Kicseréltem a 2 hőgombát. Sokkal jobb lett. Kicsivel az után, hogy a mutató belemegy a hosszú fehér sávba, már be is indul a venti. Eddig akkor kapcsolt, amikor már majdnem elérte a pirosat.
Az első telókat akarom felújítani olajcserével. Vettem új vezető perselyeket, meg szimeringet. Egy kicsit nedves volt az egyik szár. Meg persze a motorban is cserélek olajat, meg szűrőt. Fékolaj csere. Rendeltem benzinszint kapcsolót, arra várok. Meg egy kmóra spirált is. A plexit rendbe akarom rakni és a vezetékeket újra bandázsolom. És persze egy karbi tisztítás is ráfér.
Fogalmam sincs, hogy lesz rá időm. Ki sem látok a melóból. 🥴
A hőlégfúvóval óvatosan. Legalább 7-8 centi távolságot tarts, nehogy megolvadjon a tükör háza. 90% hogy polipropilén. Ha a felülete elkezd film-szerűvé válni akkor azt a részét ne melegítsd tovább. 😉
Van már neki 2, vegyen egy harmadikat is? 😁 Egyébként szerintem tökmind1, csak annyi a dolga, hogy a festék leválásokat meg a nagyobb uszadékokat felfogja, nyomás nincs rajta, szóval lehet akármilyen.
Simsonomban, ETZ-ben rézszita volt a csapban, a víz alig ment át rajta, a benzin igen. Az még nem kínai volt, hanem német tekknyika, igaz, NDK 😁
Az első telókat akarom felújítani olajcserével. Vettem új vezető perselyeket, meg szimeringet. Egy kicsit nedves volt az egyik szár. Meg persze a motorban is cserélek olajat, meg szűrőt. Fékolaj csere. Rendeltem benzinszint kapcsolót, arra várok. Meg egy kmóra spirált is. A plexit rendbe akarom rakni és a vezetékeket újra bandázsolom. És persze egy karbi tisztítás is ráfér.
Fogalmam sincs, hogy lesz rá időm. Ki sem látok a melóból. 🥴
Ja és úgy rémlik, hogy jobb ha van súly a tükörben.
Sikerült a műszaki vizsga?
Eredeti képe, nagyban
Simsonomban, ETZ-ben rézszita volt a csapban, a víz alig ment át rajta, a benzin igen. Az még nem kínai volt, hanem német tekknyika, igaz, NDK 😁