Addigra mindenki összeszedheti magát anyagilag-motorilag-gyakorlásilag.
Dumálunk Zsoltival,aztán megfűzzük Gottit is hogy jöjjön utánunk a Vitoval Safety Carként és akkor hozhatnák Lilit is szépeket látni.(meg Gotti biztosíthatná a nyelvtudást is szükség esetén)
Szia! Múltkor én szétszedtem a karburátoraimat. Úszóházat lekapod, fűfúvóka kiteker, benzines ecsetele ecseteled. Felső részén lekapod a 4csavart, membránnal együtt kijön a tűszelep. Nagyon vigyázz, a membrán meg ne sérüljön! A szinkron csavarokra vigyázz, neh elállítódjon. Szerintem szedd le a karbikat, egyszerűbb, és jobban kipucolható ha úgy forgatod ahogy akarod. 4csavart kell kitekerni a szívócsonkoknál, hogy lejöjjön a 4karbi egyszerre. jah, és szerintem elég bele egy benzinszűrő. Tömöröen ennyi, valaki biztos okosabb és javítson ki ha valamit nem jól írtam. Üdv, és széles utat!
Nos leveszed az úszóházat és azt csinálod amit írtál,ez tök egyszerű majd meglátod. Azt nézd meg hogy a tűszelep kúpja (gumiból van) nincs-e megsérülve vagy beverődve. A tűszelep házát is kiveheted,egy csavar tartja és kihúzható,elvileg mellette egy "O" gyűrű tömít,alatta pedig kell(ene) lennie egy szűrőkosárnak. Megnyomathatod levegővel a benzincső helyén és ha visszaolvasol akkor a múltkori hisztidnél leírtam hogy hogyan tudod ellenőrizni ha összeraktad.
Nah szevasztok! Valaki nem tud eladó fzr blokkot? Sőt inkább egy egész motort, papírok nélkül, szóval hobby célra. Lényeg, hogy a motorja jó legyen. Egyenlőre csak érdeklődés miatt. A motorom még szerelőnél van, azt már van benne egy valag pénzem, és nem tudom pontosan mit is akarok. Az is lehet majd megválok tőle... bár ha már egyszer megcsináltatom akkor miért!? Na m1. Köszi majd a válaszokat! Széles utat, vigyázzatok magatokra, mert múltkor sajnos fültanúja voltam,mint utóbb kiderült egy bajtárs halálának...nagyon figyeljetek. Üdv.
Na előszőr is szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni hogy ilyen tapló fasz voltam a motor miatt és össze vissza szidtam az FZR-reket!
Szóval sajnálom ne haragudjatok! Csak ki voltam akadva hogy ennyi beleköltött pénz utánn még mindig be beszarik valami rajta!
És ha lennétek oly szívesen akkor válaszolhatnátok két kérdésemre PLEASE!
Az egyik hogy úgy döntöttem magamnak pucolom ki a karbit és nem veszek másikat (felesleges) és ebben szeretnék segítséget kérni hogy hogyan is van ez a munkafolyamat pontosan!
Kérdéseim:
1. leszedem az uszóház fedelét , kiszedem az úszokat meg a tűszelepet? azt ki lehet húzni ? mert még soha nem szedtem szét karbit! Hogy van ez pontosan?
2. Be lehet fujni sűrített levegővel a karbikba a benzin szívó csonknál ( a kis csőcs ahova jön a benzincső) úgyhogy a karbi rajta marad a hengereken?
3. Ha esetleg majd egyszer újra müködik minden megcsinálhatóm azt hogy két benzinszűrőt rakok bele egyet a tank útán rögtön a másikat pedig közvetlenül a karbi elé?
Kérlek segítsetek, és ne haragudjatok hogy tapló voltam!
Tudom jól, hogy a kettő nem ugyanaz, SŐŐŐT. De az XT-nek nem is hallani, nem is érezni a váltóján ha váltasz..A frézinek viszont iszonyatosat csattan, főleg 1. - 2. -ba ha berakom. Nem ám sírok, csak ha már úgy is szereljük, akkor ha jobb ez a váltó, akkor legyen már belerakva.
Te sehonnan. Ahhoz meg kell nézni(mérni) rajta pár dolgot amit nem hiszem hogy meg tudnál csinálni,nem beszélve arról hogy látni kellene azt is ami benne van hogy lehessen mihez hasonlítani.
De van valami kifogásod a mostani váltó ellen?
Hátőőő, igen, gondolom. Találtam 1-2 olyat is, amiről gondolom, hogy micsoda, a többire meg csak tippelem tegyük fel, hogy van benne egy komplett váltó. Honnan tudom (beszerelés nélkül) megállapítani, hogy az jobb minőségű mint ami most Nekem van.
Dumálunk Zsoltival,aztán megfűzzük Gottit is hogy jöjjön utánunk a Vitoval Safety Carként és akkor hozhatnák Lilit is szépeket látni.(meg Gotti biztosíthatná a nyelvtudást is szükség esetén)
A többit passzolom
Szóval sajnálom ne haragudjatok! Csak ki voltam akadva hogy ennyi beleköltött pénz utánn még mindig be beszarik valami rajta!
És ha lennétek oly szívesen akkor válaszolhatnátok két kérdésemre PLEASE!
Az egyik hogy úgy döntöttem magamnak pucolom ki a karbit és nem veszek másikat (felesleges) és ebben szeretnék segítséget kérni hogy hogyan is van ez a munkafolyamat pontosan!
Kérdéseim:
1. leszedem az uszóház fedelét , kiszedem az úszokat meg a tűszelepet? azt ki lehet húzni ? mert még soha nem szedtem szét karbit! Hogy van ez pontosan?
2. Be lehet fujni sűrített levegővel a karbikba a benzin szívó csonknál ( a kis csőcs ahova jön a benzincső) úgyhogy a karbi rajta marad a hengereken?
3. Ha esetleg majd egyszer újra müködik minden megcsinálhatóm azt hogy két benzinszűrőt rakok bele egyet a tank útán rögtön a másikat pedig közvetlenül a karbi elé?
Kérlek segítsetek, és ne haragudjatok hogy tapló voltam!
De van valami kifogásod a mostani váltó ellen?