Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A blokk egy suzuki gs500. A balos henger alacsony fordulaton nem megy, egzakt módszerrel nézve (gyertyapipa levesz, kábel érint) konkrétan nincs szikra. Magasabb fordulaton dolgozik, ha van kedve. Trafók megcserélésével, a jelenség ugyanez, ugyanannál a hengernél. Ha azt mondod cdi nem jellemzö akkor egyre inkább érintkezési bajra gondolok, mert terepen beszaggat, beleszólogat ez a henger, akkor is ha nem ment.
Goldwingre is így vettem az 1,2-es dobozrendszerét antennástól-csomagtartóstól-mindenestől 80-ért, míg külföldről 200-alatt nem lett volna meg. (és nem is nagyon akart működni az elküldés sem)
amúgy ilyen hiénáskodást mint te nyomtál a gumival tervezel a bálnához...
400.000-es motorokon vannak 40ezres túraplexik, dettó dobozok, 100ezres sportdobok. aszt mivel soha neí fog érte többet kapni ebben az árkategóriában, gondoltam egy két ilyet megkérdezek, nem akar-e pár tizessel többet kihúzni a dologból...
Mellesleg elküldtem neki az enyém hirdetési lapját mikor vettem 600-ért 97-es évjárattal. Nem fogta a dolgot.
A 2005-ös 1.150-ért meg kész van teljesen. Ez nem látja hogy ilyesmi pénzekért Yamaha FJR-t és hasonlókat lehet venni ami azért pár dimenzióval odébb van?
Bár nem az a hülye aki elkéri.......
Szerintem ne. Csalódnál.
Jóval többet fogyaszt, sokkal öregebb és behemótabb is. Nem neked való.
Mellesleg látom hogy erősen esik az ára a gépnek mert pár napja még 675-ért volt fent, fél évvel ezelőtt meg 800-ért a "svájci papa vette a feleségének de a mamának nem tetszett a gyári színe és erre fújatták át, aztán meg nem is használta, ezért van benne ilyen kevés km és csak olyan hívjon aki tisztában van azzal hogy ez mennyire penge gép és lehet hogy le is veszem a hirdetést mert elegem van a sok hülyéből és nem lesz ilyened" szövegű égbekiáltó baromságokkal hirdették.
Sokan olyan ökörségeket tudnak összehordani meggyőző hirdetés címén hogy néha szédülök tőlük.
Leírja a fél élettörténetét, hogy mennyire fáj az elválás a szeretett járműtől és itt meg ott volt vele és sosem hagyott ott sehol, meg a többi baromság.
A másik aki megtisztel téged azzal hogy 800-ért esetleg megveheted a 88-as gtr-jét és hogy az mennyire jó, na meg 2800km-t kocsikázott az oldaldobozokért.
A harmadik ökör a túramotorok etalonjának állítja be mert ezek aztán egyszerűen verhetetlenek a mai napig bármilyen téren.
Sokszor komolyan szégyenlem hogy nekem is ilyen van.
Az amelyik 400-ért hirdeti az meg nemhogy leengedné 360-ra és eladná nekem 40-ért az új gumikat....... nem, "hát mert a hátsó kopott és így szerintem könnyebb lesz eladni ha adok hozzá gumit" (tegnap felhívtam, még vár a tuti vevőjére aki még nem is látta a motort de április végére ígérte hogy jön a lével és viszi, szóval még nem jött mert hitelbírálatra vár, de ha nem jön akkor oké velem a gumibiznisz )
Félelmetes egy sportág ez a kereskedelem.
A 88-ig gyártott Fzr1000-nek ugyanúgy 6302-es csapágyai vannak mint most az FJ-nek.
Az 1000-exup 89-től már 6203-as csapággyal van.
Az "erős" csapágy alatt nem tudom hogy mit értesz.
Először is hány ütemű a termék? (megeshet hogy abban a hengerben valamiért esetleg nem lenni elég kompresszió és azért van sztrájk?)
A trafót nem gyanúsítanám, mert ha megcserélve is ugyanolyan akkor az nem lehetne. (a gyertyakábel és a pipa is cserélődött a trafóval gondolom)
A cdi normálisabb járműveken nem szokott megdögleni (legalábbis én még nem találkoztam vele) de a mostanság gyártott kínai és hasonló olcsóbb termékeknél hallani ilyesmit.
becseréljem a bálnát?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_gtr_1000_makulatlan._friss_szerviz-8934226
Ezek is lehet, hogy a csapágy méreteken vitatkoztak...
A kereket kompletten vettem: tárcsákkal, tengellyel. Az FJ 1200 -as féke lesz rá felrakva, un. 320 as tárcsához való. Az FZR kerék mindenben - kivétel ez a csapágyas, tengelyes téma- megyeggyezik az FJ kerékkel. Az FJ kerék nem peres gumihoz való, ezért cserélném.
De nem gyertyakulcs,hanem csőkulcs. 18-as 120 hosszú.
Nekem 120 mm hosszú van,és a másik végére a külső lapolásra rá szoktam húzni egy 22mm crovát racsnis hajtószárral.
nekem racsnis van így nagyon nem bontok semmit
Milyen fék nyereggel és tárcsával lesz szerelve?

Én a hátsó felnivel jártam hasonlóan. Ott eggyel kisebb csapágy került bele, és lett csinálva egy persely a felnibe, meg új távtartók. Nálad 1mm-ert kellene kiszedni a felniből hogy a 15x42x13-as 6302-es csapágy jó legyen. De az meg 1 mm-re szélesebb, szóval oda is keskenyebb távtartók kellenének.
Ezt is köszi... meg kell néznünk hogy elfér e benne.
A csapágy méretek: 15x40x12 lenne, de MO. zártban erős csapágyat kb 8.500 Ft / db. kapnék valahol, nem cikkszám szerintit.
Átcsapágyazni nem tudod az első kereket?
Sziasztok !
A segítségetek kellene... vettem egy FZR 1000 első kereket 17-es tengellyel. Nem tudom mikori évjárat. Az FJ 1200 -asomba akartam berakni, de kiderült hogy az én tengelyem csak 15 -ös átmérőjű.
Melyik évjáratú FZR 1000- nek egyezik meg a tengelye az enyémmel? ( d 15)
THX, és milyen hosszúságú kell/fér el?