Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na akkor már van is referencia
csak abból gondoltam hogy van az asszonynak itthon egy matiz 800 ccm.
kicseréltem a motort benne de nem valami bonyolult.
1 érzékelő a kipf csonkban,1 egr,1 fötengelyjeladó és ennyi.
3-4 stekker volt plusz az injektorfejek.
azért gondoltam erre,hogy egy komplett elektronikával mint pl a matizé(persze ez nem jó mert 3 henger) rá lehetne faragni.
jó persze a karbihoz sem értek,most meg már űrrepülőben gondolkodom
csak elgondolkodtam rajta
Miért kell bontott amikor lehet kapni gyári újat is?
Lehetne de asszem más a blokk felfogatása az omega váz miatt.
A blokk karaktere vissza lett fogva túrásnak ezért "csak" 100 lovas.
Egyébként jó lenne bár nem kimondottan láttam bontott cuccokat hozzá.
GTS blokkot bele, vagy csak a hengerfejét meg a cuccokat. Az nem jó?
Az r1-nél kicsit mélyebben mentek bele az elektronizálásba.
Átcuccolni lehetne de kezdetnek kell egy 3 báros ac, aztán ki kell alakítani a hiányzó jeladók helyét, majd össze is kéne valakivel lövetni a szoftvert mert a gyújtási és vezérlési idők sem kimondottan egyeznek meg.
Évekig volt ilyenem anno, nagyon szerettem még most is megvan, és működik, napokig bírja, pedig már vagy 6-7 éves.
Ma rendeltem sanyáéknak egy cellfónt csájnából. Most már csak reménykedni kell hogy nem egy darab tégla jön a dobozban.
Az én motoromban van főtengó jeladó, légtömeg mérő, meg a lambda szonda, oszt ennyi... nem kell túlbonyolítani
Meg asszem a motor hőfokát is nézi.

De kevés elektronikai hozzáértéssel belevágni tényleg merész lenne, bár egy bontott eriggyről átcuccolni sztem nem lenne lehetetlen, kérdés, érdemes-e pár százast érő frével ennyit vesződni.
Nem te vagy az első akinek ez eszébe jutott.
Jó pár éve elméleti síkon gondolkodtam hogy a Frézit átalakítanám és utánanéztem a dolognak hogy hogy nézne ez ki.
Az ecu valami 7-8 helyről szedi össze az adatokat hogy kitalálja hogy épp mit csináljon a következő pillanatban.
Nem lenne lehetetlen megoldani de csak szakmai megszállottságból érdemes nekiállni, máskülönben értelmetlen.
A Bimota megcsinálta a Furano-n, nem lehetetlen... azért érteni kéne hozzá
oké,elfelejtve
Sajnos még nem tudok semmit mivel elég friss a hír, csak Kutya fórumtárs kérdezett rám a közös ismeretség okán hogy tényleg igaz-e a hír.
Másnap reggel már máshonnan is megerősítették hogy sajnos igen. (külföldön dolgozás közben történt valami)
sajnálom!
Jelenleg nincs macskánk. (januárban volt a temetés utánpótlás megrendelve)
És mi lett vele? Baleset, vagy csak lejárt az ideje?
Röviden megfogalmazva: felejtsd el. (olyan nincs hogy nem lehet, de ha olyan egyszerű lenne akkor nekem már rég fent lenne)
Alig néhány megy már csak, lejártak a hitelesítések róluk, és nem újítják őket (gond van a manipulálhatósággal, nem on-line a cucc) szóval megállítós mérésekre használják szinte csak, közigesre alig.
De már tesztelik Pesten az utódot, lesz belőle vagy 150 db.
cicák is megvannak? segítenek még a szerelésbe?
igen,ez kizárva.azért megnézem még motorjárás közben.
szerinted ha semmire nem jutok a karbival(nemsokára kiderül mennyi lesz a vége) hogyan lehetne injektorosra megcsinálni?
csak ötlet.....
találtam r1 ijektorsort a beömlőkkel cakk pakk 20 ért.
elektronika is rajta van.
kérdés mi adja neki a jelet?
Egyébként megvagyunk, nincs semmi különös.
részvétem. szörnyű ilyent hallani!

így már elhiszem hogy nem vagy túl jól. tavalyi évben 2 családtagom és 2 ismerősöm szülőjének temetésén vettem részt. senkinek nem kívánom...
Meg egy motoros barátom sohasem ül többé már motorra. (37 éves volt)
ja hát azt nem kell bemutatni.vagyunk ezzel így egy páran sajna.

de amúgy minden okés?