Ki és hogyan tárol üres üzemanyag tartályt?
Van 2 darab "felesleges" üzemanyagtartályom, és nem akarom hogy a rozsda megegye...
Ha csinálok mondjuk egy jó fajta keveréket... (fél liter vagy 1 liter benya+1 deci keverékolaj), beleöntöm, jól összerázom, majd leeresztem belőle a megmaradt nyálat az úgy jó lehet?
Mint tudjuk az elektronikához nem értek.
Változó, hol 5-6e körül, hol meg 10e-nél olyan mintha leszabályozna csak sokkal durvábban/rángatósabban.
Viszont volt hogy szépen kiforgott szabályzásig és semmi nem történt.
Az elektronika belevaló viszont a trafókról lejövő szikra elég gyér volt mindegyiken.
A trafókat kimértem, azok ellenállásértékre (primer/szekunder) jók.
Nem erről van szó, hanem rátelózok, hogy most viszem, és azt mondja, OK, soron kívül megcsináljuk ez nekem megér pénzt...
Meg mindig rendesen át is nézik, megrángatják a tesztpadon, megnézik a telókat, stb. meg persze én is látom, és mondja a srác, mit kell megcsinálnom (Sutyinál már volt rá példa) szóval nóórmááálisak
Egyébként most kíváncsiságból felhívtam a másik céget: 26900
Tudom, hogy nem a legolcsóbb de itt mindig minden autónk átmegy meg itt nálunk kevesen csinálják, a többi se jobb, vagy nem sokkal, annyiért meg nem csapongok ide-oda...
Ja, pont ma délben volt 1 hete, hogy megfeküdtem igazából már tegnap elég jól voltam, csak legyengültem (nemevés, nemxarás, lázasfekvés ) leadtam vagy 3 kilót, de úgyis kövér voltam
Ráadást nem tudok visszamenni Pestre, mert az egyik cégünk a NAV vendége lesz pénteken arra is készülnöm kell, bekértek minden xart vissza 3 évre.
Én a Sutyukink-al csüt reggel voltam müszin, semmit nem kellett neki csinálni, 25800 oszt' jónapot
A baj az, hogy a BMW is lejár dec elején, az megen 25800 lesz
Faxa pénznyerőgép, hogy 2 évente vinni kell őket
Na, elkészült a Fabia. Hidrotőkék cseréje, hengerfej felújítás, generátor szíj és feszítő görgő cseréje, olaj, olajszűrő, és egy műszaki vizsga.120 eFt. Baúú, mintha a fogam húznák.
A Gyulusé szép magyarázat, de sztem ne nagyon éljétek bele magatokat...
Nem boxoló ez, hogy visszaüssön a primer egy kisimpedanciás hurok, abban semmi kárt nem tud tenni a uA erősségű nagyfesz. áram, főleg, hogy el van választva és ki van öntve. A vezérlő kimenetén meg KELL, hogy legyen dióda, különben egy ütemet se menne, mert a tekercsből jövő önindukált inverz fesz átütné.
Az eredeti problémád mégis a trafó körül lehet, vagy nem hozzá való az elektronyika, vagy tök más miatt torpan.
Van 2 darab "felesleges" üzemanyagtartályom, és nem akarom hogy a rozsda megegye...
Ha csinálok mondjuk egy jó fajta keveréket... (fél liter vagy 1 liter benya+1 deci keverékolaj), beleöntöm, jól összerázom, majd leeresztem belőle a megmaradt nyálat az úgy jó lehet?
http://youtu.be/5qanlirrRWs
Változó, hol 5-6e körül, hol meg 10e-nél olyan mintha leszabályozna csak sokkal durvábban/rángatósabban.
Viszont volt hogy szépen kiforgott szabályzásig és semmi nem történt.
Az elektronika belevaló viszont a trafókról lejövő szikra elég gyér volt mindegyiken.
A trafókat kimértem, azok ellenállásértékre (primer/szekunder) jók.
Ez egy FZR 1000 EXUP felső hídja. 1989-es évjáratról bontottuk. befogók 43mm-esek.
Meg mindig rendesen át is nézik, megrángatják a tesztpadon, megnézik a telókat, stb. meg persze én is látom, és mondja a srác, mit kell megcsinálnom (Sutyinál már volt rá példa) szóval nóórmááálisak
Egyébként most kíváncsiságból felhívtam a másik céget: 26900
Ja, pont ma délben volt 1 hete, hogy megfeküdtem
Ráadást nem tudok visszamenni Pestre, mert az egyik cégünk a NAV vendége lesz pénteken
Én a Sutyukink-al csüt reggel voltam müszin, semmit nem kellett neki csinálni, 25800 oszt' jónapot
A baj az, hogy a BMW is lejár dec elején, az megen 25800 lesz
Faxa pénznyerőgép, hogy 2 évente vinni kell őket
Nem boxoló ez, hogy visszaüssön
Az eredeti problémád mégis a trafó körül lehet, vagy nem hozzá való az elektronyika, vagy tök más miatt torpan.