Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A titkos ábrus-faktorról nem is beszélve. rátekintéssel növel kompresziót, szemüvegben +2bar 10ezer, a nélkül ránézve +1b 5ezer. de van általános motorkondíciójavító-tekintés, ehez ábrus 10percig nézi a motort, ez 50ezer, de a hringen -5sec. a kisfzr-nél valszeg meg is kell érintenie a blokkot, reggel, este, több napon át. Így újszerű állapot érhető el, a régi gumi is tapadni fog.
Hát volt róla szóóóóó, de gondoltam, hogy jót tenne Neked, ha kiszélesítenéd a 250-esre a szaktudásodat. Pusztán a Te érdekeid nézem..
Nem arról volt szó hogy megy Pécsre?
Csodát nem várhatok,egy 100ezer kilométert futott motortól.
Szerintem is lehetne jobb,de most ez van,és megyen igy legalább mind a négy henger.
Majd kap egy nagy fel újjitást,ha nem bírja tovább.
Te is 4 betű vagy, de semmiképp se mami...ellenbeeeen:

pisi, puki, kaki ... stb.

háháháááá háháá áháháá - én vagyok a gonosz zseni
Tessék
El se hiszem, hogy 5 perc híján még 7 órát itt leszek benn...a mami-t akaroooooooooooooooooooooooooooooom
Látjátok, miket tud egy 250-es?
látod mit tettél, most Ábrus két napig megint nem fog jönni
Újra szól a hatlövetű nincs kedved 250-est szerelni?
Nem akarok negatívnak hatni de ezek az értékek elég szarok.
Hát le kell szedni pár kiló anyagot róla és könnyebb lesz
Fré sosem lesz olyan kanyarbafekvős mint a Fireblade. Az könnyebb és jóval rövidebb a tengelytávja. (Fré viszont egyenesben egy állat )
Titokba vedd meg tárold nálam ígérem vigyázok rá és ha motorozni akarsz vele idejössz érte a pusztába úgyse lehet vele akciózni.
viasat explorer OW01 ááááá
bocs,
. . . . . . . . . .
Kár, hogy már nem vehetek több motort (asszony elzavarna) így is van a garázsban 3.
Pedig ez jó lenne télre, nyárra meg supemoto kerekeket bele slickkel, oszt hajrá