Ja, mikor meg akartál fagyasztani orvul lekapcsoltad a fűtést
Többx szerettem volna már a pályára menni, de nehezen megoldható, mert vinni kéne a motort - lábon menni nem túl jó 5let, mert ha megsérül (ő vagy én ) akkor hazajönni se tudok, meg hazahozni se tudom
Ja, elég soxor előfordult az évek alatt, hogy csak gurultam, épp "fogott" kormánnyal, öltöztem, igazgattam, tököltem
Teljesen nem engedtem el, próbáltam, de akkor mindig megállt gáz azér kell neki
Amikor először a gyári csontokkal beraktam az öhlins rugóstagot (azaz jelentősen megemelkedett a hátulja) aztán a kocsma előtti egyenesben elengedtem a kormányt és nekiálltam sisakot igazgatni ~40-nél, pár mp után úgy elkezdett csapkodni (nem szitálni!) a kormánnyal hogy azt hittem itt a vég. Valahogy elkaptam a kormányt és erőből sikerült megfogni és nem estem el de pár év az éltemből biztos hogy odalett.
Előtte sosem csinált ilyet.
Aztán később állítgatva ide-oda a futóművet, csak egy kézzel fogtam nagyon lazán a kormányt és figyeltem a sunyi disznaját hogy mit csinál.
A korábban írt jelenségek is így lettek kiderítve.
Ennek némileg ellentmond, hogy nekem 7 centivel volt alacsonyabb elöl, mégse szitált soha... viszont ideges volt, és bebukott a kanyarba, ez igaz.
Sztem is Csővi szaktársnak lehet igaza, a kormány csapágy gyanús lehet, bár ez nem öreg motor. Az is lehet, hogy a teló túl puha vagy megkopva.
Nekem ilyen szitálást ETZ csinált, igaz, 100-nál, be is xartam, a sáv alig volt elég, hogy aszfalton maradjak. Akkor nem találtam okát (de nem voltam olyan okos, mint most )
Az FZ-n nem tudom hogy gyárilag mennyi az előírt guminyomás de az FZR-en (mint a legtöbb hasonlón) 2,5/2,5 bár, két személlyel vagy csomaggal hátul 2,9 bár.
Ha nekem elől 2,3 alá ment a nyomás akkor "csavarta" a kormányt (azaz nehézkessé vált) és csapkodni is hajlamos volt.
Ha nincs oldalt olajleeresztő, akkor vagy a teló alján a tengely alatti "lyukban" kell kivenni az inbuszcsavart (ha nem forog el belül a szárban az ellenrésze, ha igen akkor viszont célszerszám kell hozzá) vagy ki kel venni a szárat és a tetején a zárócsavart kivéve kiönteni az olajat. (közben célszerű párat "pumpálni" vele mert különben elég nehézkesen folydogál ki)
Ha nem cserélték rendszeresen a telóolajat akkor idővel a szimeringből, illetve a belső csúszóperselyekről leváló kopadéktól fekete olajsár jellegű trutymó rakódik le a telók alján, amit sima olajleeresztéskor nem lehet leengedni, ahhoz szét kell szedni a teleszkópot és kimosni. (én ezért általában szét szoktam szedni olajcserekor, nem sokkal nagyobb munka)
Vagy nem csak hobbiból csinálod?