Majd megkérdezem csövit hogy emlékszik-e hogy ki fárasztotta a tengerparton csajozás közben hogy mennyire kell jónak lenni egy modern és drága autó töréstesztjének.
Én egy időben követtem is hogy merre jár és olvastam a naplóját, nagyon tetszett. (ezt is sokszor láttam már, megvan letöltve)
Az meg nem is lehet kérdés hogy melyik legmegfelelőbb túramotor.
Szerintem is az lenne a reális ár, mivel az anyagszükséglet kb 50ft. Egy ilyen forma szerszám sem túl bonyolult és előállítása sem költséges.
Sajnos injektorosra átalakítani nem túl egyszerű én elkezdtem foglalkozni vele de le is tettem róla mikor rájöttem mennyi melóval és költséggel járna.
Enélkül, csak egy pillangószeleppel vezérelve elég érdekesen alakulna a henger töltésének a szabályozása 1-13e fordulat között.
5-6e-ig még megoldható úgy mint az autóknál de a motorok gyors gázreakcióját és magas fordulatszám tartományát így nem lehetne egyenletesen (és takarékosan) szabályozni. A 70-es években voltak sima súberes karburátorok de nem véletlen váltották le őket az egyenlő nyomású membrános karburátorokkal.
Egy ilyen membránnak a realis ára 1-2 ezer lenne/készlet.
Nem is ertem, mért kell, fojtoszelep oszt jóvan kár bonyolítani. Akkor mar egyszerűbb lenne atepiteni injektorosra, mint 100ér venni bele 4gumikorongot.
És a sok eladott fzr-ből szerinted hány van még forgalomban?
Itt most ne a kelet európai fizetésekből induljunk ki, igazából nem mi vagyunk a célközönség. Nekünk többnyire azért van mert nem telik másra.
Ha erre is ráállnának nagy tételben a Taiwaniak vagy a Kínaiak akkor ez is lenne 3-4e/db áron. Viszont amíg csak a nevesebb gyártók 'kis szériás' terméke van addig (főleg nekünk) nagyon drága minőség van.
Azért sanyám mert kevés az utángyártó és nem gyártanak belőle akkora mennyiséget hogy olcsó lehessen. (viszont pl. a Gulliverhez ennyi egy dugattyú gyűrűvel és csapszeggel mert már annyit csináltak belőle hogy rég visszahozta a szerszámokba befektetett pénzt)
Az meg nem is lehet kérdés hogy melyik legmegfelelőbb túramotor.
https://www.youtube.com/watch?...
Az volt a kedvencem, sajna, drága és ritka.
Sajnos injektorosra átalakítani nem túl egyszerű én elkezdtem foglalkozni vele de le is tettem róla mikor rájöttem mennyi melóval és költséggel járna.
és én is megyek, festeni
5-6e-ig még megoldható úgy mint az autóknál de a motorok gyors gázreakcióját és magas fordulatszám tartományát így nem lehetne egyenletesen (és takarékosan) szabályozni. A 70-es években voltak sima súberes karburátorok de nem véletlen váltották le őket az egyenlő nyomású membrános karburátorokkal.
Nem is ertem, mért kell, fojtoszelep oszt jóvan
Itt most ne a kelet európai fizetésekből induljunk ki, igazából nem mi vagyunk a célközönség. Nekünk többnyire azért van mert nem telik másra.