Mondjuk a környéke is olyan hogy le lehetne forgatni a Terminátor bármelyik részét,nem messze tőle van a salaktörő ahol ha egy kocsiból kitennének egy olyat aki még nem járt arra az joggal hihetné hogy a Holdon van.(sehol semmi csak kő és mindjárt megfullad)
Amikor a Dunai Vasműben dolgoztam akkor az első munkavédelmi oktatáson kihangsúlyozta a nőci hogy a kokszoló blokkok tetején időnként látható sárgás kénszagú füst (amitől egyébként két perc alatt felfordul bármi) az egyáltalán nem ártalmas csak ijesztően néz ki.(mondja ő aki állítom sosem járt ott csak az irodája ablakából látta)
Érdekes adalék hogy az üzemelő blokkok környékén még véletlenül sem látni egy madarat még átrepülni sem,nemhogy leszállni rá,valamint a blokk tetején huzamosabban dolgozók jellemzően nem szokták megérni a nyugdíjas kort.(ez sajnos az ismeretségünkben szomorú tapasztalat)
Ja ezt sejtettem . . ezt mikor írták 2072 be és valami időgéppel visszadobták érdekes a dizel kamionokra teherautókra ezt nem írják .Ne használja mert bla bla.
Röviden:Figyelmeztetés! Ez a termék szigorúan zárt pályás versenycélú járművekhez készült semmiképpen se használja közúti forgalomban mert megsérti a törvényben foglalt emissziós előírásokat!
És ne felejtsük el a legfontosabbat:
This product is intended to be used only on racing vehicles on closed courses, and not for use on roads or vehicles otherwise subject to emission control requirements
Köszi szépen de az akkori időkben egyik jellemző tulajdonságom az volt hogyha meglátott az újságosnéni hogy közeledem akkor már égnek állt a haja hogy megint jön ez a hülyegyek aki minden másnap azt kérdezi hogy:Motorrevü van,576kilóbájt van,PCguru van,kommodorvilág van,valamilyen vájd vagy mi a frász van,Gárfild újság van? Nincs? És mikor lesz? Akkor egy mentolos szofit kérek. Köszönöm,majd még benézek
Szóval nagyon sok megvan de ha már nincs rájuk szükséged akkor (csak a motorrevüket)szívesen elfogadom őket.(ha lesz gyerekem annak őrizgetem őket)
Figyelmeztetés: ezeknek a cikkeknek az elolvasásától még senki sem lesz szakember,én sem lettem az de segít megérteni pár összefüggést az
"eltekergetem a csavart mert biztos jobb lesz" aztán meg "mi a farkamért nincs alapjárat"meg "miért torpan meg ha gázt adok vagy mi a rákért nem indul be ez a szar"vagy "mi lenne ha rátennék egy bazinagy karbit" ilyen problémák elkerülése érdekében.
Elvileg pesten van nekem rengeteg motor-revü és born to be wild ha gondolod megkeresem és elküldöm neked hogy ne foglalja a helyet és kimazsolázod ami megvan vagy ami nincs.
Na faszikáim: Egy tagunk érdeklődött tőlem hogy hogyan tehetné tönkre a karburátorát a teljesítmény növelése érdekében és én kifejtettem Neki hogy mit NE tegyen.
Mivel itt vannak mániákusok akik imádják elbaszni a jól beállított gépüket ezért megosztom Velük azt az anyagot amit én tizensokévvel ezelőtt rongyosra olvasott Motorrevükből tanultam meg hogy én is sikeresen baszhassam el azt amit mások gyárilag jól kitaláltak. Az újságokat (némileg ugyan szétmállva) kincsként őrzöm de megtaláltam a neten és mivel nem vagyok irigy dög (meg ne kelljen már százszor elismételnem ugyanazt ) tessék olvasgassátok. (a cikkeket Kovács László írta akivel már volt szerencsém konzultálni anno és tényleg tudja mit beszél,a szerviz pedig az erősen ajánlott kategóriába tartozik) http://www.mforce.hu/tuning.ht...
Egyébként meg hétfőn tudok választ adni a ....tudod mire.