mi NEM? hm az a baj, hogy annyiféle motorom volt, hogy mindegyikről tudom hogy mennyire jó is lehet HA a helyén kezeled a dolgokat. így én tudok boldog lenni egy babettával is, de kivinném a Hringre a busát is ha az lenne. Plusz van ez a kinekafaszanagyobb itt keleteurópában (meg jópárhelyen), ami miatt az emberek már rég nagybb motorokkal járnak mint szükségük lenne (valaki mondta hogy hát ez hobbi, meg a mókafaktorér van.. akkor lehetne venni max 1000euroér egy tiptop osztrák 600ast, no rendszám, futóművet belőni, slick papucsok, és lehet menni pályázni, de ahhoz 99% papírkutya) így persze utcára nekem valóban midnen kéne, meg minden tetszik, mert mindenben van királyság
Ez egy "fos motor". Kb. az a fíling, mintha egy trabiba klímát, elektromos ablakot tennél, meg riasztót központiva. MINEK ?
A "fos motor" azéé került idézőjelbe mer azéé kéne.
Tudjuk Ádi neked is kék. De neked most őszintén mi a tököm nem kéne? (hát azéé remélem az nem)
Így van.
Nekem is kinlódós volt felrakni a Yoshimurát úgy, hogy ne foduljon ki nagyon a motor alól.
Így beáldoztam inkább az utas lábterét.
Nem fér rá az utas lába a lábtartóra. Ha túl meleg a dob, leolvad az utas csukája.
az mindegy. nézd meg , féktárcsa-nyereg, titán leömlők, de full rendszer az, hátul a gátló gáztartálya sem az a széria, gondoloom elől sem a gyári rugó nyöszörög a beszáradt zsírban, az olajhűtő pluszban.. nagyon kemény!
Jó reggelt a szülinaposoknak,névnaposoknak,másnaposoknak,
Már várom ám mikor lesz kész a motorod!
Tényleg szeretném kipróbálni,hogy legyen összehasonlítási alapom .
Még jó hogy nem zöld mert nehezebben találnánk meg a fűben ha 1 faszát esek vele
Haggyadmááá. Oké, hogy ezres, de szarsz rajta. Akkor nemmindegy? Nézd meg Ádámot. Az hülye. Mind1, hogy 250, vagy 1000. Ő ugyanolyan hülyerajta. Megy mint a mérgezett egér.
na ettől igazán vonzó