Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom hogy qrvq jó gép de katasztrofálisan szarul néz ki.
280... szégyenlem, dehát ez van. no mind1.. a többi meg tanulópénz.
Tippre 300 szerintem
Na tudtam hogy nem lesz jó kis motorom. .
mennyibe?
na gyerkőcök! eladtam a motorkerékpárt.. jóval ár alatt, de annyival mégse. No sebaj, majd én is alkudok a következőből.
majd rakok fel búcsúképeket.
Na a sok bulizos madármegfigyelős motorozós mindenit jön bl döntő.
Nembaj ingyen van akkor nem mind1
nincs forgalmija
Akkorára nem lehet összehajtani. . . .
Rázzunk kezet!
Az asszonyt ha leengeded,fel sem kell pókozni,és a zsebedben is elfér
Gumi Júlia
Rómeót meg a színházban hagyod!
adam ez a te hirdetésed ez intézd gyorsan.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
figyeld az utolsó mondatot.
odamész megmondod a gyereknek " ezt is kinéztem már" ez egész 1 kalap szar és ingyen elhozhatod mert ha hibát találsz levonja az árából.
Na megyek megnézem a hiradót
én annyira szeretem a puncit ha ki lehetne messzelni én bent is laknák
U .ecsém nyomta a képeket majd lesz pár nap jaj de most jut eszembe volt autómosás de sexi mosás egy csaj vetközött és közben mosogatta a kocsit zenére jaj de jó volt na majd abbol mutitok azt hiszem lelet kapval de a legjobb a sok punci volt még a levegöben is finom tavaszi punci illat áradt
Na és a fotók hol vannak a drága barátaidra nem is gondoltál .
ja majd el felejtettem jó volt a tunning találkozo autos volt de motorrok is voltak volt felni kitarto verseny meg gumi dobó adam neked valo lett volna
Ezzel vagyok hadilábon én is mikor egész nap azon morfondírozok
1. 1henger nagylöket 600-650+ könnyen szerelhető olcsó vagy 2 henger nyomatékos nem pörgős chopper közepes árfolyam nehezen szerelhető. vagy sor 4 sok alkatrész mindenből 4 drága de közepesen szerelhető.
2. Magyar utakra mit ajánl a józan ész természetesen túraendurót mert az elnyeli a szar utat kényelmes nem rázza ki a beled még pakolhatod és az asszonyt is felpokózhatod hátra is mert még mindig van rugóutad.
3 hát erre már nem tudok mit mondani.
faragjuk hozzad és készitem a flexet levágunk 2 hengert a maradékot meg beforditjuk V alakba teszünk rá simson gyujtást akkor az elektronikával sem lesz baj és kész csak gyürni kell utána amugy nekem is már összesen nem is mondom ell hogy mennyibe van mert röhögni fog mindenki de kb már vehetnék belöle egy kb 8 éves vassat de most már mindegy ő marad és kész költöm bele tovább azt annyi
monggyuck ez úgy jó, ha én végre kifizetem az fzr-t, jövé nyáron meghírdetem, akkor lesz mitommén szépálom 3-350em, és ahhoz hozzécspok 1-200-at akkor lehet feljebb lépni minőségben, újabb két év után megint. de a legtutibb akkor is egy jó kis egyhengeres lenne, léghűtéssel, azt bekhaphatná a kis fazsom midnen szerelő, meg kendácsmester, meg akárki. faragjuk át frézit és kész
hát igen még sajna ennyit is nehézz összerakni hiába olcsobb
ja kocsik is úgy lementek.. de azért csodát ne várjon sneki egy 10 vagy többmint 10éves legolcsóbban kinált 1000estől, az nem sokkal jobb mint egy jó régi fzr, de biztos hogy sokkal roszebb mint egy szűk millerért adott bármi más. ami kemény hogy guigáér már vannak busák simán, egész szépek is, de a legeslegjobb ár-érték arányú gépek szvsz a 700-800as magasságban vannak. Jó kis millék, csudaszép állapotú TL-R-ek.. (meg minden szűk 10éves ennyiér kinált gép jó amúgy) ebben am agsságban bárkinek az álma teljesülhet most. Csak az a baj, azt számolgattam hogy a 7-800 már nehezen KP-s az ország 99.99%-ának.