Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkó vigyem? Viszem.
ÁÁÁÁ magamnak ,mert beszéltem szerelőkkel,azok mind azt mondták hogy le van ragadva a hidro tőke,így hozzá raktam
aKkor csak simán beállítom a hézagokat
Köszi
ááá még nem sikerült
Persze. Egyébként az 1,4 Energy sem hidrotőkés.
Pupu olvastam, hogy sikerült megoldani az indexet? Akkor nem viszem holnap a relét...
Nekem is múltkor elkezdett kopogni a Fiesta. Öntöttem bele olajat és elmúlt. A pálca vége sem ért bele, de az olajlámpa nem jelzett.
Az unix webshopjában rá kell keresni. Ha árulnak a motorkódhoz hidrotőkét...
Hát sztem a Renault biztos hogy nem htőkés. Szinte biztos vagyok benne.
Akár mindkettő is lehet, mint a Fabia
Sztem nem hidrotőkés.
Sztem állítós. A Vicus Twingoja is állítós,kell egy csavarhúzó és egy 10-es kulcs hozzá.

Vicusnak az előző kocsija is Renault volt,igaz 11-es. Ezeknek kicsit jobban kihallani a szelephangokat,pedig a hézag rendben van. Mondjuk az erős hogy kopog,de egy hidrotőkés motornál hangosabb az biztos.
állítós és hidrotőkés egyszerre?
Hali Ábrus!
Az R19-nél állítottál már szelep hézagot,mert az enyémbe,vagyis az asszonyéba ,eléggé kopog a szelep,most nem tudom hogy egyszerűen csak állítsak hézagot,mert nem tudom hogy esetleg a hidro tőkék nincsenek e leragadva ,olaj cserélve lett csendesebb is lett a motor,de így is megmaradt a zavaró szelepkopogás,ahogy elnéztem a manualt egyszerű állítható csavaros himbás megoldása van sz.sz:0,10 és k.sz:0,25 hézaggal
Jó estét!
Na hát na
Sziasztok
jó reggelt!
morning
álat. Na jó éjt
Se a Bikebanditon, se a CMS-en, se az ebayen nincs hozzá.
Próbáld meg a yakomotot vagy a RedBaront de nem lesz olcsó mert ez Japánból rendelős lesz.
Vagy csináltatni kell tömítésessel, bár nincs velük jó tapasztalatom nyomottfémes tömítésben.
Ez a hátránya ha belpiacos és viszonylag ritka a gép.