Nem az volt a racionális döntés. Ritkan kell.
De pl az akkus fúróm DeWalt, miutan 2 kinait elhasznaltam. Ez fele akkora, 2x olyan erős, és 5x annyi árú.
Ui: lehet, azis kínai, de visszautalok előzményre, nem ez a lényeg, hanem hogyócó-e.
"Ha híre menne (ami a mai világban pillanatok alatt megy) hogy a neten Kínából rendelt tárcsák sz&rok akkor venne bárki is?"
Igen, ha negyed áron van... mindig van olyan, aki úgy gondolja, hogy majd NEKI jó lesz
A fúró kalpácsodhoz: jó a kínai teszkós 10 ezeré, nekem is olyan van, végül is dolgozik... de aki vésett már 150 ezres Hiltivel, az tudja, mi a különbség.
Szóval én nem akartam Kínára kihegyezni, van jó minőségű cuccuk is (csak én nem láttam még olyat ) hanem inkább azt mondanám, hogy ami ócó, az xar is, és ami ócó, az általában kínai tömegcucc.
ui: csak nagyképűsködöm itt, oszt' én is Kínából rendeltem alkatrészt a motoromhoz egy nyers pótkulcsot, a 2db volt 1 USD postával
Ugye azt te sem feltételezed hogy a kis kínai munkás egy elő, majd egy simító reszelővel alakítja ki egy lemezből a tárcsát, amit aztán a világ minden részéről kazalszám vesznek?
Ha híre menne (ami a mai világban pillanatok alatt megy) hogy a neten Kínából rendelt tárcsák sz&rok akkor venne bárki is? (évek óta nyomják a neten kb. ebben az árban)
Én is szétnéztem és ha sokadszorra is azt olvastam volna hogy "ne vegyétek mert én is ráqrtam" akkor én sem foglalkoznék vele. De mivel pont az ellenkezőjét láttam így azt hiszem hogy nem lehet vele különösebb baj. (azt hiszem laci erre szokta felhozni hogy a statisztika alapján........)
Mellesleg nekem a gyári tárcsa elkezdett ütni. Az fzr-en volt két gyári garnitúra ami szintén elb&szódott. Vettem hozzá a bontott versenytárcsákat, azok épp jók voltak.
Sanyáét kézbe véve profi minőség. Amikor itt volt és mentem vele, teljesen rendben voltak. (pedig fékeztem párszor 200-ról is, egy hosszabb Német autópályán persze)
Ha majd teljesen összekopnak vele a fékbetétek és már lesz benne pár ezer km akkor lehet róla bővebb véleményt mondani de az eddigiek alapján jó. És a készlet (3 db) egy db "gyári" tárcsa nem egészen a háromnegyedébe került.
De szívesen látnék akár csak egy olyan embert, aki megvette 100e/db áron a "gyáriakat", csak hogy megnyugodjak hogy van ilyen is. (persze tudom hogy EBC-t lehet venni 63e-ért vagy Cseh Goldfrent 41e-ért ami már majdnem kínai áron van és persze az biztos hogy tuti minőség, mert hát mégsem Kína ugye)
Lehet hogy nehéz elfogadni de van Kínai cuccból jó minőség. (ami nem mindig a legolcsóbb)
Én is vettem már olyat ami kidobni való sz&r volt (pl. szerszámgépek) de van olyan is ami még mindig jó. (pl. a házi vízmű már 11 éve működik, apám nagyflexe és fúrókalapácsa is túlélt már pár építkezést)
Nyilván komplexebb berendezést fenntartással kezel az ember de egy féktárcsán (ami két fémlemez meg pár szegecs) mi az a b&szott komplikált mechanizmus ami akkora kockázati tényező lenne?
DrágaJJózsef, most sertődj meg bazmeg
De csak ne hozzuk mar ki azt, hogy a kínai az minőség...
Olcsó es ennyi, ha bevalik, örülünk, ha nem, kibaxxuk, es veszunk egy másik kínait helyette
Ez csak egy példa volt a sok közül amit láttam annak idején.
Egy usa motoros fórumon nyilván érdeke a tagoknak hazudozni, akár csak itt nálunk.
Látom megint ott tartunk hogy kár bármit is mondanom.
Komám, ha én mindent elhinnek, amit kínai cuccra irnak, akkor 2000 wattos musik centerem lenne otthon
Annyi hazudast lattam már, főleg pc fronton, hogy azt se hiszem, amit kérdeznek. A tapasztalat meg nem ttúl jó kinaival...
Persze lehetnek sz&r cuccok is valóban de qrvanagy különbségről meg ennyit: (csak hogy más is értse lefordítom)
"Nemrég gondom volt a főtengely jeladó szenzorral a még csak 6 éves kocsimon. Felhívtam a kereskedőt hogy kéne egy új szenzor (Bosch gyártmány) és azt mondta hogy 177$+áfa lesz, garancia nincs rá.
Látva hogy a döglött szenzor Bosch cucc, nem tűnt jó ötletnek kicserélni egy ugyanilyenre, így szétnéztem a neten és épp megkaptam a legolcsóbbat 38$+postáért, élettartam garanciával.
Észrevettem hogy a cucc Kínai gyártmány, gond nélkül beépítettem.
A kereskedő meg megcsókolhatja a seggem."
Pedig te tucc angolul és mégsem érted? (vagy csak nem olvastad el?)
"Report: After about 8000 miles, the rotors have worked well. Long road trips, daily usage, and numbers of 130 mph slow-downs haven't ruined them."
Qrva nagy különbség lehet ám a beszállítói cucc meg az alibabán megvett aftermarket közt, annak ellenére, hogy ugyanúgy nézki.
KKínai motort se vennel, gondolom, akkor alkatreszt meg igen?
Kíváncsi lennék Sanyi tárcsáira a 10 egymást követő 240-0 uután.
Nekem nem oszt-szoroz, de ha nagyjából forintosítani akarunk kicsit
40 körül vannak azok az anyagok amivel érdemes hozzákezdeni (fa nélkül) ,nem egy hatalmas motor, de azért a sok kis elem sokra megy.
Valamint 3 nap /8 óra rendszerint nem elég ,hogy szépen nézzen ki. . .
Lehet matekozni hogy sok -e az a 60-70-80 ezredes amit el szoktak kérni egy ilyen,vagy hasonló munkáért. . .
Valamint ez egy olyan szemtelen szakma hogy a minőség szemmel látható,az első rápillantástól kezdve,és ugye nem árt ha az sokáig olyan is marad.
Mindezek mellett hozzáfűzném h megbántani nem akarok senkit sem,mindig mindenki a magáét tudja.
Én annak a híve vagyok, h valamit egyszer kell megcsinálni, de normálisan.Ezért veszek az autóhoz is drága kopó alkatrészeket,és a végén mikor háromszor addig bírja mint olcsóbb társai,, kiderül hogy a drágább volt az olcsóbb
Mert az halhatatlan
De pl az akkus fúróm DeWalt, miutan 2 kinait elhasznaltam. Ez fele akkora, 2x olyan erős, és 5x annyi árú.
Ui: lehet, azis kínai, de visszautalok előzményre, nem ez a lényeg, hanem hogyócó-e.
Valszeg az
De akkor neked miért nem az van otthon? Miért a nóném olcsó sz&rt vetted meg?
Igen, ha negyed áron van... mindig van olyan, aki úgy gondolja, hogy majd NEKI jó lesz
A fúró kalpácsodhoz: jó a kínai teszkós 10 ezeré, nekem is olyan van, végül is dolgozik... de aki vésett már 150 ezres Hiltivel, az tudja, mi a különbség.
Szóval én nem akartam Kínára kihegyezni, van jó minőségű cuccuk is (csak én nem láttam még olyat
ui: csak nagyképűsködöm itt, oszt' én is Kínából rendeltem alkatrészt a motoromhoz
Ha híre menne (ami a mai világban pillanatok alatt megy) hogy a neten Kínából rendelt tárcsák sz&rok akkor venne bárki is? (évek óta nyomják a neten kb. ebben az árban)
Én is szétnéztem és ha sokadszorra is azt olvastam volna hogy "ne vegyétek mert én is ráqrtam" akkor én sem foglalkoznék vele. De mivel pont az ellenkezőjét láttam így azt hiszem hogy nem lehet vele különösebb baj. (azt hiszem laci erre szokta felhozni hogy a statisztika alapján........)
Mellesleg nekem a gyári tárcsa elkezdett ütni. Az fzr-en volt két gyári garnitúra ami szintén elb&szódott. Vettem hozzá a bontott versenytárcsákat, azok épp jók voltak.
Sanyáét kézbe véve profi minőség. Amikor itt volt és mentem vele, teljesen rendben voltak. (pedig fékeztem párszor 200-ról is, egy hosszabb Német autópályán persze)
Ha majd teljesen összekopnak vele a fékbetétek és már lesz benne pár ezer km akkor lehet róla bővebb véleményt mondani de az eddigiek alapján jó. És a készlet (3 db) egy db "gyári" tárcsa nem egészen a háromnegyedébe került.
De szívesen látnék akár csak egy olyan embert, aki megvette 100e/db áron a "gyáriakat", csak hogy megnyugodjak hogy van ilyen is. (persze tudom hogy EBC-t lehet venni 63e-ért vagy Cseh Goldfrent 41e-ért ami már majdnem kínai áron van és persze az biztos hogy tuti minőség, mert hát mégsem Kína ugye)
Gyakorlatilag mindent ott gyártanak mindenhez. Tudnak szart is jót is. Attól függ a kedves megrendelő mit kér.
Én is vettem már olyat ami kidobni való sz&r volt (pl. szerszámgépek) de van olyan is ami még mindig jó. (pl. a házi vízmű már 11 éve működik, apám nagyflexe és fúrókalapácsa is túlélt már pár építkezést)
Nyilván komplexebb berendezést fenntartással kezel az ember de egy féktárcsán (ami két fémlemez meg pár szegecs) mi az a b&szott komplikált mechanizmus ami akkora kockázati tényező lenne?
De csak ne hozzuk mar ki azt, hogy a kínai az minőség...
Olcsó es ennyi, ha bevalik, örülünk, ha nem, kibaxxuk, es veszunk egy másik kínait helyette
Mind xar.
Keresek alaplapot: s775, egye a ddr3-at is, és működjön.
Egy usa motoros fórumon nyilván érdeke a tagoknak hazudozni, akár csak itt nálunk.
Látom megint ott tartunk hogy kár bármit is mondanom.
Annyi hazudast lattam már, főleg pc fronton, hogy azt se hiszem, amit kérdeznek. A tapasztalat meg nem ttúl jó kinaival...
"Nemrég gondom volt a főtengely jeladó szenzorral a még csak 6 éves kocsimon. Felhívtam a kereskedőt hogy kéne egy új szenzor (Bosch gyártmány) és azt mondta hogy 177$+áfa lesz, garancia nincs rá.
Látva hogy a döglött szenzor Bosch cucc, nem tűnt jó ötletnek kicserélni egy ugyanilyenre, így szétnéztem a neten és épp megkaptam a legolcsóbbat 38$+postáért, élettartam garanciával.
Észrevettem hogy a cucc Kínai gyártmány, gond nélkül beépítettem.
A kereskedő meg megcsókolhatja a seggem."
"Report: After about 8000 miles, the rotors have worked well. Long road trips, daily usage, and numbers of 130 mph slow-downs haven't ruined them."
KKínai motort se vennel, gondolom, akkor alkatreszt meg igen?
Kíváncsi lennék Sanyi tárcsáira a 10 egymást követő 240-0 uután.
40 körül vannak azok az anyagok amivel érdemes hozzákezdeni (fa nélkül) ,nem egy hatalmas motor, de azért a sok kis elem sokra megy.
Valamint 3 nap /8 óra rendszerint nem elég ,hogy szépen nézzen ki. . .
Lehet matekozni hogy sok -e az a 60-70-80 ezredes amit el szoktak kérni egy ilyen,vagy hasonló munkáért. . .
Valamint ez egy olyan szemtelen szakma hogy a minőség szemmel látható,az első rápillantástól kezdve,és ugye nem árt ha az sokáig olyan is marad.
Mindezek mellett hozzáfűzném h megbántani nem akarok senkit sem,mindig mindenki a magáét tudja.
Én annak a híve vagyok, h valamit egyszer kell megcsinálni, de normálisan.Ezért veszek az autóhoz is drága kopó alkatrészeket,és a végén mikor háromszor addig bírja mint olcsóbb társai,, kiderül hogy a drágább volt az olcsóbb