Ja, és most jut eszembe, hogy az a xar lejár! Nekem is vennem kell másikat biztos, mert hót öreg besárgult (még nem néztem meg a dátumát)
Az autómé viszont májusban lejár, erre is figyeljetek! (én állandóan gyorsan megyek, és lézerblokkolóval van tele az autó ezért kínosan ügyelnem kell rá, hogy minden rendben legyen rajta, papírok, tartozék, stb, ne tudjanak fogást találni)
Itt továbbra is fekália idő van, szél, borulás. Motor alma, baxxameg, majd 2 hete nem ültem rajta
Veszek majd ha eljutok addig hogy nem vasárnap megyek fel amikor szinte minden zárva és nem a család a legfontosabb múltor a piros madaras boltba kerestem de csak autós volt azt meg hova a fakkomba pakolom.
Baz+, amennyi erővel 3x leírtad, hogy nincs eü csomag, annyival már vehettél volna bármelyik sarkon egyet (kb ezeröccáz)
Nem úszod meg úgyse, mert a motorozáshoz is kell, sün szereti kérni, ha xívózni akar.
Nem vagyok 'szakember' csak foglalkoznom kell hasonló dolgokkal is.
A fékmunkahengert szerintem megnyomathatod karos zsírzó segítségével is. Taln még a régi szocialista rendszerű fékeknek is ugyanolyan M10x1-es a menet, szóval simán be lehet csavarni a munkahengerbe egy flexibilis zsírzó tömlőt, de én erre a trabant, v. wartburg első fékcsövét szoktam használni.
emre, te ilyen hidraulikus vagy? én egy olyat fabrikáltam, hogy vettem egy zsiguli hátsó fék munkahengert. vágtam menetet a két dugattyú közepébe, és egy-egy csavart tekertem bele állíthatóság szempontjából. Az volt az elgondolásom, hogy horpadt motorkerékpár tankba beteszem a tank nyíláson, és megnyomom levegővel és kinyomja a horpit. miután elkészültem és kipróbáltam, rá kellett jönnöm, hogy a levegő nem nyomja ki. olajjal kellene megoldani. szerezzek valami etz tárcsafék munkahengert és azzal hozzam össze? vagy van valami kis pumpa ilyesmi? szerinted?
hogy a rohadt gedvas qrva eletbe.miert van az,h mindig akkor doglik be vmi,amikor epp eladja az ember? 1-1,5 evig egyszer sem volt baj a laptoppal,most meg beszarik a CDrom.mind1,a srac elvitte 21-be.meg jo,h a DVD olvaso resze muxik.
Az autómé viszont májusban lejár, erre is figyeljetek! (én állandóan gyorsan megyek, és lézerblokkolóval van tele az autó ezért kínosan ügyelnem kell rá, hogy minden rendben legyen rajta, papírok, tartozék, stb, ne tudjanak fogást találni)
Itt továbbra is fekália idő van, szél, borulás. Motor alma, baxxameg, majd 2 hete nem ültem rajta
Nem úszod meg úgyse, mert a motorozáshoz is kell, sün szereti kérni, ha xívózni akar.
Ez de jó suzuki:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A fékmunkahengert szerintem megnyomathatod karos zsírzó segítségével is. Taln még a régi szocialista rendszerű fékeknek is ugyanolyan M10x1-es a menet, szóval simán be lehet csavarni a munkahengerbe egy flexibilis zsírzó tömlőt, de én erre a trabant, v. wartburg első fékcsövét szoktam használni.