mizu, mindenki él még?