Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ezt most honnan?
sajnalom abrus

Rendszám: uab-649
Gyártmány: HONDA
Típus: CB 900 F2
Szin: BORDÓ
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Nem láttam semmit. Vót valami?
alszom rá egyet... jóéjt, és köszi a tippeket, megfontolom
Elnézést:14,8 bárnál nem lehet nagyobb.
predator barátom blokkja is így fosta el magát, ment mint álat mikor kipróbálta, majd első keményebb menetnél kocc
Ezt egy henger végnyomásméréssel lehetne kideríteni 14,2 bárnál nem lehet nagyobb nyomás a hengerekben.
Viszont felmerült bennem még valami. Írtad hogy síkba lett köszörülve a hengerfej. Azt azért nem árt tudni hogy a gyári utasítás szerint nem,a javítási könyv szerint csak egyszer és épp csak egy érintőfogással lehet megmunkálni a hengerfejet. Ha ebből már valaki szedett le egyszer és most megint lett köszörülve (nyomottlemez hengerfejtömítés viszont nincs magasabb hozzá) akkor megeshet hogy drasztikusan megnőtt a sűrítés és ez agyonverheti a csapágyakat!
Ha úgy érzed hogy sokkal erősebb lett mint volt akkor esélyes hogy élőhalottak voltak már a főtengelycsapágyak is amit a rendbetett kompresszió ki is végzett. De még ha így is van én azt gondolom hogy nem lenne az olyan veszélyes összeg helyretenni a csapágyakat.
Kár lenne itt feladni és elveszteni egy rakás pénzt!
Ugyanis ha megcsináljátok akkor még nagyon sokáig szolgálni fog Téged.
Na annyira azért nem mélyednék bele. Még a végén nem tudnám hogy mihez kezdjek.
Egyik ismerősöm csinálta, igen a talpig lett bontva, ott is volt tömítéscsere. Dugókat is szedte, mivel gyűrűcsere is volt (bődület ereje lett tőle - csak el is múlt )
Nem FZR idomot kapna hanem szereznék rá eredetit.(azt a nagy erkélyt)
Te csináltad vagy szervizben volt? És ha jól sejtem akkor csak a hengertalpig bontottátok le. Dugattyúkat levettétek?
Mert:ha főtengely fekvőcsapágy akkor mély ütemesen kopogó hangja van,ha hajtókarcsapágy akkor gázadáskor nincs csak visszaengedett gáznál kezd el magasabb hangon kopogni,ha meg dugattyúcsapszeg akkor ha kell ha nem csattog-zörög folyamatosan.
scanneld be, és dobd fel a hirtetésekbe rendszámmal... hátha egy régen tönkrement szerelmet is újra lehet éleszteni - bár elég ritka... nade elkalandoztam
Csak azt nem tudom, hogy a rákba nézne ki az FZR idommal?
nekem az FZR az első igazi... hát ilyenek az első szerelmek na de ne érzelgősködjünk kérem... a végén még beajánl valaki érte egy millát, én meg nem adom el, mert annyira a szívemhez nől
Sajnos csak pár papír fénykép maradt róla meg egy primerlánc a garázs falán.
Az volt az első igazi tényleg nagy motorom,még ha nem is tudtam használni mert csak próbakörök voltak vele. Mély a nyom bennem és a mai napig nagyon tetszenek ezek a régi vasak.Valószínűleg nem cserélném már el de jobban tudnám szeretni az öreg Hondát mint az FZR-t.
inkább mély... de magas is holnap teszek fel videót... aztán gyorsan le is veszem
Visszacserélnéd a Hondára?
És tudod hogy nem bánnám?
És ennek már 13 éve.
Gondolnád hogy azóta is nézem a hirdetéseket hogy nem tűnik-e fel véletlenül egy lilás rózsaszín Honda CB 900 Bol d'or UAB-649-es rendszámmal? (nem venném meg de titkon szeretném látni vagy tudni hogy létezik még az amin annyit dolgoztam)
Mély hangú kopogás vagy magasabb hangú csattogás?
ha akkor betolod a garázsba, és később megcsinálod, akkor most nem lenne FZR-ed
Ne kapkodjon fiatalember,ne kapkodjon! Megértem.
Valakinek már írtam itt nemrég hogy hogyan b@sztam el anno bagóért a Hondámat egy ilyen sorozat után pedig csak egy szaros gyújtáselektronika kellett volna rá. (amire minden szerelő azt mondta hogy az jó)
Akkor nem kiszállnom kellett volna belőle hülye fejjel(az egekig csalódottan és gyűlölve azt a dögöt) hanem félretolni a garázs sarkába és rácsapni az ajtót egy-két hónapra. Utána lenyugodva úgyis megcsináltam volna és boldogan használtam volna mert nagyon oda voltam érte. Ehelyett én barom...de most már mindegy.
Tehát NE kapkodjon!