Halló mester!
Műszaki kérdésem lenne: Adott egy 2 hengeres motor, melynek egyik hengere melegen kihagy csak ritkán szól bele a játékba, hidegen alacsony fordulaton nem jár (nem kap szikrát), kicsivel magasabb fordulaton dolgozik. A trafók megcserélésével is fennáll ugyanannál a hengernél ez a jelenség. CDI -t nézzek hozzá, vagy gyujtótekercset? Kezd felidegesíteni
Visszagondoltam a rally múltamra, homologizáció alapvetően két esetben kell:ha új fejlesztéssű járművet akarsz szériában gyártani,ekkor az első ötszáznak és a későbbi szérinak (a későbbi módosításokat leszámítva)egyezni kell.Ha viszont versenyhez fejlesztett kocsit homologizáltak széria kategóriához(pl:N-csoport)akkor a kötelező ötszázon és a versenyen rajtolt gépeken kívül többet nem gyártottak.Ha ez ilyen,akkor sokat ér értő gyűjtőnek.
Ugyan már.
Az csak arra volt jó hogy boltot találjunk Novi Vinodolskiban miután kalapos honfitársunk útbaigazított.
Egy ilyen szakszöveghez sokkal magasabb képzettség szükséges.
" Please note this isn`t an OWO1."
"kérlek vedd figyelembe hogy ez nem egy OW1"
Ez egy 500 db-os limitált sorozatból származik, ami szerinte az OW01 homologizációjához kellett. (és ez abból a 128.)
Sziasztok-köszönöm mindenkinek akik segítettek a motorom stabilitásán! A teleszkóp olaj volt a bibis ,-kátrányszerű valami a balban 4 dl a jobb-ban 1dl -töltöttem bele repsol w10-est 4,5-dl -t száranként és a 100-km-es vegyes minőségi úton egyszerűen csodálatosan működik -mint ha nem is ugyanaz a motor lenne- 30-nál bátran el engedhetem a kormányt és nem csapkod jobbra balra -köszi széles utat gumifákkal! :D
CDI vagy jeladó (vagy a kábelezése)
De várjuk meg a Mestert
Műszaki kérdésem lenne: Adott egy 2 hengeres motor, melynek egyik hengere melegen kihagy csak ritkán szól bele a játékba, hidegen alacsony fordulaton nem jár (nem kap szikrát), kicsivel magasabb fordulaton dolgozik. A trafók megcserélésével is fennáll ugyanannál a hengernél ez a jelenség. CDI -t nézzek hozzá, vagy gyujtótekercset?
Az csak arra volt jó hogy boltot találjunk Novi Vinodolskiban miután kalapos honfitársunk útbaigazított.
Egy ilyen szakszöveghez sokkal magasabb képzettség szükséges.
"kérlek vedd figyelembe hogy ez nem egy OW1"
Ez egy 500 db-os limitált sorozatból származik, ami szerinte az OW01 homologizációjához kellett. (és ez abból a 128.)
Irigykedjetek a tegnapi yamaha taliról .nagyon jó volt
Csak mert a Jófogáson láttam kettőt nem túl veszélyes áron.
Yamaha FZR 1000 kipufogó leömlők szeleppel, 8000,-
Yamaha FZR 1000 EXUP kipufogókönyök, 5500,-
Mondjuk csak azért hogy megnézzem nem biztos hogy elindulnék......