Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen hamar? Huh köszönöm megpróbálok még a nagy eső előtt beérni
Le se lehet venni a gyertyakábelt üzem közben,mert ha a gyertya nem terheli le,azonnal felszökik a nagyfesz,átüt a trafó belső szigetelése,és visszaüt a primerre.Megszakítós gyújtásnál nem gond,de az elektronika,ha nincs kellően védve a kimenet,bizony behalhat.
Pupu mester!
Kész a nadrág
Szerintem a típusára kíváncsi, nem hogy repülőre vagy szekérre jó-e


Erre.
Szia mire való a villahíd?
Sziasztok
Mindenkinek szép hetet
jó reggelt!
ezt a pörgetés/minden motor halála relációt kifejthetnéd.
nekem az idomos volt. Nézd meg a képeim, videóim között.
Gyulám olyan előfordulhat hogy ha mondjuk a trafóról a szikra nem tud eljutni a gyertyáig mert szanaszét áthúzgál, akkor esetleg ad egy pofont visszafelé a gyújtáselektronikának?
Nincs mit, bár én nem vagyok maradéktalanul elégedett. Annak a mobil fordulatszámtiltásnak az okát még ki kéne szűrni.
Hazaértünk. Minden működik amit szerettem volna. Hosszabb kanyar ha lesz még szárazabb idő akkor még idén, ha nem csak jövőre. Bitang lett. Köszönet mégegyszer.
Én nekem CBR 250 RR-el volt dolgom, tényleg igazi seggrakéták, 250 köbcentiből annyi erőt kihozni és olyan hangot.... hát brutális. De az áruk is nagyon brutális tud lenni. Sajnos mivel nagyon nagyot tudnak pörögni, előszeretettel pörgetik is őket, ami sajnos minden motornak a halála. Nagyon nehéz kifogni egy olyat amivel kevés gond lenne (és még akkor is sok sok pénzt elvisz mire költségmentessé teszed, már csak a ritkaságából is kifolyólag) de ha egy olyan darab jut hozzád ami megyeget de közel se jó, akkor azzal nem érdemes kínlódni, mert amennyit rá kell költeni pénzben, időben és türelemben, annyiból már veszel egy jobb gépet is.
Ááá, mégsem mentem mert eszembe jutott hogy át kell adni a gépet üminek.
Drága külföldről netezni
Nekem ugyan nem volt de egyszer már volt hozzá szerencsém.
Új korukban nagyon fincsi dolog volt, valóban nagyon hasonló az fzr 250-hez de azért nem teljesen ugyanaz.
A Frézi 19500-nál szabályoz le, a Zíl meg "csak" 16000-ig pörög.
A fékje, futóműve szintén jó de ezekből ma már nem nagyon lehet jó állapotút találni. Az alkatrész ellátást nem problémásnak, hanem inkább baromi drágának mondanám. (mert a RedBaron beszerez Japánból bármit, még akár egy penge állapotú Zílt is kérhetsz tőlük és beszerzik de nem hinném hogy meg tudnád/akarnád fizetni azt amennyit ott elkérnek)
Szóval ha nem kifejezetten nagy fordulatú 250-es sornégy megszállott vagy akinek pont ilyen kell vagy keresed magadnak a bajt, akkor határozottan nem javaslom a többi márkát is beleértve egyiket sem megvenni)
Itt nem volt ha jól tudom még senkinek. ha jól tudom műszakilag az FZR250-el egyezik meg, ami egy belpiacos japán gép.
Ha meg is oldod később a műszaki vizsgát, mert 'e' jelesek a cuccok rajta, ha bármit is javítani kell japánból hozós árakkal kel hozzá számolni. (légszűrő 10e Ft felett pl.) Az FZR250 iszonyat fordulatot pörög,(talán 22e!?) ami az élettartamára is szépen rá tudja nyomni a bélyegét.
Nincs belőle sok, ami miatt rendesen válogatni sem tudsz, és a magyar javítás kultúrát figyelembe véve, jó eséllyel egy pénztemetőt veszel majd. A társaságunkban akik ide írkálnak 250-es és 400-as nincs, csak olyan aki szabadulna tőle, vagy házibarkácshoz kér segítséget.
szevasztok
szèp napokat!
szèp napokat!
Üdv!

Motorvásárlás előtt állok, egy Yamaha FZX 250 Zeal típust néztem ki, érdeklődöm, hogy kinek mi a tapasztalata vele? Kevés eladó van és ítéletet sem nagyon találtam róla.

Köszönöm