Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Manner nápolyira emlékeztet a neve.
Én most bevásároltam ebből, ez megy a ZX-be és jövőre a GTR-be is. (pözsóba is vettem 5w30-ast)
Motul 3000 20W-50 és Metabondot is.
Milyen olajat tettél bele? Metabond is ment bele?
Én sem szeretem csinálni mert lenne száz más teendőm így tavasszal. (főleg a kert)
A robesz amit vettem az ugyanúgy ott áll a garázsban ahogy meghoztam, még hozzá sem nyúltam. (pedig azt is szét kéne szedni rendesen)
GTR-en lett műszaki de abban is fagyállót és fékolajat kéne cserélni, de ugye a ráérés..... (meg a pözsó is épp most b&szakszik )
A szomszéd is bejelentkezett már olajcserére ősszel, de meggyőztem hogy ráér az tavasszal, erre nyaggat is már egy vagy hete hogy tavasz van.
Gondoltam rád, hogy legközelebb hozzád fogom vinni olajcserére a motort mert én utálok. Mindig megfogadom, hogy precizen odafigyelve semmi nem lesz olajos és rendszerint összeolajozok mindent. Most is beleejtettem a komplett olajszűrő házat a fáradtolajba. De aztán összeraktam, kicsit retek volt a blokk alja és adtam neki gőzborotvával. Ja, most az OBI-ban is akciós amit vettél, nézted?
Én is jót motoroztam volna de még olaj kell bele, szét kell szedni a fékeket, fékolajcsere, fagyállócsere és a láncon is húzni kell. (az kimaradt a srácnak hogy a láncot sprézni kell, így az tavaly elmaradt, mondtam neki hogy idén azért vegyen és kezdje el fújni mert már most is elég fényes )
Akksim meg 5 éves és még jó. Olyan jót motoroztam vasárnap: Visegrád Fellegvár, Esztergom, Dobogókő, Pomáz, Szentendre. Nagyon jó volt vele menni imádom.
Én is megcsináltam volna a gépet (ZX9) és vihetnék is hogy tisztuljon a garázs (mondjuk az olajat már leengedtem belőle és az új szűrő is fent van) de tegnap voltam a klímásnál a pözsóval és közölte hogy nem megy a hűtőventilátor (elől) ha benyomom a klímát. (tavaly még biztos ment mert láttam) Mondja hogy az autóvillamossági kolléga meg pont nincs itt, megvárom vagy tudok esetleg másikat aki megnézi.
Mondom tudok, mindjárt hazamegyek és szólok neki hogy öltözzön át és szakadjon neki.
Átnéztem de itthon elindult (némi biztatásra) ma akartam visszamenni meló után (itt van tőlem nem messze) de b&szott bekapcsolni.
Nézem, fesz. menne rá, széthúzom a csatiját és adok neki direktbe, semmi.
Venti ki (Isten áldja meg a tervezője kezét, pont nem fért ki csak úgy egyszerűen a hűtőrácsnál) ellenállásmérés: össze-vissza szédelgő érték.
Szedném szét a motort (mert forgatva nemszép hangot hallok a szénkefék felől) de az Istenadta gazdasági osztály nem csavart rajzoltatott a mérnökkel, csak rápréselte a két pajzsot és ennyi.
A préselt füleknél minden mindegy alapon széttechnikáztam a hidegvágóval az egybetartozó részeket és szétjött.
Kommutátoron kis váll de körben vastagon retkes kefepor az egész. (kefék még jók)
Lekaptam a vállat a széléről, majd csiszolás, mikázás, csiszolás és mehetett is össze. Visszatrükköztem a pajzsot a szegecseléssel együtt majd mérés, minden oké.
Próbaforgatás akksiról az asztalon, jó.
Beépítés (kéz leverés itt-ott, anyázás) majd próba, perfekt!
Rá is ment a ma délután.
Ja és 61ekm-el vettem.
Most van benne 98ezer. Amikor megvettem akkor felújítattam elég sokat kellett rákölteni de azóta nincs Baja.
Ami hiba szokott lenni az AC érintkezője beég de az is a sok használattól szerintem kb 70ekm-nél lehetszámítani rá. A fesszabályzó is a gyengéje az meg szerintem a kontaktos érintkezések miatt. De az új motoroknál is van vele baj ezekkel ami ilyen állandó mágneses gerjesztésű. Hátul a rugónál a himba szokott még nyikorogni egy halszem csapágy van benne de be tud jutni oda a víz akkor kikopik és nyikorog. A szimmeringet kell fordítva betenni és jó lesz. Más nagyon nincs vele, jó motorok ezek nagyon.
Egyetérte
Levagott plexivel megszebb:)
Na megcsináltam én is ma a gépet olaj, szűrő, hűtő folyadék csere, mosás szárítás és levágtam a plexiből is. Szerintem ezek qva jó motorok én nagyon szeretem. Amelyik szar az még azért szar mert elqrták az évek alatt. Vedd meg ez többet ér mint némelyik új motor főleg ha jó állapotú megkímélt.
Akkor ezek a jelöltek alomvilagban élhettek. Én nem vagyok az;)
Mondjuk én abban a hátrányos helyzetben vagyok hogy nem szeretem szerelni a mocikat.
Ha valaki tudna írni fzr mechanikus elektronikus hibákat amik felmerulhetnek megkoszonnem. Így tudnám előre h mire kell odafigyelnem és h hogy orvosoljam.
22/f vagyok és ha szerelni kéne nem futamodnek meg a mocitol. Van is egy mz etz 150 esem mindig volt h szerelni kellett de sose hagyott cserben se télen se nyáron -15 foktol +40 fokba is motoroztam mert akármelyik motoron minden perc élmény szerintem. A régi karbis motorok ( speed) meg nagyon vonzanak. Értem már akkor hogy miért keltett felháborodast a hszem , bocs nemtudtam h voltak előttem. Am fater nagymocijat is volt h szereltem, 15 perc alatt feltartam a hibát és kész. Szóval vezetni és karbantartani szeretem a mocikat.
Bár karbis motorok, mit várunk ;)
Nem elégedetlenkedik senki csak az utóbbi 8 évben amióta itt vagyok, nagyon sokan jöttek ugyanezzel mint te, aztán amikor meg kiderült hogy a felsorolt problémák mind léteznek, akkor meg az FZR volt öreg sz&r mert állandóan szerelni kell.
Egyébként pedig nem tudom hogy hány éves vagy de sejtem hogy közelében sem a 40-nek, itt meg azért vannak itt páran akik nem 5 éve kezdték húzni a gázt. (még ha nem is 200 az utazójuk)
Ha ezek az emberek egy kicsit "aggódnak" érted azt inkább megköszönni kéne , nem pedig neheztelni érte.
Akkor nemvolt nagy a baj fateromnak is volt ilyen a gsxf en.
Karbiszinkron nekem is kell.Csak nincs mèg ki megcsinálja.
Most viszont jó. Már csak egy karbiszinkron és teljesen kész.
Üdv!