Francokat.
Egy rakás tesztben leírták az évek folyamán hogy semmi más mint majomfogó. A hülye vevő látja hogy a versenygépeken olyan van ezért teszünk rá neki az utcai sportgépére hogy megvegye az újabbat és elhiggye hogy neki a legjobb van.
Versenyzők is megmondták az utcai sportgépek tesztje alatt hogy országúton még gyors tempónál sem jobb semmivel, csak a versenypályán durva terhelés mellett van némi előnye.
Egy ilyen Honda NC féle átlagmotorra meg aztán tényleg felesleges bármi ilyesmi, átlag utcai gépekre nem véletlenül nem tették eddig sem.
mert én fakezű vagyok... de azért az a minőségi ugrás ott van.
A KTM-em viszont sokkal finomabban rugózik elöl, mint a haver RMZ Suzukija a hagyományossal (pedig az 125-ös, kb. hasonló korú) azt kapásból éreztem, pedig csak egy próbaút volt.
Egy rakás tesztben leírták az évek folyamán hogy semmi más mint majomfogó. A hülye vevő látja hogy a versenygépeken olyan van ezért teszünk rá neki az utcai sportgépére hogy megvegye az újabbat és elhiggye hogy neki a legjobb van.
Versenyzők is megmondták az utcai sportgépek tesztje alatt hogy országúton még gyors tempónál sem jobb semmivel, csak a versenypályán durva terhelés mellett van némi előnye.
Egy ilyen Honda NC féle átlagmotorra meg aztán tényleg felesleges bármi ilyesmi, átlag utcai gépekre nem véletlenül nem tették eddig sem.
A KTM-em viszont sokkal finomabban rugózik elöl, mint a haver RMZ Suzukija a hagyományossal (pedig az 125-ös, kb. hasonló korú) azt kapásból éreztem, pedig csak egy próbaút volt.