Az aranyhal szabira megy és megkéri a krokodilt hogy helyettesíttse. Másnap
az egyik halász kifogja a krokodilt aki azt mondja
- Helló, én helyettesítem az aranyhalat. Na mondjad mi kéne.
- Azt kívánom hogy a micsodám a földig érjen! - mondja az ember.
Hát valahogy megoldja a krokodik és visszamegy a vízbe. Jön haza az
aranyhal
- Na, volt kapás?
- Igen volt egy öreghalász azt kívánta hogy micsodája a földig érjen.
- És teljesítetted?
- Igen. Leharaptam mindkét lábát.
Az a rugó nyomja a membránt és ezen keresztül a túlsó oldalán a lezáró szelepet ha áll a motor. Amikor elindítod akkor a vákuumcsövön (ami a szívósorra van kötve) a vákuum "felszívja" a gumimembránt a rugó ellenében (ezért elég gyenge rugó van benne) és folyhat le a benzin a karburátorokba. Leállításkor a vákuum megszűnik és a rugó lezárja a szelepet hogy a benzin ne terhelje feleslegesen a tűszelepeket. (mert ha azok átengednek akkor már tudod hogy mi történik)
A benzinszivattyú ~0,1 bár nyomással nyomja a benzint, ha ennél feljebb megy a nyomás mert mondjuk a tűszelepek lezártak, akkor a szivattyú leáll. (nyomáskapcsoló van benne)
Ezeknél azért kell a benzinszivattyú, mert a karburátorok magasan vannak és a tank teljes tartalma nem tudna gravitációs elven lefolyni.
az egyik halász kifogja a krokodilt aki azt mondja
- Helló, én helyettesítem az aranyhalat. Na mondjad mi kéne.
- Azt kívánom hogy a micsodám a földig érjen! - mondja az ember.
Hát valahogy megoldja a krokodik és visszamegy a vízbe. Jön haza az
aranyhal
- Na, volt kapás?
- Igen volt egy öreghalász azt kívánta hogy micsodája a földig érjen.
- És teljesítetted?
- Igen. Leharaptam mindkét lábát.
A benzinszivattyú ~0,1 bár nyomással nyomja a benzint, ha ennél feljebb megy a nyomás mert mondjuk a tűszelepek lezártak, akkor a szivattyú leáll. (nyomáskapcsoló van benne)
Ezeknél azért kell a benzinszivattyú, mert a karburátorok magasan vannak és a tank teljes tartalma nem tudna gravitációs elven lefolyni.