csak abból gondoltam hogy van az asszonynak itthon egy matiz 800 ccm.
kicseréltem a motort benne de nem valami bonyolult.
1 érzékelő a kipf csonkban,1 egr,1 fötengelyjeladó és ennyi.
3-4 stekker volt plusz az injektorfejek.
azért gondoltam erre,hogy egy komplett elektronikával mint pl a matizé(persze ez nem jó mert 3 henger) rá lehetne faragni.
jó persze a karbihoz sem értek,most meg már űrrepülőben gondolkodom
csak elgondolkodtam rajta
Lehetne de asszem más a blokk felfogatása az omega váz miatt.
A blokk karaktere vissza lett fogva túrásnak ezért "csak" 100 lovas.
Egyébként jó lenne bár nem kimondottan láttam bontott cuccokat hozzá.
Az r1-nél kicsit mélyebben mentek bele az elektronizálásba.
Átcuccolni lehetne de kezdetnek kell egy 3 báros ac, aztán ki kell alakítani a hiányzó jeladók helyét, majd össze is kéne valakivel lövetni a szoftvert mert a gyújtási és vezérlési idők sem kimondottan egyeznek meg.
Az én motoromban van főtengó jeladó, légtömeg mérő, meg a lambda szonda, oszt ennyi... nem kell túlbonyolítani
Meg asszem a motor hőfokát is nézi.
De kevés elektronikai hozzáértéssel belevágni tényleg merész lenne, bár egy bontott eriggyről átcuccolni sztem nem lenne lehetetlen, kérdés, érdemes-e pár százast érő frével ennyit vesződni.
Nem te vagy az első akinek ez eszébe jutott.
Jó pár éve elméleti síkon gondolkodtam hogy a Frézit átalakítanám és utánanéztem a dolognak hogy hogy nézne ez ki.
Az ecu valami 7-8 helyről szedi össze az adatokat hogy kitalálja hogy épp mit csináljon a következő pillanatban.
Nem lenne lehetetlen megoldani de csak szakmai megszállottságból érdemes nekiállni, máskülönben értelmetlen.
Sajnos még nem tudok semmit mivel elég friss a hír, csak Kutya fórumtárs kérdezett rám a közös ismeretség okán hogy tényleg igaz-e a hír.
Másnap reggel már máshonnan is megerősítették hogy sajnos igen. (külföldön dolgozás közben történt valami)
Alig néhány megy már csak, lejártak a hitelesítések róluk, és nem újítják őket (gond van a manipulálhatósággal, nem on-line a cucc) szóval megállítós mérésekre használják szinte csak, közigesre alig.
De már tesztelik Pesten az utódot, lesz belőle vagy 150 db.
igen,ez kizárva.azért megnézem még motorjárás közben.
szerinted ha semmire nem jutok a karbival(nemsokára kiderül mennyi lesz a vége) hogyan lehetne injektorosra megcsinálni?
csak ötlet.....
találtam r1 ijektorsort a beömlőkkel cakk pakk 20 ért.
elektronika is rajta van.
kérdés mi adja neki a jelet?
kicseréltem a motort benne de nem valami bonyolult.
1 érzékelő a kipf csonkban,1 egr,1 fötengelyjeladó és ennyi.
3-4 stekker volt plusz az injektorfejek.
azért gondoltam erre,hogy egy komplett elektronikával mint pl a matizé(persze ez nem jó mert 3 henger) rá lehetne faragni.
jó persze a karbihoz sem értek,most meg már űrrepülőben gondolkodom
csak elgondolkodtam rajta
A blokk karaktere vissza lett fogva túrásnak ezért "csak" 100 lovas.
Egyébként jó lenne bár nem kimondottan láttam bontott cuccokat hozzá.
Átcuccolni lehetne de kezdetnek kell egy 3 báros ac, aztán ki kell alakítani a hiányzó jeladók helyét, majd össze is kéne valakivel lövetni a szoftvert mert a gyújtási és vezérlési idők sem kimondottan egyeznek meg.
Meg asszem a motor hőfokát is nézi.
De kevés elektronikai hozzáértéssel belevágni tényleg merész lenne, bár egy bontott eriggyről átcuccolni sztem nem lenne lehetetlen, kérdés, érdemes-e pár százast érő frével ennyit vesződni.
Jó pár éve elméleti síkon gondolkodtam hogy a Frézit átalakítanám és utánanéztem a dolognak hogy hogy nézne ez ki.
Az ecu valami 7-8 helyről szedi össze az adatokat hogy kitalálja hogy épp mit csináljon a következő pillanatban.
Nem lenne lehetetlen megoldani de csak szakmai megszállottságból érdemes nekiállni, máskülönben értelmetlen.
Másnap reggel már máshonnan is megerősítették hogy sajnos igen.
De már tesztelik Pesten az utódot, lesz belőle vagy 150 db.
szerinted ha semmire nem jutok a karbival(nemsokára kiderül mennyi lesz a vége) hogyan lehetne injektorosra megcsinálni?
csak ötlet.....
találtam r1 ijektorsort a beömlőkkel cakk pakk 20 ért.
elektronika is rajta van.
kérdés mi adja neki a jelet?
így már elhiszem hogy nem vagy túl jól. tavalyi évben 2 családtagom és 2 ismerősöm szülőjének temetésén vettem részt. senkinek nem kívánom...
de amúgy minden okés?