Hát igen,sajnos megbízható barátaim vannak ,elkértem a telószámot amin tudok beszélni az illetékes személlyel ,gondoltam bebiztosítom magam hívtam a másik embört is hogy adja meg,ugyanaz a telszám lett volna(valamiért nem bíztam benne hogy megkapom)ennek már 1 hete .
De sikerült valamit intézni,elvileg csüt vagy pénteken jön Tcsegére az emberke és akkor megsasolja hogy mit lehet tenni .
Náluk az a szállóige hogy:Nincs lehetetlen,csak tehetetlen
ja és láttam az előző gs500 as problémát,valani hasonlót produkál nekem is.alapjáraton 5-10 másodpercenként kihagy a gyújtás,látni a fordulatszámmérőn.hidegen nem nagyon csinálja de előfordul.melegen jobban.ha megyek vele fordulaton nem észlelhető de stop táblánál induláskor veszélyes mert beránt rendesen.
nem tudtam rájönni mi lehet.valamint 2000 körül kicsit fulladozik,de ha odarántom kimegy 10000 ig is.
sziasztok
tudnátok mondani valami gyakorlati segítséget,hogy yzf750 nél 6.ban 6000 es fordulaton mennyivel kellene mennie a motornak?
vagy valami hasonlítható adat jó lenne.
nekem 110 körül van de nagyon üvölt már a motor.
elöl 16 hátul 46 fogú a kerék.
lehet ez a baj?
köszi előre is
Japán gépeknél (amikben még vót anyag) nem is találkoztam olyannal hogy a cdi megpusztult volna. (nem állítom hogy lehetetlen de én még nem hallottam róla)
Ha néha van-néha nincs a jelenség akkor szerintem is kontaktbaj lehet mert ha kompresszió vagy szelepbaj akkor az mindig rossz, karburátor szintén kiesik, viszont most jutott eszembe hogy olyannal már találkoztam (cb750) hogy a két jelfogó közül az egyik lelazult és eltávolodott a főtengely végén levő jeladótól, így az egyik trafó két hengerében ugyanígy nem nagyon volt szikra. (helyre téve és rögzítve minden oké lett)
6000nél 6. ba 123,3km/h
köszi ezt a táblázatot,nagyon hasznos.
asszem elbogarászom most este.
de úgy nézem kisebb kerék kell hátulra néhány foggal.
üdv.
ebből nem sokat értek
De sikerült valamit intézni,elvileg csüt vagy pénteken jön Tcsegére az emberke és akkor megsasolja hogy mit lehet tenni .
Náluk az a szállóige hogy:Nincs lehetetlen,csak tehetetlen
akkor reális lehet a 6000/110 a 16 /45 kerékkel.
csak fura hogy nagyon üvőlt.
http://www.gearingcommander.co...
most rakok 17-38at és kiderül hétvégén mi lett.
nem tudtam rájönni mi lehet.valamint 2000 körül kicsit fulladozik,de ha odarántom kimegy 10000 ig is.
tudnátok mondani valami gyakorlati segítséget,hogy yzf750 nél 6.ban 6000 es fordulaton mennyivel kellene mennie a motornak?
vagy valami hasonlítható adat jó lenne.
nekem 110 körül van de nagyon üvölt már a motor.
elöl 16 hátul 46 fogú a kerék.
lehet ez a baj?
köszi előre is
Ha néha van-néha nincs a jelenség akkor szerintem is kontaktbaj lehet mert ha kompresszió vagy szelepbaj akkor az mindig rossz, karburátor szintén kiesik, viszont most jutott eszembe hogy olyannal már találkoztam (cb750) hogy a két jelfogó közül az egyik lelazult és eltávolodott a főtengely végén levő jeladótól, így az egyik trafó két hengerében ugyanígy nem nagyon volt szikra. (helyre téve és rögzítve minden oké lett)