Köszi a segítséget -1.8 bar az eleje -felnyomom 2.3-ra és a hátulját lejjebb engedem a telo olajat lecserélem és meg írom a változást - ennél a típusnál hogyan kell leengedni a telo olajat ha tudja valaki meg köszönném mert nem látok az oldalán leeresztő csavart -köszi!
Egyszer a hátsó dobozba beraktam nyolc kiló krumplit,50-nél úgy szitált az eleje,vissza kellett lassítanom.minden robogós leelőzött,aznap volt egy kis sikerélményük.Nekem karambolos volt az eleje,a két villaszár nem egyenes.
Nekem akkor volt ilyen (a csőkormányos FZR-en) mikor vagy alacsony volt az első gumiban a nyomás (2,3 bár alatt) vagy amikor lejjebb voltak engedve az első telószárak 2 centinél jobban. (azaz nagyon "orra volt állítva" a motor alaphelyzetben)
Ugyanez volt a jelenség mikor nagyon meg lett emelve a hátulja (látom hogy a tiéd gyári, csak mint okosság mondom) így könnyebb volt kanyarban döntögetni de ha nem fogtam rendesen akkor állat módon elkezdett csapkodni a kormány, főleg lassabb tempónál.
Megmarad ez 1 veszettül jól összerakott konstrukció. a külső most fostalicska a többi nagyon fasza. most rendeltem 38as lánckereket hátra. 46 helyett olyan Sanyisan túrás lesz.
Ugyanez volt a jelenség mikor nagyon meg lett emelve a hátulja (látom hogy a tiéd gyári, csak mint okosság mondom) így könnyebb volt kanyarban döntögetni de ha nem fogtam rendesen akkor állat módon elkezdett csapkodni a kormány, főleg lassabb tempónál.
Arra gondolsz hogy olyan hosszú lesz egyesben hogy sanyának már nem is kéne feljebb akasztania?
30nál nekem is beszitál
Megmarad ez 1 veszettül jól összerakott konstrukció. a külső most fostalicska a többi nagyon fasza. most rendeltem 38as lánckereket hátra. 46 helyett olyan Sanyisan túrás lesz.
Nem tudsz eladó fzr-t?
Megyen a postás valamék nap.
http://www.ipararuhaz.hu/pvc-k...
Robesz, ha megoldható, adnál nekem valami privát elérhetőséget?
oltatlan meszet keverni és szinte vállig ér és fehér ,általában