Igen Bagoly én is erre gondoltam,de hiába szedtem szét darabokra,még azt a fémdugót is kiszedtem,ami alatt a három kis furat van,de semmi,kontaktsprével fújkáltam a lyukakat,furatokat,a fúvókák is jók!Én már inkább szelephézagra tippelek!
Az a baj a mostani gépekkel,hogy már agyon vannak bonyolítva,így a meghibásodási arány is jóval nagyobb.Már az ülésben is kompjúter van,a motorról nem is beszélve,ilyen szonda,olyan szelep,meg egyéb hátramozdító,egyik a másikat szabályozza,nyitja-csukja,négymagos processzorral szerelt vezérlő kell hogy az euro hármat tudja,szóval borzalom.Discoveryn szoktam nézni az autó meg motorépítő-felújítókat,vatta új motorblokkot tesznek be,és azon is karbi meg hagyományos gyújtáselosztó van!
Jó reggelt,akinek,Gyuszkónak nem. Tegnap is leszedtem a karbisort kétszer,(összesen már négyszer a héten)de nincs alapjárat a bal szélső hengerben!Pedig tiszta a karbija!Szivatóval,vagy gázt húzva megyeget,odahúzóm neki akkor gyorsul a gép,de alapjáraton nem megy.Ugye karbisort cseréltem mert a jobb szélső karbi sérült volt,szivárgott belőle a benzin,és nem akart elindulni.Most pöccre indul,de a bal oldali henger nem megy alapjáraton.Tippek?
A durva az hogy Te meg megveszed párszázért tizenakárhány évesen de addigra már bennük van egy-két csillagközi teherűrhajó futásteljesítménye és ha új korában ennyire jó konstrukció volt akkor milyen lehet most? (haszongépjármű süket,vak,öreg,nemdohányzó,nyugdíjas vidéki orvos házaspártól akik csak az unokákat hordták vele óvodába évente tízszer persze csak akkor ha sütött a nap de az UV sugárzás meg sem közelítette az átlagos értéket )
Basszus láttam fent hirdetést 10 évesen 116e km-rel.
Hihetetlen...és ilyenkor meg mit tud kezdeni az ember, ha mondjuk nem ilyen jól áll anyagilag mint a cikk írója...hanem mondjuk behitelezte a kocsit, úgy gondolta minden okés lesz, dőlni fog a lé...akkor mi lett volna...undorító egy világ ez
Ja, reggelt huszárok. Ma irány az Aqua World egész napos csúszdázás és pacsálás, dzsákudzi meg miegymás. csak aztán a tegnap elfogyasztott gin tonic - tequila keverék benn maradjon
Ááá...mondom... Én már erről R1-re váltok csak..addig marad...max kocsira lesz leváltva...de nem hiszem..most nemtok gondolkozni, túl sokat ittam megyek is hunyni, ilyenkor olyan hülye vagyok mint Ultras
a büdös picsába! éreztem, hogy beüt valami ménykűűű a terveimbe.
Na szóval, haverom visszalépett a vásárlástól.. hát igen a haverok, bármit megtehetnek egymással, úgyis megértik és megbocsátanak. egyébként tényleg nagyon jó haver, és igen megbocsátok neki.
Úgyhogy eladóvá vált másoknak is a motor, mert már kinéztem magamnak az újat, és le is foglalóznám. 5 perc múlva meg lesz hírdetve a 3 legnagyobb hirdető oldalon, többek közt itt is, de FZR-es kollégáknak alapból kedvezmény.
3 kilóért viheti aki akarja, üzembentartóival. Ugye mert eredetvizsgán nehezen menne át. Ellenben olcsóbb az átíratás. Vezettem excel táblában mit költöttem rá, kopóalkatrészekkel együtt 450 felett járok egy kicsivel, de tudom annyit nem ér... ezért 3 kiló. Viszont cserébe pöpec nagyon a motor, Bagolyt is kérdezhetitek, húz mindenhol, kipörög, és atomstabil alapjárata van hidegen, melegen. Több napos állás után is pöcre indul, járó motornál szivatót behúzva leáll.. és nem durrog, pöfékel össze-vissza.
Egy dologra nem vagyok büszke... az a fényezés...
Adok hozzá egy gyári nyerget, meg első fékbetéteket. Hátsó ki lesz cserélve bagoly uraság jóvoltából. Meg ha valaki akarja, akkor viheti a gyári lámpát is. Műszaki 2011-ig.
Másik!
Ha valaki tud okosítva eredetvizsgát, akkor annak nagyon meghálánám a segítséget.
Basszus láttam fent hirdetést 10 évesen 116e km-rel.
Na szóval, haverom visszalépett a vásárlástól.. hát igen a haverok, bármit megtehetnek egymással, úgyis megértik és megbocsátanak. egyébként tényleg nagyon jó haver, és igen megbocsátok neki.
Úgyhogy eladóvá vált másoknak is a motor, mert már kinéztem magamnak az újat, és le is foglalóznám. 5 perc múlva meg lesz hírdetve a 3 legnagyobb hirdető oldalon, többek közt itt is, de FZR-es kollégáknak alapból kedvezmény.
3 kilóért viheti aki akarja, üzembentartóival. Ugye mert eredetvizsgán nehezen menne át. Ellenben olcsóbb az átíratás. Vezettem excel táblában mit költöttem rá, kopóalkatrészekkel együtt 450 felett járok egy kicsivel, de tudom annyit nem ér... ezért 3 kiló. Viszont cserébe pöpec nagyon a motor, Bagolyt is kérdezhetitek, húz mindenhol, kipörög, és atomstabil alapjárata van hidegen, melegen. Több napos állás után is pöcre indul, járó motornál szivatót behúzva leáll.. és nem durrog, pöfékel össze-vissza.
Egy dologra nem vagyok büszke... az a fényezés...
Adok hozzá egy gyári nyerget, meg első fékbetéteket. Hátsó ki lesz cserélve bagoly uraság jóvoltából. Meg ha valaki akarja, akkor viheti a gyári lámpát is. Műszaki 2011-ig.
Másik!
Ha valaki tud okosítva eredetvizsgát, akkor annak nagyon meghálánám a segítséget.