Nemrég jött haza a pözsó a szervizből miután beutaltam egy szívósor-szívószelep takarításra.
Nemrég levettem a turbócsövet és benyúltam-néztem, vastag rétegben állt rajta az olajos korom, lebontva látszott hogy erősen be voltak szűkülve a szívócsatornák.
(mivel szét kell szedni hozzá a fél autót mert qrva sz&r hozzáférni így nem én sz&rakodtam vele)
Eddig hiába nyomtam neki 2,5-3e felett úgy mászott felfelé a ford.szám mintha a fogát húznák és induláskori gázadásra csak méltóságteljesen vánszorgott tovább, most viszont sokkal élénkebben reagál a gázra és 3e felett is szépen forog tovább, sokkal vezethetőbb mint eddig volt. (ma voltunk Pécsen, már emelkedőn lepadlózva is történik valami)
Mivel láttam hogy mennyi retek volt benne így egr szelep véglegesen lezárva (no koksz) kartergáz leválasztás meg megkezdve (no olajpára) mert a j.k anyjának okádja tele még egyszer a szívósort.
Hogy ki vagyok ÉN? Hogy nem ismertek? Hohó! Igazán senki sem ismer, mert hol ilyen vagyok, hol olyan. Bámulatosan tudom változtatni az alakomat: ha akarom, olyan vagyok, mint egy szőrpamacs, vagy paróka, vagy egyujjas kifordított bundakesztyű, vagy szobafestőpemzli, vagy papucs orrán pamutbojt. Most leginkább szőrsapkához hasonlítok, ahogy ülök az ágon, egy szép hosszú ágon, föl-he-he-he, le-he-he-he, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Ráadásul ez a kétlépcsős egyfázisú verzió,mélyebbről tud szívni,ritka mint a fehér holló.Vakerán is csak háromfázisost találtam. http://epitkezes-kert.vatera.h...
Nem tudod nettóban megvenni,mert nem vagy örző védő,nincs alapod visszaigényelni az áfát.Legfeljebb a Műveknél veszed a Gyönygysor utcában,ott a legolcsóbb. http://www.keseru.hu/keseru_on...
Nemrég levettem a turbócsövet és benyúltam-néztem, vastag rétegben állt rajta az olajos korom, lebontva látszott hogy erősen be voltak szűkülve a szívócsatornák.
(mivel szét kell szedni hozzá a fél autót mert qrva sz&r hozzáférni így nem én sz&rakodtam vele)
Eddig hiába nyomtam neki 2,5-3e felett úgy mászott felfelé a ford.szám mintha a fogát húznák és induláskori gázadásra csak méltóságteljesen vánszorgott tovább, most viszont sokkal élénkebben reagál a gázra és 3e felett is szépen forog tovább, sokkal vezethetőbb mint eddig volt. (ma voltunk Pécsen, már emelkedőn lepadlózva is történik valami)
Mivel láttam hogy mennyi retek volt benne így egr szelep véglegesen lezárva (no koksz) kartergáz leválasztás meg megkezdve (no olajpára) mert a j.k anyjának okádja tele még egyszer a szívósort.