amúgy javítás óta 8-900km-t. alapjáraton még nem vészes, de olyan 3e körül már nagyon kalapál, 3.5 körül elhagyja, majd 4nél megint nagyon... fölé nem forgattam. Egyrészt mert nem volt szívem, másrészt nem is nagyon akart forogni Gázelvételkor és gázadáskor is hallatja, utobbinál talán kevésbé. Csak meleg motornál hallottam, hazafelé tartottam
Most olvasom sokadszor a hirdetést.Írd körbe ezt a zakatolást légyszíves,javítás óta mennyit mentél vele,mikor kezdődött ez el(először picit hallatszott vagy semmi aztán egyszer hirtelen),alapjáraton van csak vagy később is,hidegen vagy melegen,gázadásra van vagy csak gázelvételkor?
Ugyanis közel sem biztos hogy ez főtengelycsapágy hiba.
(nem akarom megvenni!)
Talán túl nyersen fogalmaztam... Annyi viszont biztos, hogy nekem 9-10e km után csak a gond volt vele. S gondolom Te is belátod, hogy ha valamibe csak megy-megy a pénz és cserébe az élmény nem jön vissza... akkor kiábrándul az ember egy idő után. Na így vagyok én most.
Viszont ennek ellenére szeretem ezt a dögöt csak már sok... Ez olyan mintha hőn szeretett barátnőm csalna folyamatosan...
Az enyém is már 50000-felett van,és nem volna gond vele,ha valaki nem barmácsolja el a karbikat.Azt leszámítva nincs baja,persze a kötelező olaj-szűrőcseréket meg kell csinálni,vezérműlánc,karbiszinkron,hézag.Minden motor gyorsan leamortizálódik ha nem foglalkoznak vele,csak hajtják!
én arra gondolnék ami a legeslegalapabb minden mucsaröcsögei tudja, hogy egy jó régi motorban kicseréltek egy csomó mindent felül, aztán az szétnyomta alul. így megy ez.
"de ha hajtva van, hamar megadja magát"
Nem akarom én itt a típust védeni de ez egy nagyon elhamarkodott vélemény. Nekem van két olyan ismerősöm (osztrák srácok)akik hobbiszinten versenyeznek hatszázassal és ezressel,ezek mellett sokan futnak YZF 750-nel de öreg GSX-R-rel,ZXR-rel és kortársaival is. Ők keményen hajtják(a blokkok gyáriak csak a vázat és a futóművet alakítják át) és nagyon bírják,nincs igazán gond velük pedig messze az utcai használat felett terhelik őket.
Azért használnak ilyet mert bevált,sok van(még) belőlük és olcsók a mostani modern csodákhoz képest.
Azért mert a Tiéddel gondok vannak az nem azt jelenti hogy akkor az összes ilyen. A Tiédet is használták sok éven keresztül és nem lehet tudni hogy mit kapott előtted.
Ne felejtsd el hogy ezeket annak idején kőkemény sportmotornak csinálták ahogy ma az R1-et,GSX-R-t,CBR-t,stb.
A konstrukció nyilván nem versenyképes a mai technikával de egy közel gyári állapotú és kondíciójú FZR messze túlmutat a képességeinken. Szóval ne gondold hogy ezek az öreg vasak nem bírják a gyűrődést.
Te adam,te benne vagy a modell és reklám bizniszben,mégsem találsz egy jó zsíros melót?Miért nem telefonálsz Nánásinak,csináljon néhány jó képet a fütyidről,Persze csak ha méretes kékeres,aztán mindjárt volna új R1,meg robogó is!
hát őőőőőőőőőőő igen lehet igazad van a nő az retenetesen sok pénzben van a motor az csak sokba és akkor még nem is beszéltem az amikor az idegeinken táncolnak
nem tudom lehet csak nem jó gazdánál volt te elöted? mert hogy nem teljes értékü sport motor én hajtom elég sokat mint a vad ember szabályzásig de nekem még birja bár meg is adok neki mindent és már 4 éve gyürüm több mint 50 ezer km el
...nem akarok beletolni még többet. Naiv voltam, azt hittem az FZR egy teljes értékű sportmotor. Nem az. Túrázni, néha tempósan menni teljesen jó, de ha hajtva van, hamar megadja magát.
Ha nem viszik el, marad. Legfeljebb ideiglenesen kivonatom, garázsban elfér...
2 napot esőben,350km ! SZÍVÁS volt a másik két nap viszonylag jó időben. Qrva JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ VOLT! Feltekertünk a Sümegi várba! 24% emelkedő! A hölgy ne tévesszen meg senkit, magyar válogatott kerékpáros!
Ugyanis közel sem biztos hogy ez főtengelycsapágy hiba.
(nem akarom megvenni!)
Viszont ennek ellenére szeretem ezt a dögöt csak már sok... Ez olyan mintha hőn szeretett barátnőm csalna folyamatosan...
Nem akarom én itt a típust védeni de ez egy nagyon elhamarkodott vélemény. Nekem van két olyan ismerősöm (osztrák srácok)akik hobbiszinten versenyeznek hatszázassal és ezressel,ezek mellett sokan futnak YZF 750-nel de öreg GSX-R-rel,ZXR-rel és kortársaival is. Ők keményen hajtják(a blokkok gyáriak csak a vázat és a futóművet alakítják át) és nagyon bírják,nincs igazán gond velük pedig messze az utcai használat felett terhelik őket.
Azért használnak ilyet mert bevált,sok van(még) belőlük és olcsók a mostani modern csodákhoz képest.
Azért mert a Tiéddel gondok vannak az nem azt jelenti hogy akkor az összes ilyen. A Tiédet is használták sok éven keresztül és nem lehet tudni hogy mit kapott előtted.
Ne felejtsd el hogy ezeket annak idején kőkemény sportmotornak csinálták ahogy ma az R1-et,GSX-R-t,CBR-t,stb.
A konstrukció nyilván nem versenyképes a mai technikával de egy közel gyári állapotú és kondíciójú FZR messze túlmutat a képességeinken. Szóval ne gondold hogy ezek az öreg vasak nem bírják a gyűrődést.
Ha nem viszik el, marad. Legfeljebb ideiglenesen kivonatom, garázsban elfér...