Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha akár egy kis darab akármi is a tűszelep gumija alá kerül akkor garantáltan túlfolynak a karburátorok. (mostanában sok ilyennel találkoztam)
A túlfolyás valószínűleg azért lehetett, mert mint mondtad kosz volt a karburátorokban.
Ilyenkor esélyes hogy a tankból és a csövekből is megy lefelé a maradék és át tud jutni az apró rozsdapor a benzinszűrőn is. (a tankba érdemes belenézni mert az alján a benzincsap kis műanyag szűrője általában már el van szakadva és nem fog meg semmit, a tiéd nem pont olyan mint a képen van de a lényege ugyanaz)
Mint írtam le lehet venni, de ha sokat állt a gép száraz karbival akkor ezek alatt fel szokott keményedni a gumi tömítés és átfolyik alatta a benzin. Ekkor össze-vissza jár és gyakorlatilag beállíthatatlan lesz. Ha leveszed akkor lehet látni alatta a kis furatokat ahol ahol a levegő/benzin áthalad, el tudnak dugulni és befolyásolhatják a pontos működést. (ha beindult és vette a lapot akkor egyelőre hagyd a fenébe)
Qrvaéletbemáárhogy hatodszor másolnámbe a szövegetde nemengedi
Mi a rák van a fórummal hogy írni se lehet már
beugrott melyik a fúvókatartó
abban van a 3 fúvóka,egy kis alu konzol középen
azt nem vettem le.
kellett volna?
levettem az úszóház fedelét,kivettem az úszót az elzáróval,kivettem a középső nagy fúvókát,alatta volt egy réz tömítés,alatta megint egy fúvóka de az mélyen volt,csak tisztítottam.
meg szétszedtem a másik oldalt de a sok koszon kívül elég jó állapotban volt.gumi minden.
minden fúvókát kipucoltam különböző vastagságú drótokkal,meg féktisztítóval,aztán kompresszorral kifújtam.
nagyon szépen indult is,volt alapjárat,vette a lapot rendesen.
aztán szerintem ahogy kezdett feltelni benzinnel pár perc után, megemelkedett a fordulatszá 3000 köré,ha gázt húztam alig ment vissza.
aztán leállt,de be sem indult.
ekkor vettem észre hogy áll a benzin a szívótorokban.bugyborékolt ahogy párolgott.
hát ez a képfeltöltés nem nagyon megy
ez a vas
szia
jajj de köszi ezt a képet.
pont ez van bent,de nincs rugó.teleömlik a motor benzinnel.
tudod esetleg hol lehet ilyen rugót szerezni?
eddig sajna típust sem találtam nem hogy hozzá rugót
most vettem a mocit .
eddig 3 db tl 1000 r em volt,de most inkább szeretnék csinálni egy ilyet
Gondolom a sátorba kéne a kályha mellé.
Itt a hirdetés.
Akitől vettem egyet ki akar próbálni. Majd tájékoztat róla. Hozzáértőtöl ezt az infót kaptam:
A képen látható alkatrész a szovjet IP-4 típusú vegyi oxigénes
zártrendszerű légzőkészülékhez (
http://gasmask1.kalasnyikov.hu... ) tartozó regeneráló
szelence. Ennek a célja a kilélegzett levegőből a szén-dioxid és a vízpára
lekötése és ezzel együtt a kilélegzett levegő oxigénnel történő dúsítása.
Èrdekelne, de tutira müködik?Van lejárati ideje?
Van még belőle elvileg elég sok. Kellene?
Szétszedéskor levetted a fúvókatartót is? (kacifántos alakú tömítés van alatta mi nem szeret tömíteni miután megkeményedett és megbolygatják)
A gondolás jó, kell benne lenni rugónak.
Találtam neked egy képet szemléltetésnek. (ha fel tudom tenni)
Most vetted a gépet vagy már eddig is használtad csak elqúródott az állásban?
csövi,a minap tettél fel képet valami oxigéngenerátorrol vagy mi az.Van még belöle vagy megvetted ami maradt?
Kérdezd meg,hogy mi van ingyér?
A jövőhéten megyek rendelni ide személyesen pár cuccot,mert itt van 2 km tőlem. Ha valaki szeretne kérdezni valami tőlük írja le ide a fórumra és én SZIVESEN megkérdem. ALK NEVE, MOTORTIPUS KELL, STB
már csak azért gondolom,hogy hiányzik egy rugó mert van 2 cső rajta.
egy min a benzin eljut a motorba,egy pedig egy vákuum cső ami egy membránt mozgat hogy elzáródjon ha leáll a motor,megnyíljon,ha elindul.
de semmi nem tartja zárt állapotban,ezért gondolnám hogy hiányzik egy rugó.
üdv
most olyat produkált miután darabokra szedtem a karbit,teljesen ki lett tisztítva,szépen indult is......de.
miután felmelegedett a motor elkezdett túlfolyni a benzin.ömlött a motorba.a pillangó szelepek tetején 1 cm vastagon állt a benzin.
megnéztem a tank alján a ac pumpanal a szelepet.
tudná valaki hogyan működik?
sejtésem szerint hiányzik belőle egy rugó és egyfolytában folyik a benzin a motorba,leállítás után is.