Ismerősöm jó 40es családanya, egyedül 3 kiskorúval. Most kapott egy 45 ezrest, sztem bele fog rokkanni. Hót elhagyatott út, falu-tábla kint a faxba (első házak vagy 1 km-re), ő meg ugye nem satuzott a tábla vonalában, hanem csak lelépett a gázról. Amúgy notórius gyorshajtó, a 20 éves 1,6os dízel Pözsójával
Ennyit arról, hogy a yard nem xopat.
Ui: plusz rám is kibaxták az 50 rugót (első alkalom!), egy behajtani tilos miatt (nem veszélyes hely, csak épp nekem oda nincs engedélyem, aműgy tele volt autóval.)
Aki telített sávokban villog, azzal nincs mit tenni, az köcsög. Hát ebből is sok van.
De én sok olyat látok, aki sportból megy bent, mert oktatni akar (a 130ra), de a legtöbb 1szerűen balfax, (vagy nő ) Idesorolom még a VW -eket, az külön állatfaj, csilivili Passát az nem húzódik le soha, és leállósávon előzni is én még csak VW-t láttam
hozza kell tenni,en rendkivul agressziv vagoyk az utakon(csak az utakon,az eletben nem) :) mar 1998-ban,mikor vizsgaztam autora,akkor is rairtak a vizsgapapiromra,h offenziv vezetes . de ez nem azt jelenti,h nem tartom be a szabalyokat.pirosnal megallok,gyalogost elengedem,hatranezek,ha savot valtok,SOHA nem parkolok tilos helyre,meg fel percre se!de elek is a lehetosegeimmel.ha elsobbsegem van,megyek.ha beengedek vkit, lemondok az elsobbsegemrol,elvarom,h a mogottem levo ne dudaljon(emiatt egyebkent elbeszelgettem egy ladas csaladapaval,aki kishijan elutott,mert en beengedtem vkit,o meg mogottem nem akarta).nincs sok eszkozom,csak a 10.000 fordulat a yoshimuraval, a lokharitom,a pofam,meg persze a kurt,es az oklom.de egesz tanithato a nep:)
bar igy lenne:) igaz,engem meg egyszer sem szopattak,de soxor hallottam,h mindenbe belekotottek. sot,velem meg csak normalisan viselkedtek,poenkodtak,stb.ettol fuggetlenul mindig osszeszorulok,ha meglatok egy villogot.
Aki gyorsan megy annak kellene inkább figyelni a többiekre.
Én nem vettem észre hogy a yardok szopatnának. Úgy látom azokat büntetik meg, akik szabálytalankodnak. De talán ez így is van rendjén...nem?
Én azt tapasztalom, hogy nem a sebességgel meg a sebesség határokkal van baj, hanem azzal, hogy a legtöbben nem figyelnek a másikra.
Meg ott vannak a szokásos mentalitások: "nekem is annyi jogom van ott menni" "nehogymá megelőzzön azzal a xarral" "húzzál már előlem (mert nekem xy van)" - ezek mind 1formán károsak.
Minderre jön manapság még az is, hogy a yard xopatja a népet, pézbeszedés megy.
az utolso mondatod volt a vita lenyege,amiben ugy tunik mindenki egyet ert. ahogy tudsz! de mi van tetelezzuk fel akkor,mikor epp 10 kamion megy a kulsoben.te a belsoben elozod oket.jon a fekete auto,villog,h mi a f.szt keresel bent,takarodjal.persze eseled nincs,mert nem fersz be a kamionok koze.amikor az elozesd elkezdted a fekete BMW a mit beszelek,fekete auto ( ) nincs sehol! te a 3. kamionnal tartasz.meg 7 kamion hatra.a fekete autos mar ideges,villog,kurtol,stb.en errol beszelek. szabalyoknak megfeleloen cselekedtel,nem zavartal senkit,korultekintoen kezdted az elozest,es feltetelezted,h a fekete auto is betartja a szabalyokat.magyarul nicns az az isten,h odakeruljon moged hirtelen a semmibol.megis ott van,es ideges.en ekkor meg vissza is veszem a gazrol a labam,mert nagyon,nagyon megijedek,es nem tom mit csinaljak.van h ez percekig is eltart.es akkor most nezzuk:
1. folyamatosan mentem,mert kocsisort eloztem teljesen szabalyosan,mert legalabb 10km/h sebessegkulonbseg volt.
2. mar a 3. kamionnal tartottam,tehat nem akkor soroltam at.
3. nem zavarhattam,hiszen feltetelezhetem,h o is 130km/h-val halad,mint en.
magyarul,ha tudok,kotrok kifele,HA tudok!ha nem,akkor varjon turelmesen,mint ahogy a tobbseg teszi,es ne villogjon,ne masszon a seggembe,mert veletlenul ralepek a fekre ijedtemben.es barmit csinalsz,mindig az a hibas,aki belerohan a masikban,mert nem tarotta be a kovetesi tavolsagot.o fizet,nekem meg nem lesz autom egy ideig.jarok motorral,meg lesz friss festese az autonak.ki jar rosszabbul? az en matildom,akinek az ossz ara annyi,mint az o elso lokharitoja,v o,aki emiatt nagyon,nagoyn sokat fog fizetni a biztositonak?
ne ertsd felre,nem ellened iranyul,de ha mar vita,akkor erted:) meg nagoyn nem szeretem,ha jogtalanul (es ia jogtalanon a hangsuly) letolnak az utrol.
Csak a vita kedvéért
Az a gond, hogy ha mindenki betartja a sebsség határokat, sokkal dinamikusabban lehet közlekedni mindenkinek.
Nekem is hányszor volt, hogy nem mertem kielőzni pályán, mert láttam jön mint a hülye. Ha meg kimegyek akkor meg én vagyok a paraszt és jól belevilágítanak a seggembe. Kultúrált országokban megvan azaz 5-10 km/h különbség és teljesen jól mindenki ki tud jönni, visszasorolni, előzni, tehát működik a közlekedés.
Abban a KRESZ-ben egy csomó másik dolog is van. Pl. jobbratartási kötelezettség, meg előzés szabályai, ugye... ami kimondja, hogy nem kezdhecc előzésbe, ha már téged előznek. És gyakran pont ez a helyzet, ha lassan mész, és utolérnek +40-el. Plusz az is KRESZ-ben ugye, hogy a másikat zavarni szabad (de nem illik), akadályozni csak forgalmi okból, veszélyeztetni meg TILOS.
Fura dolog ez, de ha pályán belédmegy valaki hátulról a belső sávban, akkor:
1: folyamatosan ott mentél - miért is? (jobbratartás)
2: épp akkor soroltál át - sávváltás szabályai, elsőbbség?
Szóval mindenhogy sáros leszel, meg persze az is, aki gyorsan ment, DE AZ A NEHEZEBBEN BIZONYÍTHATÓ !
És akkor még nem beszéltünk arról, hogy a hajcihő kinek hiányzik... nem eccerűbb lehúzódni ?
Én sokat pályázom, leginkább belül, de többet nézek hátra, mint előre. ha valaki utolér => kotrok ki, ahogy tudok, ez a rendje.
Nekem is lejár a műszakim 06.04-én Megint péz
Pedig milyen jót mosolyogtam itt magamban eddig, hogy mennyit agyaltok a vizsgán... majd beszámolok utólag, milyen volt.
Ennyit arról, hogy a yard nem xopat.
Ui: plusz rám is kibaxták az 50 rugót (első alkalom!), egy behajtani tilos miatt (nem veszélyes hely, csak épp nekem oda nincs engedélyem, aműgy tele volt autóval.)