Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként csak úgy motorozni a gtr-rel már nem mentem el mert az adriai egy hét alatt el lett költve az éves üzemanyagkerete.
Az ment egészen addig amíg le nem betegedtem. Most meg már hajnalban elég hideg van így nem erőltetem.
A fordulatmérőt a gyújtásmodul hajtja meg.Ha össze-vissza mutat,akkor lehet hogy a jeladó tekercs fáradt el,vagy a csatlakozója kontaktos.Nézzétek át.
szeeeegééény kis motorkaaaa. Robogó megy?
Vagy még könnyebben:
http://youtu.be/XSFd9L6lMro
Asszem szeptemberben még voltam vele egyszer dolgozni hogy lemossam róla a Horvát bogarakat.
mi van nem tudsz olvasni... azt írta nem?
augusztusban?
Hát persze. Főleg kormány nélkül.
Vááá, jut eszembe!
1,5 évnyi gtr birtoklás és birkózás után megtudtam hogy hogyan lehet olyan könnyen nagysztenderre tenni a feldobozolt gtr-t mint a tiédet
Kimentem, kipróbáltam és tényleg! (3:53-nál)
http://youtu.be/f0lbnHxBtSA
ezeöccá
ejró
Feribá.Előzmény,első képen szereplő kellene!
jó estét Feribá!Érdekelne a kormánybafogo,az egycsavaros.Mennyibe kerül?
jó estèket! Mi a helyzet errefelè?
Hali
Majd igyekszem
Szép estét
Tegnap megjárattam a Frézit én is. Csak a garázsban ketyegett egy 10-15 percet.
Akkor te is ritkán motorozol.
Ma kihoztam a GTR-t és beindítottam egy kicsit, had járjon. Elég nehezen ébredt. (bár talán augusztusban ment utoljára)
Alkalomadtán ráértedben keresd meg a sztenderkapcsoló vezeték végét, húzd ki, majd zárd rövidre a csatlakozóját. (amiből kihúztad)
Elvileg ott lesz valahol ahol a nyíl mutatja. (de lent megtalálod és ha követed akkor meglesz)
Ha ezt megcsináltad akkor teszteld. (remélhetőleg emiatt csinálja)