Már bocs de mi köze az E36-nak a nagy batárhoz? (elfér az Omega kesztyűtartójában )
Ami azzal együtt játszik az kb. az E39 ha korban és kategóriában is ugyanarról beszélünk. Az meg dízelben 1M-tól van vállalható állapotban.
Az E36-ot meg ismerem és pont annál nem értettem hogy az mitől BMW.
Nem kell annyit gyúrni, nem lesz széles a vállad. Én lehet maradnék az e36 számlájánál. Halmokba áll hozzá az alkatrész.
Amúgy én hamarabb vennék omegát mint bmwt. Itt inkább azt szerettem volna hangsúlyozni, hogy a magyar 600ér inkább bmwt vesz mer " az az autó" Már az e46 is a cigók verdája, a 36 pedig... Pff
Ahogy ábrus mondta nagyon aglomerációban lakok ( mlas már tapasztalta is), és 3 házzal arrébb a srácnak mlas féle szedánja van. Már az sem annyira kiugró. Persze én asse engedhetem meg magamnak
Hali Ifjuság
Nem szoktam pénzes dolgokban hozzá szólni, de a BMW ha rendszeresen szervizelik, az egyik legdrágább autó .Nekem megadatott 85-ben 325 d tipúsu 6 hengeres BMW . 91-ig a szervizelése: megtett km 350 ezer kb 2 milla volt . Mivel munka eszközként volt, igy a szervizelése számlás volt .91 ben hengerfejes lett, ami 400 ezer lett volna //Azóta nem kel BMW
Amikor nagy autóról van szó, nem egyből az e36 jut eszembe! Összeér benne a válunk télen a vastag kabátban! Ezeknek az autóknak már lejárt az idejük bárhonnan hozod őket. Ezért javítgatni is kell őket már. Meg sajnos a fiatallabak is! Nem hiába nézegeti Laci is az autókat. Tudja, hogy nemsokára el kell engedni a kezét amíg mér valamennyi pénzt és nem megy tönkre benne valami! Én azért inkább Ábrus számláját fizetném a szervízben az biztos!
Nem drága. Én eddig 100 rugót költöttem javításra, igaz, azt egyszerre, de 7 év és 140 ekm alatt. Sztem itt bárki többet költött autóra ez alatt...
Persze ez becsapós, mert az ertekvesztes meg vagy 3, 5 M.
Szoval azt akartam kihozni ebből, hogy az autózás mindenképp penzbe van, akármilyen az autó.
Akkor meg már inkább ulök olyanba, ami jó, es tetszik.
Nem drága a bmw javítása. Legalábbis nem ezt tapasztaltam. Aki nagy autót akar "ócsójér" az képes a szarabbat is megvenni. 570 ért meg igenis rendes e36ot adnak.
Mlas és kedves neje ült öcsém e36jában. 700 volt magyar papírokkal leszervizelve.nem rozsdás, szépen megy, mindene működik, és az átlagnál drágább mert coupe.
Hozzá kell csak a pözsót töredékáron lehet javítani a bmw-hez képest, ez a nemmindegy.
Az Omegára meg már vannak épp elegen, csak az a baj hogy többnyire Debrecenből ami k. messze van.
Azt meg azért nézd meg hogy 570-ért milyen bmw-t veszel.
Mint ahogy az ugyanijen korú peugeothoz is hozzá kell.
A világ minden kincséért sem kellene ilyen bmw, ilyen batár meg főleg de...
Nem mindenki olyan "hülye", de ha a nép nagyrésze igen, akkor sajnos az omega iránt érdeklődőek kevesen lesznek.
Akinek ennyi pénzért kell nagy kocsi és kényelem az bmwt vesz.
Ami azzal együtt játszik az kb. az E39 ha korban és kategóriában is ugyanarról beszélünk. Az meg dízelben 1M-tól van vállalható állapotban.
Az E36-ot meg ismerem és pont annál nem értettem hogy az mitől BMW.
Amúgy én hamarabb vennék omegát mint bmwt. Itt inkább azt szerettem volna hangsúlyozni, hogy a magyar 600ér inkább bmwt vesz mer " az az autó" Már az e46 is a cigók verdája, a 36 pedig... Pff
Ahogy ábrus mondta nagyon aglomerációban lakok ( mlas már tapasztalta is), és 3 házzal arrébb a srácnak mlas féle szedánja van. Már az sem annyira kiugró. Persze én asse engedhetem meg magamnak
Nem szoktam pénzes dolgokban hozzá szólni, de a BMW ha rendszeresen szervizelik, az egyik legdrágább autó .Nekem megadatott 85-ben 325 d tipúsu 6 hengeres BMW . 91-ig a szervizelése: megtett km 350 ezer kb 2 milla volt . Mivel munka eszközként volt, igy a szervizelése számlás volt .91 ben hengerfejes lett, ami 400 ezer lett volna
Persze ez becsapós, mert az ertekvesztes meg vagy 3, 5 M.
Szoval azt akartam kihozni ebből, hogy az autózás mindenképp penzbe van, akármilyen az autó.
Akkor meg már inkább ulök olyanba, ami jó, es tetszik.
Mlas és kedves neje ült öcsém e36jában. 700 volt magyar papírokkal leszervizelve.nem rozsdás, szépen megy, mindene működik, és az átlagnál drágább mert coupe.
Az Omegára meg már vannak épp elegen, csak az a baj hogy többnyire Debrecenből ami k. messze van.
Azt meg azért nézd meg hogy 570-ért milyen bmw-t veszel.
A világ minden kincséért sem kellene ilyen bmw, ilyen batár meg főleg de...
Nem mindenki olyan "hülye", de ha a nép nagyrésze igen, akkor sajnos az omega iránt érdeklődőek kevesen lesznek.
Akinek ennyi pénzért kell nagy kocsi és kényelem az bmwt vesz.