Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd megkérdezem csövit hogy emlékszik-e hogy ki fárasztotta a tengerparton csajozás közben hogy mennyire kell jónak lenni egy modern és drága autó töréstesztjének.
A jó technológia nem feltétlenül a bonyolult technológia
Jó de hol van fábi egy bimotától? (egyébként valóban értelmetlen)
És ezt pont egy modern, technológiamániás mondja?
Én egy időben követtem is hogy merre jár és olvastam a naplóját, nagyon tetszett. (ezt is sokszor láttam már, megvan letöltve)
Az meg nem is lehet kérdés hogy melyik legmegfelelőbb túramotor.
Jól hangzik. Na holnap valaki jön velem?
Már láttam párszor,de nagyon jóóóóóóóóóóóóóó!
https://www.youtube.com/watch?...
Sanyi itt az új kedvenc drift autóm 800le A brit driftbajokság világranglistáján a 1490. vagyok a sok 100e ből
megoldható, persze. Csak túl sok meló, átalakítás és lóvé (nekem). A GTS is injektoros exup blokkal.
A Bimota megoldotta Furano, 160 LE, 1000 exup blokk.
Az volt a kedvencem, sajna, drága és ritka.
Szerintem is az lenne a reális ár, mivel az anyagszükséglet kb 50ft. Egy ilyen forma szerszám sem túl bonyolult és előállítása sem költséges.
Sajnos injektorosra átalakítani nem túl egyszerű én elkezdtem foglalkozni vele de le is tettem róla mikor rájöttem mennyi melóval és költséggel járna.
Csak hogy azok az említett öreg karbik ma is mennek..

és én is megyek, festeni
állandó nyomású
Enélkül, csak egy pillangószeleppel vezérelve elég érdekesen alakulna a henger töltésének a szabályozása 1-13e fordulat között.
5-6e-ig még megoldható úgy mint az autóknál de a motorok gyors gázreakcióját és magas fordulatszám tartományát így nem lehetne egyenletesen (és takarékosan) szabályozni. A 70-es években voltak sima súberes karburátorok de nem véletlen váltották le őket az egyenlő nyomású membrános karburátorokkal.
Egy ilyen membránnak a realis ára 1-2 ezer lenne/készlet.

Nem is ertem, mért kell, fojtoszelep oszt jóvan kár bonyolítani. Akkor mar egyszerűbb lenne atepiteni injektorosra, mint 100ér venni bele 4gumikorongot.
Németeknél még jópár szaladgál,és hírdetés is van belőle jócskán. Bár elenyészőnek minősül számszerüleg a mennyiség.
És a sok eladott fzr-ből szerinted hány van még forgalomban?
Itt most ne a kelet európai fizetésekből induljunk ki, igazából nem mi vagyunk a célközönség. Nekünk többnyire azért van mert nem telik másra.
Pedig sok FZR-t adtak el a világon. Most már lassan az összesnek lesz ilyen bűne.
Pedig sok FZR-t adtak el a világon. Most már lassan az összesnek lesz ilyen bűne.
Ha erre is ráállnának nagy tételben a Taiwaniak vagy a Kínaiak akkor ez is lenne 3-4e/db áron. Viszont amíg csak a nevesebb gyártók 'kis szériás' terméke van addig (főleg nekünk) nagyon drága minőség van.
Ez lenne az ésszerű ár. Nem ingyen kéne gyártani,de egy membránnak bele kéne férni 10 ezerbe
Azért sanyám mert kevés az utángyártó és nem gyártanak belőle akkora mennyiséget hogy olcsó lehessen. (viszont pl. a Gulliverhez ennyi egy dugattyú gyűrűvel és csapszeggel mert már annyit csináltak belőle hogy rég visszahozta a szerszámokba befektetett pénzt)