A túlfolyás valószínűleg azért lehetett, mert mint mondtad kosz volt a karburátorokban.
Ilyenkor esélyes hogy a tankból és a csövekből is megy lefelé a maradék és át tud jutni az apró rozsdapor a benzinszűrőn is. (a tankba érdemes belenézni mert az alján a benzincsap kis műanyag szűrője általában már el van szakadva és nem fog meg semmit, a tiéd nem pont olyan mint a képen van de a lényege ugyanaz)
Mint írtam le lehet venni, de ha sokat állt a gép száraz karbival akkor ezek alatt fel szokott keményedni a gumi tömítés és átfolyik alatta a benzin. Ekkor össze-vissza jár és gyakorlatilag beállíthatatlan lesz. Ha leveszed akkor lehet látni alatta a kis furatokat ahol ahol a levegő/benzin áthalad, el tudnak dugulni és befolyásolhatják a pontos működést. (ha beindult és vette a lapot akkor egyelőre hagyd a fenébe)
levettem az úszóház fedelét,kivettem az úszót az elzáróval,kivettem a középső nagy fúvókát,alatta volt egy réz tömítés,alatta megint egy fúvóka de az mélyen volt,csak tisztítottam.
meg szétszedtem a másik oldalt de a sok koszon kívül elég jó állapotban volt.gumi minden.
minden fúvókát kipucoltam különböző vastagságú drótokkal,meg féktisztítóval,aztán kompresszorral kifújtam.
nagyon szépen indult is,volt alapjárat,vette a lapot rendesen.
aztán szerintem ahogy kezdett feltelni benzinnel pár perc után, megemelkedett a fordulatszá 3000 köré,ha gázt húztam alig ment vissza.
aztán leállt,de be sem indult.
ekkor vettem észre hogy áll a benzin a szívótorokban.bugyborékolt ahogy párolgott.
szia
jajj de köszi ezt a képet.
pont ez van bent,de nincs rugó.teleömlik a motor benzinnel.
tudod esetleg hol lehet ilyen rugót szerezni?
eddig sajna típust sem találtam nem hogy hozzá rugót
most vettem a mocit .
eddig 3 db tl 1000 r em volt,de most inkább szeretnék csinálni egy ilyet
Akitől vettem egyet ki akar próbálni. Majd tájékoztat róla. Hozzáértőtöl ezt az infót kaptam:
A képen látható alkatrész a szovjet IP-4 típusú vegyi oxigénes
zártrendszerű légzőkészülékhez ( http://gasmask1.kalasnyikov.hu... ) tartozó regeneráló
szelence. Ennek a célja a kilélegzett levegőből a szén-dioxid és a vízpára
lekötése és ezzel együtt a kilélegzett levegő oxigénnel történő dúsítása.
A gondolás jó, kell benne lenni rugónak.
Találtam neked egy képet szemléltetésnek. (ha fel tudom tenni)
Most vetted a gépet vagy már eddig is használtad csak elqúródott az állásban?
A jövőhéten megyek rendelni ide személyesen pár cuccot,mert itt van 2 km tőlem. Ha valaki szeretne kérdezni valami tőlük írja le ide a fórumra és én SZIVESEN megkérdem. ALK NEVE, MOTORTIPUS KELL, STB
már csak azért gondolom,hogy hiányzik egy rugó mert van 2 cső rajta.
egy min a benzin eljut a motorba,egy pedig egy vákuum cső ami egy membránt mozgat hogy elzáródjon ha leáll a motor,megnyíljon,ha elindul.
de semmi nem tartja zárt állapotban,ezért gondolnám hogy hiányzik egy rugó.
üdv
most olyat produkált miután darabokra szedtem a karbit,teljesen ki lett tisztítva,szépen indult is......de.
miután felmelegedett a motor elkezdett túlfolyni a benzin.ömlött a motorba.a pillangó szelepek tetején 1 cm vastagon állt a benzin.
megnéztem a tank alján a ac pumpanal a szelepet.
tudná valaki hogyan működik?
sejtésem szerint hiányzik belőle egy rugó és egyfolytában folyik a benzin a motorba,leállítás után is.
Ilyenkor esélyes hogy a tankból és a csövekből is megy lefelé a maradék és át tud jutni az apró rozsdapor a benzinszűrőn is. (a tankba érdemes belenézni mert az alján a benzincsap kis műanyag szűrője általában már el van szakadva és nem fog meg semmit, a tiéd nem pont olyan mint a képen van de a lényege ugyanaz)
abban van a 3 fúvóka,egy kis alu konzol középen
azt nem vettem le.
kellett volna?
meg szétszedtem a másik oldalt de a sok koszon kívül elég jó állapotban volt.gumi minden.
minden fúvókát kipucoltam különböző vastagságú drótokkal,meg féktisztítóval,aztán kompresszorral kifújtam.
nagyon szépen indult is,volt alapjárat,vette a lapot rendesen.
aztán szerintem ahogy kezdett feltelni benzinnel pár perc után, megemelkedett a fordulatszá 3000 köré,ha gázt húztam alig ment vissza.
aztán leállt,de be sem indult.
ekkor vettem észre hogy áll a benzin a szívótorokban.bugyborékolt ahogy párolgott.
jajj de köszi ezt a képet.
pont ez van bent,de nincs rugó.teleömlik a motor benzinnel.
tudod esetleg hol lehet ilyen rugót szerezni?
eddig sajna típust sem találtam nem hogy hozzá rugót
most vettem a mocit .
eddig 3 db tl 1000 r em volt,de most inkább szeretnék csinálni egy ilyet
A képen látható alkatrész a szovjet IP-4 típusú vegyi oxigénes
zártrendszerű légzőkészülékhez (
http://gasmask1.kalasnyikov.hu... ) tartozó regeneráló
szelence. Ennek a célja a kilélegzett levegőből a szén-dioxid és a vízpára
lekötése és ezzel együtt a kilélegzett levegő oxigénnel történő dúsítása.
Találtam neked egy képet szemléltetésnek. (ha fel tudom tenni)
Most vetted a gépet vagy már eddig is használtad csak elqúródott az állásban?
egy min a benzin eljut a motorba,egy pedig egy vákuum cső ami egy membránt mozgat hogy elzáródjon ha leáll a motor,megnyíljon,ha elindul.
de semmi nem tartja zárt állapotban,ezért gondolnám hogy hiányzik egy rugó.
üdv
miután felmelegedett a motor elkezdett túlfolyni a benzin.ömlött a motorba.a pillangó szelepek tetején 1 cm vastagon állt a benzin.
megnéztem a tank alján a ac pumpanal a szelepet.
tudná valaki hogyan működik?
sejtésem szerint hiányzik belőle egy rugó és egyfolytában folyik a benzin a motorba,leállítás után is.