Szia Csövi!
Figyelj csak! Honnan szoktátok kitalálni, hogy egy motorom mi volt gyárilag és hogy nézett ki? Olyanra gondolok, hogy mik voltak fényesek az adott évjáraton meg hasonlók! A neten elég sok fajta megoldás van! Mz-ről lenne szó. Annyira Elvileg nem bonyolult de mégis!
Kössz!
költöd a pénzed drága kompresszorra, mikor abból a 36 ezerből lazán haza tudnál vinni 2 pet palackban minden nap fel se tűnne
Láccik, nem dolgoztál a szocializmusban
Igen, pont a mennyiséggel volt a baj. (bár említettem neki hogy ez nem hinném hogy működni fog)
Abban maradtunk hogy én már régebben is akartam szerezni/csinálni (venni?) egy kompresszort, akkor vegye meg és ha nem jön be akkor átveszem.
Meg hát hogy néz már ki hogy 36e m3 levegőt nyomunk óránként a vasgyárnak és nekem meg csak egy hűtőkompresszorom van itthon?
Víz kitermeléshez 3x ekkora is kevés... különben is csak a tisztításra szoktak kompresszort használni, üzemeléshez rossz lenne a hatásfok.
Vannak homoktűrő szivattyúk, nyitott réz kerékkel, kerámia szimeringgel, azt szoktak ilyenkor.
De így legalább lett egy jó kompresszorod, levegő mindig jó, ha van egy műhelyben
Hivott a motorszerelő,hogy kompresszio 14.Minden zsir szètkapja a karbit, tisztitja majd szinkronizálja,olajcsere ha már ott van,gyertyacsere.Hozzátette lehet sürübben kène használni
Figyelj csak! Honnan szoktátok kitalálni, hogy egy motorom mi volt gyárilag és hogy nézett ki? Olyanra gondolok, hogy mik voltak fényesek az adott évjáraton meg hasonlók! A neten elég sok fajta megoldás van! Mz-ről lenne szó. Annyira Elvileg nem bonyolult de mégis!
Kössz!