Körbemotoroztam a Mecseket. Nagyon jó volt,és szembesültem vele,mennyire nem tudok motorozni. Csak úgy mentem amit tutinak éreztem,de úgy mentek el mellettem,hogy a motorok szinét sem láttam.
Azért nagyon jó volt,kár lett volna nem elmenni,ebben a csodálatos időben.
De ha ma olyan tartósakat gyártanának, már csődbe mentek volna. Pedig tudnának, elhiheted, persze nem csak ők.
De ma divatost, erőset kell gyártani, 3-5 évre, ADDIG legyen jó - és addig jó is.
Az enyém nem sokára 8 éves lesz már nem új de hibátlanul teszi a dolgát. Futóműben minden eredeti, és nem kotyog-lötyög, az egész autó meg se zizzen az úthibákon. Nekem bevált.
Egyébként (de ezt már szerintem mondtam) nekem a BMW-nél az e21-e30 körüli korszak volt az amire azt mondtam hogy az egy tisztességesen összerakott, valóban tartós és átgondolt minőségi termék.
Ebben 1et értünk, nem lesz már olyan motor mostanában, mint a régi sor6 3000...
de mi, fogyasztók akartuk ezt a sok xart egyen keveset, legyen ződ, legyen olcsó, ezért kapunk 1.6 turbót 200 lóval ami elmegy 200 ezret azért (mert ilyen xar ) csak ott a hiba az egyenletben, hogy a magyar embör 180e-el tudja használtan megvenni
és akkor ugye neki a fax csöpögős vége jut
http://youtu.be/MzOzHhH7mNU
http://youtu.be/khv_HnAtY3o
http://youtu.be/Z93it4VS6nA
Azért nagyon jó volt,kár lett volna nem elmenni,ebben a csodálatos időben.
De ma divatost, erőset kell gyártani, 3-5 évre, ADDIG legyen jó - és addig jó is.
Az enyém nem sokára 8 éves lesz
Meg te úgysem forgatod 2000 fölé
de mi, fogyasztók akartuk ezt a sok xart
és akkor ugye neki a fax csöpögős vége jut