Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Csövi!
Figyelj csak! Honnan szoktátok kitalálni, hogy egy motorom mi volt gyárilag és hogy nézett ki? Olyanra gondolok, hogy mik voltak fényesek az adott évjáraton meg hasonlók! A neten elég sok fajta megoldás van! Mz-ről lenne szó. Annyira Elvileg nem bonyolult de mégis!
Kössz!
Megjött az originale OEM parts-om. Benzincső.
Nem hasonlít!
Jó reggelt!
Hali. Majd valamikor felhívhatlak?
na ha sehol senki, akkor megyek is
bezony
Akkor mindkettőnknek igaza van/volt :)
Ez inkább Komár
Jé egy Romet de rég láttam ilyet
Igazából kompresszort kellett volna hazahoznom de egyik sem férne be a garázsajtón.
Kamionos haverom volt itt. (Csepelről)
költöd a pénzed drága kompresszorra, mikor abból a 36 ezerből lazán haza tudnál vinni 2 pet palackban minden nap fel se tűnne
Láccik, nem dolgoztál a szocializmusban
Igen, pont a mennyiséggel volt a baj. (bár említettem neki hogy ez nem hinném hogy működni fog)
Abban maradtunk hogy én már régebben is akartam szerezni/csinálni (venni?) egy kompresszort, akkor vegye meg és ha nem jön be akkor átveszem.
Meg hát hogy néz már ki hogy 36e m3 levegőt nyomunk óránként a vasgyárnak és nekem meg csak egy hűtőkompresszorom van itthon?
Az utolsó mondatban sok igazság van. (pupué sem véletlenül olyan megbízható )
Víz kitermeléshez 3x ekkora is kevés... különben is csak a tisztításra szoktak kompresszort használni, üzemeléshez rossz lenne a hatásfok.
Vannak homoktűrő szivattyúk, nyitott réz kerékkel, kerámia szimeringgel, azt szoktak ilyenkor.
De így legalább lett egy jó kompresszorod, levegő mindig jó, ha van egy műhelyben
Hivott a motorszerelő,hogy kompresszio 14.Minden zsir szètkapja a karbit, tisztitja majd szinkronizálja,olajcsere ha már ott van,gyertyacsere.Hozzátette lehet sürübben kène használni
Az eső kellett is de a vihar nem.
Nem tudom mert még be se kapcsoltam. (eredetileg apám vette a kúthoz de nem jött be neki, marad a szivattyú)
Nem megy. Áttoltuk hozzátok.
sziasztok!