Akkor viszont mindent át kell nézni rajta. (a légszűrőtől elindulva a karburátorokon át, ha nem javul akkor a szelepekig)
Az is lehet hogy fojtott gép. (bár kicsi az esélye)
Szóval a lista elég hosszú.
Mondjuk teli dobozokkal még nem próbáltam de úgy néz ki hogy igen.
Eddig nem értettem hogy volt amikor majd besz&rtam és akkor sem akart felemelkedni, viszont volt amikor könnyedén feltettem.
Ezek szerint hozzáállás kérdése.
Tehát azt akarod mondani hogy gyengébb lett a gép és a hosszabb áttételt már nem bírja kihajtani.
-Ez egyik pillanatról a másikra jelentkezett vagy fokozatosan gyengülni kezdett?
-volt valami javítás, változtatás rajta mostanában?
A testhelyzet miatt nem mindegy hogy merre nyomom.
Ha lent van a földön és előre nyomom akkor nekitámaszkodom és hátra-felfelé fejtek ki erőt, nem pedig függőlegesen állok rajta és próbálom felemelni. Azaz az erő iránya lesz más. (eddig álltam a sztender erőkarján és a fogantyúnál fogva próbáltam FELemelni /a CB-n így kellett/ ezért volt hogy amikor nagy nehezen átbillent a holtponton, majd hanyattb&sztam magam a motorral együtt)
Én pont ezt a Castrolt locsolom bele, de ritkán hajtom meg annyira, hogy 400 fokos legyen
Jut eszembe, épp cserélnem is kell de jó, megint ugrik egy 20as.
Pont egy éve cseréltem (kb. okt. elején, azóta 20ekm)
Csak a fizika tanulmányaimra: onnantól, hogy leért a földre, mindegy, merre nyomod... az a pont lesz a fix, te lógsz az emelő egyik karján, a motor a másikon
de te érzed... én ráállok 1ccerűen (komoly súlyommal) oszt' jónapot, de persze könnyebb, ha húzom-emelem ott az ülés alatt (amihez a nem alakítottak ki fogáspontot, hanem ott a vázat kell fogni, amit gyakran keverek a kipufogóval )
Nem. Az benne az új hogy rájöttem arra amit az ürge is mutat hogy nem véletlenül van a sztender karján a 45 fokos talp. (először nem értettem hogy mi a f&szt örömködik és magyaráz hogy milyen könnyű feltenni, pedig nehéz mint a dög és eddig a gondolattól is majd besz&rtam ha odaértünk hogy a nagysztender jön)
Én eddig sarokkal ráálltam és testsúlyból (amiből pedig van épp elég ) nyomtam LEFELÉ és így úgy ahogy felemelte magát és átbillent a holtponton. (vagy nem és hívtam a benzinkutast )
A ferde talp azért olyan hogy annak nekitámasztva a csizma talpát azt ELŐRE kell nyomni és közben az ülés alatti emelő füllel kicsit megemelni.
Így könnyedén átbillen és felteszi saját magát szinte erőkifejtés nélkül.
Először kipróbálva nem ment könnyebben mint eddig így ráfogtam hogy baromság és igazam volt amikor elkönyveltem hogy ez egy elqrt konstrukció de aztán másodszorra már sikerült, ezért megcsináltam még vagy ötször és kiderült hogy eddig sem a tervezők voltak a hülyék )
Mi ebben az újdonság, nem értem... én is pont így veszem fel, sőt, sztem a tiedet is próbáltuk így az Adrián, és ment ugyan, de nem könnyen... mi változott? Keményebben lépsz?
A másik jelölt ez.
Követed felfelé a vezetékét, a vége kb. ott lesz valahol mint a sztenderkapcsolóé. (ha jól emlékszem akkor zöld kettes műanyag csatlakozó)
Ha megvan akkor jól megkontakttisztítod azt is. Azt a fényes lemezt is leveheted ami a vezetékeket védi és megnézheted hogy esetleg nincs-e a vezeték tőben megsérülve vagy ilyesmi.
(az a fekete műanyag izé adja fel a jelet a gy.elektronikának hogy hol áll épp a főtengely, aztán majd az eldönti hogy mikor kell a trafóknak szikrát adni. És ha a ez a jel nem mindig jut el odáig.......)
Kissé egyértelműbben megfogalmazva: a körülmények nem várt együttállása miatt eléggé leégtünk és szeptembertől ilyen úri luxusra már nem nagyon maradt lé mint a motorozás.
Az is lehet hogy fojtott gép. (bár kicsi az esélye)
Szóval a lista elég hosszú.
Eddig nem értettem hogy volt amikor majd besz&rtam és akkor sem akart felemelkedni, viszont volt amikor könnyedén feltettem.
Ezek szerint hozzáállás kérdése.
-Ez egyik pillanatról a másikra jelentkezett vagy fokozatosan gyengülni kezdett?
-volt valami javítás, változtatás rajta mostanában?
Ha lent van a földön és előre nyomom akkor nekitámaszkodom és hátra-felfelé fejtek ki erőt, nem pedig függőlegesen állok rajta és próbálom felemelni. Azaz az erő iránya lesz más. (eddig álltam a sztender erőkarján és a fogantyúnál fogva próbáltam FELemelni /a CB-n így kellett/ ezért volt hogy amikor nagy nehezen átbillent a holtponton, majd hanyattb&sztam magam a motorral együtt)
Jut eszembe, épp cserélnem is kell
Pont egy éve cseréltem (kb. okt. elején, azóta 20ekm)
de te érzed... én ráállok 1ccerűen (komoly súlyommal) oszt' jónapot, de persze könnyebb, ha húzom-emelem ott az ülés alatt (amihez a nem alakítottak ki fogáspontot, hanem ott a vázat kell fogni, amit gyakran keverek a kipufogóval
http://youtu.be/g7Tc-YkJRxk
Én eddig sarokkal ráálltam és testsúlyból (amiből pedig van épp elég
A ferde talp azért olyan hogy annak nekitámasztva a csizma talpát azt ELŐRE kell nyomni és közben az ülés alatti emelő füllel kicsit megemelni.
Így könnyedén átbillen és felteszi saját magát szinte erőkifejtés nélkül.
Először kipróbálva nem ment könnyebben mint eddig így ráfogtam hogy baromság és igazam volt amikor elkönyveltem hogy ez egy elqrt konstrukció de aztán másodszorra már sikerült, ezért megcsináltam még vagy ötször és kiderült hogy eddig sem a tervezők voltak a hülyék
Követed felfelé a vezetékét, a vége kb. ott lesz valahol mint a sztenderkapcsolóé. (ha jól emlékszem akkor zöld kettes műanyag csatlakozó)
Ha megvan akkor jól megkontakttisztítod azt is. Azt a fényes lemezt is leveheted ami a vezetékeket védi és megnézheted hogy esetleg nincs-e a vezeték tőben megsérülve vagy ilyesmi.
(az a fekete műanyag izé adja fel a jelet a gy.elektronikának hogy hol áll épp a főtengely, aztán majd az eldönti hogy mikor kell a trafóknak szikrát adni. És ha a ez a jel nem mindig jut el odáig.......)